wat een duur woord voor een appelflapquote:
Nee ik heb van MadMaster geleerd dat dat wat anders is.quote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat een duur woord voor een appelflap
Net als een haricoverts gewoon boontjes zijnquote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja bedankt Hans, dat is de grap.quote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Behind the scènes
Waarom leg ik dit uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Een appelflap is wat anders.quote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
De vele oliebollen perikelen in de afgelopen decennia hier hebben toch nog nut gehad…quote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb van MadMaster geleerd dat dat wat anders is.
Mag best gezegd worden. Zeker omdat dat alleen bij deze kan.quote:
Zijn niet gewoon boontjes. Zijn Franse boontjes.quote:Op zondag 29 december 2024 10:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Net als een haricoverts gewoon boontjes zijn
Niet te verwarren met Thijs Boontjes…quote:Op zondag 29 december 2024 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn niet gewoon boontjes. Zijn Franse boontjes.
Maar is het nu friet of patat, MM?quote:Op zondag 29 december 2024 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vele oliebollen perikelen in de afgelopen decennia hier hebben toch nog nut gehad…
Zekerquote:Op zondag 29 december 2024 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vele oliebollen perikelen in de afgelopen decennia hier hebben toch nog nut gehad…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |