quote:Op maandag 30 december 2024 00:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bleven ze maar imaginair, die draken
Ik ook niet trouwens. Ik kan ook echt geen tijd / energie steken in ruzies met mensen waar ik niet genoeg om geef.quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ook niet zo snel ruzie, maar kan me wel ongemakkelijk bij iemand voelen.
En Hannah, En dan compleet inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Gaga nog en Link in Parka. Die laatste weet ik niet
wie?quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benson Boone? Is die al geweest? Mijn gevoel zegt nee.
Die kan ik missen. Lekker nummer, maar zo vaak gehoord laatste maanden.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Emptiness Machine komt zo tussen 2 en 3
Eerst Grohl nog.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Gaga nog en Link in Parka. Die laatste weet ik niet
Is dit jaar iets hersteld, dat wel.quote:
Ik zit even te scrollen en dat uurquote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Emptiness Machine komt zo tussen 2 en 3
Oh ik heb dit precies andersom, ik kan je aankijken en ik weet of ik je mag of niet. Je hoeft niet eens iets te zeggen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef MTheBassman het volgende:
Maar ja, ik denk dat ik dankzij mn autisme ook minder goed rariteiten in iemands manieren kan spotten. Ik ben soms echt een naïeve idioot
Oh ja, mijn gedachte over Benson blijkt niet Waterdicht.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En Hannah, En dan compleet inderdaad.
Te weinig Hannahs in de Top 2000quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En Hannah, En dan compleet inderdaad.
Ja, gelukkig welquote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is dit jaar iets hersteld, dat wel.
Er is heel veel wat ik niet kan, maar met deze radar ben ik wel blij.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Ik kan ook echt geen tijd / energie steken in ruzies met mensen waar ik niet genoeg om geef.
Nou dan ga je aan mij veel plezier hebben mocht je me een keer in het echt zien, mijn gezicht is volgens velen die ik ken een open boek.quote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh ik heb dit precies andersom, ik kan je aankijken en ik weet of ik je mag of niet. Je hoeft niet eens iets te zeggen.
Na The War on Drugs vlak voor 3 uur zet ik de radio uit. Moet het toch een keer doen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zit even te scrollen en dat uur
Ik kan echt nooit meer slapen zo
Grunn & Nimma. Tickets al binnen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Colour Haze in Nimma, wellicht?
Die Hannah bedoelde ik er niet Mae.quote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Te weinig Hannahs in de Top 2000![]()
Waarom nog geen Wasting My Young Years en Hey Now?
Dan doe ik het geblinddoektquote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou dan ga je aan mij veel plezier hebben mocht je me een keer in het echt zien, mijn gezicht is volgens velen die ik ken een open boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |