Als je nog wat vloeroppervlak zoekt voor de dweilactie. Die heb ik in de aanbieding.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:07 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Toch altijd blij als het weer "gewoon" een "normale" dag is. Rugpijn en geen gevoel in mijn linkervingers maar dat went. Van de week maar even een fysio bellen.![]()
Vandaag is prutsdagje. Ik wil heel graag dweilen.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een paraplu willen openen tijdens een storm...quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:08 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb B gedag gezegd en ben op weg naar huis voor een paar sportieve dagen. Vanmiddag naar de sportclub, morgen fietsen met broertje en zondag vrijwilliger staan bij een survivalrun. Zondag wordt NAT en KOUD dus ik ga zaterdag maar eens een stormparaplu aanschaffen denk ik.
Iemand een tip voor welke winkel je moet hebben voor een goede paraplu?
Hema? Decathlon?
Ik heb op zich prima regenkleding, paar maanden geleden ook een echt warme waterdichte broek gehaald. Een paraplu leek me fijn om m'n hoofd een beetje uit de regen te houden. Ik ga namelijk zondag een hele dag bij een obstakel van een survivalrun staan, en dan is het nogal balen als je de hele tijd water in je gezicht krijgt. Capuchon met pet eronder zou op zich ook wel moeten werken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:30 schreef z80 het volgende:
Verkouden geworden. En ik heb het koud. En dat gebeurt niet vaak.
Als de was zo klaar is even een rondje sportschool met sauna en wat boodschappen doen.
Een stabiele 5 graden en wat zon, moet toch een aardig fietsweer opleveren.
Tele6. Niet even bij Nijmeegs Jopie langs voor een regenpak? Dit is/was een legerdump winkel.
De regenpakken daar zijn vaak beter dan die van de hema of decathlon.
Waar je een plu haalt? geen idee.
Het gaat ook niet echt stormen hier in het binnenland. Alleen 15-20 mm regen of natte sneeuw.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een paraplu willen openen tijdens een storm...
Zelf regelenquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:33 schreef fietsie het volgende:
Ik zit autorondreizen in Noorwegen te bekoekeloeren voor de zomer.
Mjah ik wil meer "anker" hebben: dat iemand dingen voor me geregeld heeft.quote:
Zomers lijkt het me ook wel wat, maar we gaan binnenkort eerst naar Fins Lapland.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:33 schreef fietsie het volgende:
Ik zit autorondreizen in Noorwegen te bekoekeloeren voor de zomer.
Been there; is geweldig om te doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zomers lijkt het me ook wel wat, maar we gaan binnenkort eerst naar Fins Lapland.
Sleetje- en scooter rijden...
Dan doet het ook geen zeer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:17 schreef fietsie het volgende:
Dweilen ja ? Met een stel vingers die je niet voelt ?
Rolluik kopen. Dichtdoen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je nog wat vloeroppervlak zoekt voor de dweilactie. Die heb ik in de aanbieding.
Blijkbaar komt er ook een zooi stof op te liggen als je niet thuis bent. En met de laagstaande zon goed zichtbaar.
Ahja dat klopt. Of het klopt niet. Je voelt er niks van iig.quote:
Wilde net scanbrit tippen. Vroeger gewerktquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:10 schreef fietsie het volgende:
Scanbrit, filter op "Midden Noorwegen".
Resultaat: 16 daagse rondreis langs de Noorse zuidkust.
Ik denk ook niet dat ze verkeerd zijn , alleen dat ze erg ver af staan , mentaal, van digitaal georiënteerde mensen die als ze een query doen op "niet het zuiden!" dan ook nul suggesties in het zuiden willen zien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wilde net scanbrit tippen. Vroeger gewerkt
Nee truequote:Op donderdag 2 januari 2025 13:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze verkeerd zijn , alleen dat ze erg ver af staan , mentaal, van digitaal georiënteerde mensen die als ze een query doen op "niet het zuiden!" dan ook nul suggesties in het zuiden willen zien.
"Dit is toch ook mooi " is niet compatibel met gericht zoeken
Beetje door het Lake District (ofzo) karren lijkt me ook tof ja!quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:03 schreef Blues het volgende:
Autorondreis is tof! Rijden van A naar B dat geregeld is en onderweegs lekker rondkijken![]()
Zou dat wel eens in Engeland willen doen. Ooit deden we dat in Schotland met ter plekke B&B's bij de plaatselijke VVV opvragen, maar dat was ook min of meer kipzonderkopperig
Begin deze eeuw zijn we ook al eens die kant op geweest, maar rond de kerstdagen toen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Been there; is geweldig om te doen![]()
Zweedse bedden/matrassen e.d. zijn over het algemeen toch wel stevig...quote:Auto rondreis door Zweden inmiddels 3x gedaan; huisjes bevielen me beter da hotels (brakke bedden).
Idee is nu 3 of 4 huisjes en dan steeds in het gebied eromheen rondkijken.
Maar dan wel met de eis dat de huisjes boxsprings hebben, niet van die hangmatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bouw jijzelf eigenlijk de site van Tipica?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef flipsen het volgende:
Kijk, altijd handig zo'n SC... men zoekt tegenwoordig dus op "auto rondreis" ipv Fly Drive? Dat neem ik even mee in mijn SEO kladblok
Bedoel je dat je een chauffeur wil?quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik wil meer "anker" hebben: dat iemand dingen voor me geregeld heeft.
Dan heb ik zelf meer rust om om me heen te kijken.
Daar zou ik wel naar zoeken ja, nog nooit van fly-drive gehoordquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef flipsen het volgende:
Kijk, altijd handig zo'n SC... men zoekt tegenwoordig dus op "auto rondreis" ipv Fly Drive? Dat neem ik even mee in mijn SEO kladblok
Rolluiken heb ik al. Gaan vanzelf open en dicht. Maar ruimen het stof niet op. De kaboutertjes ook niet.quote:
Ik hoop niet het zelfde stevig als in Macau. Dat was een plank waar een laken overheen gespannen zat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin deze eeuw zijn we ook al eens die kant op geweest, maar rond de kerstdagen toen.
Dat waren wel heel korte dagen...
[..]
Zweedse bedden/matrassen e.d. zijn over het algemeen toch wel stevig...
Ik heb pas rust als ik zelf alles regelquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik wil meer "anker" hebben: dat iemand dingen voor me geregeld heeft.
Dan heb ik zelf meer rust om om me heen te kijken.
Ja hoor. Tijdens de vakantie alleen de bekende blaren opgelopen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:08 schreef Morgane89 het volgende:
Ai, beterschap @:z80! Was je op vakantie nog wel helemaal fit?
Ja, maar bezig met een compleet nieuwe site die weer aan de moderne eisen voldoet...quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bouw jijzelf eigenlijk de site van Tipica?
+1quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb pas rust als ik zelf alles regel![]()
En @:cat-astrophe helemaalDie laat nog geen hotelkamer aan mij over
Het reisbureau probeert te speculeren met jou tickets. Uit ervaring weten ze dat in een bepaalde periode boeken de stoelen goedkoper zijn. En het verschil in eigen zak steken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
+1
Die Lapland reis hebben we via een reisbureau in België geregeld.
Twee weken van tevoren krijg je van hen pas de gedetailleerde reisbescheiden toegestuurd.
Euh... Maar 30 dagen voor vertrek kan je bij TUI, waarmee we vliegen, je vliegtuigstoelen reserveren...
Vanmorgen heb ik dus met België gebeld voor het boekingsnummer van de TUI vlucht, zodat ik zelf de stoelen kan reserveren, 30 dagen voor vertrek.
Anders kan ik pas kort van tevoren (de dan nog beschikbare) stoelen reserveren.
Of ze hebben al plekken voor ons gereserveerd die we niet willen...
Van mij mogen ze, dat is hun winstmodel, als dat in dit geval al zo is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Het reisbureau probeert te speculeren met jou tickets. Uit ervaring weten ze dat in een bepaalde periode boeken de stoelen goedkoper zijn. En het verschil in eigen zak steken.
Gebuurt vaak op vluchten waarvan het bekend is dat deze een week voor vertrek nog niet vol zit.
Eventueel blijf je ook gewoon slapen begrijp ik?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:07 schreef sigme het volgende:
Ik ga morgen voor een menu del dia. Met wijn, dus lopend. Lange (mooie) route heen, kilometertje of vijf, en dan eventueel de kortste veel minder mooie route terug, da’s 3,5 km.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eventueel blijf je ook gewoon slapen begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |