SOWquote:Op zondag 29 december 2024 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Van Freddie naar Dinant is een kleine stap. Beide AIDS
quote:Op zondag 29 december 2024 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
kane gebeuren he?!quote:Op zondag 29 december 2024 10:53 schreef PzKpfw het volgende:
Was even vergeten dat dit eigenlijk best een lekker plaatje is.
Prima bass ook.quote:Op zondag 29 december 2024 10:53 schreef PzKpfw het volgende:
Was even vergeten dat dit eigenlijk best een lekker plaatje is.
Patat, maar flexibel als ik ben zeg ik, als ik in het zuiden ben, friet.quote:Op zondag 29 december 2024 10:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar is het nu friet of patat, MM?
Dit kennen ze.quote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 29 december 2024 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Met een beetje geluk staat volgend jaar alleen deze er nog in van Kane.
Ik heb inmiddels ook oorAidsquote:Op zondag 29 december 2024 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit klopt als een bus.quote:Op zondag 29 december 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Patat, maar flexibel als ik ben zeg ik, als ik in het zuiden ben, friet.
Voor je het weet krijg je een lepel hete frituurolie over je heen…
Wow. Ik schrik hier van.quote:Op zondag 29 december 2024 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Eer smakelijkquote:Op zondag 29 december 2024 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even croissantjes bakken en eitjes koken.
In dat café komen alleen maar personen die schijtlollig op TV willen komen en verder, als ze in beeld komen, wat mee proberen te zingen, terwijl ze tekst niet kennen, maar vooral zichzelf niet willen laten kennen voor kijkend NL…quote:
Beter dan andersom!quote:Op zondag 29 december 2024 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even croissantjes bakken en eitjes koken.
En jij kan het weten!quote:Op zondag 29 december 2024 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat café komen alleen maar personen die schijtlollig op TV willen komen en verder, als ze in beeld komen, wat mee proberen te zingen, terwijl ze tekst niet kennen, maar vooral zichzelf niet willen laten kennen voor kijkend NL…
De subwoofer was inderdaad goed aanwezigquote:
Shrek 3 gezien als ze het kasteel bestormen?quote:
quote:
Gekookte croissants daarentegen.quote:
Neequote:Op zondag 29 december 2024 10:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Shrek 3 gezien als ze het kasteel bestormen?
AHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Want stel je voor dat mensen naar dat café gaan omdat ze het gewoon een leuke ervaring vinden.quote:Op zondag 29 december 2024 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat café komen alleen maar personen die schijtlollig op TV willen komen en verder, als ze in beeld komen, wat mee proberen te zingen, terwijl ze tekst niet kennen, maar vooral zichzelf niet willen laten kennen voor kijkend NL…
AAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAquote:
Ik beschrijf slechts wat ik zie.quote:
Immigrant Song ken je wel.quote:Op zondag 29 december 2024 10:58 schreef essnhills het volgende:
675 Fields Of Gold Eva Cassidy
674 Us And Them Pink Floyd
673 Onderuit De Dijk
672 Going To The Run Golden Earring
671 Holding Back The Years Simply Red
670 Immigrant Song Led Zeppelin
669 Song 2 Blur![]()
668 Time To Say Goodbye Andrea Bocelli & S. Brightman![]()
667 Sweet Goodbyes Krezip![]()
666 Arcade Duncan Laurence![]()
665 Freedom! '90 George Michael![]()
664 New Gold Dream (81-82-83-84) Simple Minds
Jij krijgt geen croissantjes met gekookte eitjes zo?quote:Op zondag 29 december 2024 10:59 schreef peaceman het volgende:
Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door de salades van Johma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |