Niet van Diaan?quote:Op zondag 29 december 2024 10:59 schreef peaceman het volgende:
Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door de salades van Johma.
Is er meer tekst danquote:
?quote:Op zondag 29 december 2024 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
AAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAA
Aahh daar had ik niet 10 minuten eerder voor hoeven inschakelen neequote:Op zondag 29 december 2024 11:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Goedemorgen
Goede timing, Kane gemist
je ontkent dat je er geweest bent?quote:Op zondag 29 december 2024 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beschrijf slechts wat ik zie.
Mijn eega vind het leuk om 'het café' te bekijken en dus staat het wel eens op.
Ik vind het verschrikkelijk…
Ah-ah, ah!quote:
Iedereen kan zich vergissen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Want stel je voor dat mensen naar dat café gaan omdat ze het gewoon een leuke ervaring vinden.
jawel. Die eet ik straks ook. #viesdikquote:Op zondag 29 december 2024 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij krijgt geen croissantjes met gekookte eitjes zo?
We come from the land of the ice and snowquote:
Hmmmmquote:Op zondag 29 december 2024 11:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah-ah, ah!
Ah-ah, ah!
We come from the land of the ice and snow
From the midnight sun where the hot springs flow
The hammer of the gods
Will drive our ships to new lands
To fight the horde, sing and cry
Valhalla, I am coming
On we sweep with threshing oar
Our only goal will be the western shore
Ah-ah, ah!
Ah-ah, ah!
We come from the land of the ice and snow
From the midnight sun where the hot springs flow
How soft your fields so green
Can whisper tales of gore
Of how we calmed the tides of war
We are your overlords
On we sweep with threshing oar
Our only goal will be the western shore
So now you'd better stop and rebuild all your ruins
For peace and trust can win the day despite of all your losing
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
Ahh, ah
vanmorgen ook al.quote:
Nu heb ik ook trek in een eitje, even eentje koken dan maarquote:Op zondag 29 december 2024 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel. Die eet ik straks ook. #viesdik
kun je vast veger en blik pakken dusquote:Op zondag 29 december 2024 11:02 schreef essnhills het volgende:
Er gaat vaag in de verte iets rinkelen, maar hij valt nog niet echt
Nee, dat doe ik niet.quote:Op zondag 29 december 2024 11:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je ontkent dat je er geweest bent?
Het was een hint dat ik weer wakker ben.quote:Op zondag 29 december 2024 11:02 schreef essnhills het volgende:
De koffiekopjes van Triggerfinger?quote:Op zondag 29 december 2024 11:02 schreef essnhills het volgende:
Toen kon je nog korter blijven, toch?quote:Op zondag 29 december 2024 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet.
Ik ben er alleen geweest toen het nog vrije inloop was, zonder wisseling per uur, tijdens een bezoek aan Beeld & Geluid met mijn neefje. Been there, done that, niet voor herhaling vatbaar…
Gewoon alvast op de grond leggen. Dan gaat het niet stukquote:Op zondag 29 december 2024 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
kun je vast veger en blik pakken dus
ja maar dan heb je dat veger en blik voor niets gepakt.quote:Op zondag 29 december 2024 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon alvast op de grond leggen. Dan gaat het niet stuk
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 11:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De koffiekopjes van Triggerfinger?
Zover was ik nog heul nietquote:Op zondag 29 december 2024 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dan heb je dat veger en blik voor niets gepakt.
Ja, na een drankje hebben we de tent ook verlaten.quote:Op zondag 29 december 2024 11:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen kon je nog korter blijven, toch?
Je gaat toch onderuit dadelijkquote:Op zondag 29 december 2024 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dan heb je dat veger en blik voor niets gepakt.
niet vooruit te branden he?! neem een voorbeeld aan diaanquote:
Maak eens niet zo'n herrie als je wakker wordtquote:Op zondag 29 december 2024 11:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was een hint dat ik weer wakker ben.
Of had je het daar niet over
Ik bedoel meer, je mocht toen niet eens een uur blijven hangenquote:Op zondag 29 december 2024 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, na een drankje hebben we de tent ook verlaten.
Het was toen, midden op de dag, ook helemaal niet druk…
Nee, al moet ik toegeven dat ik er ook maar met een half oor naar luister steeds.quote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef 4-elements het volgende:
Zijn er nog geen christenen die aanstoot nemen aan de batterijenreclame?
Er brandt hier heul niksquote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet vooruit te branden he?! neem een voorbeeld aan diaan
Dat was oefenen voor de Immigrant Song zo dadelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maak eens niet zo'n herrie als je wakker wordt
oh omdat het vuur gedoofd is natuurlijk.quote:
*Oordopjes in doetquote:Op zondag 29 december 2024 11:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was oefenen voor de Immigrant Song zo dadelijk.
AHAHAAAAAAAA HAAA!!!
Nee hoor, maar tegenwoordig moeten we op alle slakken zout leggen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, al moet ik toegeven dat ik er ook maar met een half uur naar luister steeds.
Is er iets blasfemisch aan?
dierenbeulquote:Op zondag 29 december 2024 11:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tegenwoordig moeten we op alle slakken zout leggen.
Je snapt heel goed wat ik bedoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |