Niet echt, maar ik ben misschien dan ook een te makkelijk iemand in de omgangquote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef peaceman het volgende:
Heb je wel eens iemand ontmoet waar iedereen om je heen lyrisch over was en jij je bedenkingen had en dat bleek later ook te kloppen?
Ben zelf ook niet de meest normale hoorquote:Op maandag 30 december 2024 00:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
"We" zijn wel een raar zooitje hoor
Ja daar heb ik ook altijd zoveel last van. Zo irritant. En toen had ik mijn poten gespaard voor zondagnacht kreeg ik last van steken in mijn bovenbeen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stukje van gezien maar poten deden au
Aangenomenquote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben zelf ook niet de meest normale hoor
Ook niet zo'n fan van.quote:
ik heb ook niet zo snel ruzie, maar kan me wel ongemakkelijk bij iemand voelen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben misschien dan ook een te makkelijk iemand in de omgang
Je moet echt moeite doen om ruzie met me te krijgen
Een liedje over een machine.quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben even aan het nadenken welke nieuwe we nog moeten. Marmot, Europapa, Ief Berend.. daar houdt het in mijn hoofd al even op. Zeefed.
Artemas heb ik wel tot het einde gezien!quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook altijd zoveel last van. Zo irritant. En toen had ik mijn poten gespaard voor zondagnacht kreeg ik last van steken in mijn bovenbeen.
Wanneer gaan we bandje kijken?quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben misschien dan ook een te makkelijk iemand in de omgang
Je moet echt moeite doen om ruzie met me te krijgen
Maar hoeft w.m.b. ook zeker niet de door naar de uitgang door.quote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef Fred_B het volgende:
Dit lijkt me geen blijver in deze regionen
Emptiness Machine komt zo tussen 2 en 3quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben even aan het nadenken welke nieuwe we nog moeten. Marmot, Europapa, Ief Berend.. daar houdt het in mijn hoofd al even op. Zeefed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |