Ik ben zelf heel open en vol vertrouwen en merk blijkbaar toch vrij makkelijk, ook al is het niet op dat moment zelf, dat er iets niet klopt.quote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hmm, niet echt denk ik dan. Ik ben van nature best vertrouwend tegenover mensen, vooral als het gewoon mede studenten zijn van toen der tijd.
Dat ze op één hand te tellen zijn? Da's wel een goed voornemen.quote:
Wilde het net al posten, maar dacht ik wacht eerst even je verhaal afquote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef peaceman het volgende:
ikzelf meerdere keren. Kennelijk heb ik er een radartje voor. Al heb ik me ook wel eens vreselijk vergist.
Ik ken je slechts alleen, maar mag je op basis daarvan welquote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef houdjemond het volgende:
Maar vaak zat.
Mijn IRL vrienden zijn op 2 handen te tellen en dat wil ik graag zo houden.
Heel veel mensen mogen mij ook niet en daar heb ik hard voor gewerkt.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb goede hoop dat Teddy geen zwemdiploma heeft.
Trustequote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Beter ga ik maar slapen, tot morgen en geniet er van
Stukje van gezien maar poten deden auquote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef ShinyStar het volgende:
Heerlijk nummer. Jammer dat ik hem gemist heb op Lowlands dit jaar.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ken je slechts alleen, maar mag je op basis daarvan wel
Ik ookquote:Op maandag 30 december 2024 00:12 schreef PippenScottie het volgende:
Alles wat ik van Teddy Swims hoor kan ik waarderen
herkenbaar ja.quote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wilde het net al posten, maar dacht ik wacht eerst even je verhaal af
Ik heb daar ook een soort van "radar" voor. Ik voel dat op één of ander manier goed aan. Tot nu toe ook niet fout gehad zover ik het weet :
Alle vrienden die ik echt dichtbij heb gelaten hebben mij tot nu toe ook niet in de steek gelaten. Misschien heb ik soms wel mensen buiten de deur gehouden die anders verdienden, maar diegenen die ik binnen heb gelaten waren wel terecht en kan ik op bouwen
Ben vereerdquote:Op maandag 30 december 2024 00:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]jij zou er ook wel tussen passen denk ik
![]()
Ja, misschien bij die mensen in mn studententijd die vlotte praatjes hebben. Ik heb dan soms het idee dat daar weinig authentieks aan is. Alsof hun leven vooral om het studentenleven hangt en daar hun persoonlijkheid ergens op baseren. Maar ik ben met dat soort mensen nooit zo close geweest dus zou ook niet weten hoe het nu met hen gaat.quote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben zelf heel open en vol vertrouwen en merk blijkbaar toch vrij makkelijk, ook al is het niet op dat moment zelf, dat er iets niet klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |