Al lang.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benson Boone? Is die al geweest? Mijn gevoel zegt nee.
Ik denk toch dat ik om 1 uur afhaak en dan morgenvroeg mijn beide stemplaten (Tame Impala en The Smiths) probeer mee te pakken.quote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Na The War on Drugs vlak voor 3 uur zet ik de radio uit. Moet het toch een keer doen.
dat is wel extreem. zo scherp is mijn radar ook niet. Maar ik kan wel thuiskomen en nadenken over een gesprek wat ik heb gehad en dan denken: er klopt iets niet aan jou (niet jij natuurlijk)quote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh ik heb dit precies andersom, ik kan je aankijken en ik weet of ik je mag of niet. Je hoeft niet eens iets te zeggen.
Ach, het eenen in de kroeg was ook leuk.quote:
Scheelt veel teleurstelling, tijd en moeitequote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is heel veel wat ik niet kan, maar met deze radar ben ik wel blij.
Dit is primaquote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zeker wel/geen oor(te)ring. (streep door wat niet van toepassing is)
TIS M’N GASOLINA FOR THEEEEEEEEE TOP TWOTHOUSAAAAAAAANDquote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Zorro het volgende:
Even wat dartsen gekeken. Nog even de Golden Earring meepikken en dan slapen.
Vind dit wel de beste. Maar ik hou wel van dit soort muziek van eind jaren 60quote:Op maandag 30 december 2024 00:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is prima
Niet de beste van ze, maar wel terecht hier.
Kan verstandig zijn, maar de eennalaatste van dit uur is ook leuk.quote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik taai volgens mij bij de 8e van dit uur af ofzo.
klopt. desondanks wel eens de mist in gegaan natuurlijk, maar de balans is zeer positief gelukkig.quote:Op maandag 30 december 2024 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Scheelt veel teleurstelling, tijd en moeite
Dank u.quote:
Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn voorkeurenquote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan doe ik het geblinddoekt![]()
Nee @:PippenScottie ik kom niet terug op je fetisj-vraag. Was een geintje.
Blessing and a curse hoor. Denk aan mensen zoals collega's oid dat je aardig "moet" doen, of ieg normaal.quote:Op maandag 30 december 2024 00:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is wel extreem. zo scherp is mijn radar ook niet. Maar ik kan wel thuiskomen en nadenken over een gesprek wat ik heb gehad en dan denken: er klopt iets niet aan jou (niet jij natuurlijk)
Ah ja slim. Ik ga Ede Staal en The Smiths missen helaas. Alle stemplaten die daarna komen pak ik gelukkig wel mee.quote:Op maandag 30 december 2024 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik om 1 uur afhaak en dan morgenvroeg mijn beide stemplaten (Tame Impala en The Smiths) probeer mee te pakken.
Nimma is op een vrijdag, #yolo we ball.quote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grunn & Nimma. Tickets al binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |