Als je nog wat vloeroppervlak zoekt voor de dweilactie. Die heb ik in de aanbieding.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:07 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Toch altijd blij als het weer "gewoon" een "normale" dag is. Rugpijn en geen gevoel in mijn linkervingers maar dat went. Van de week maar even een fysio bellen.![]()
Vandaag is prutsdagje. Ik wil heel graag dweilen.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een paraplu willen openen tijdens een storm...quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:08 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb B gedag gezegd en ben op weg naar huis voor een paar sportieve dagen. Vanmiddag naar de sportclub, morgen fietsen met broertje en zondag vrijwilliger staan bij een survivalrun. Zondag wordt NAT en KOUD dus ik ga zaterdag maar eens een stormparaplu aanschaffen denk ik.
Iemand een tip voor welke winkel je moet hebben voor een goede paraplu?
Hema? Decathlon?
Ik heb op zich prima regenkleding, paar maanden geleden ook een echt warme waterdichte broek gehaald. Een paraplu leek me fijn om m'n hoofd een beetje uit de regen te houden. Ik ga namelijk zondag een hele dag bij een obstakel van een survivalrun staan, en dan is het nogal balen als je de hele tijd water in je gezicht krijgt. Capuchon met pet eronder zou op zich ook wel moeten werken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:30 schreef z80 het volgende:
Verkouden geworden. En ik heb het koud. En dat gebeurt niet vaak.
Als de was zo klaar is even een rondje sportschool met sauna en wat boodschappen doen.
Een stabiele 5 graden en wat zon, moet toch een aardig fietsweer opleveren.
Tele6. Niet even bij Nijmeegs Jopie langs voor een regenpak? Dit is/was een legerdump winkel.
De regenpakken daar zijn vaak beter dan die van de hema of decathlon.
Waar je een plu haalt? geen idee.
Het gaat ook niet echt stormen hier in het binnenland. Alleen 15-20 mm regen of natte sneeuw.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een paraplu willen openen tijdens een storm...
Zelf regelenquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:33 schreef fietsie het volgende:
Ik zit autorondreizen in Noorwegen te bekoekeloeren voor de zomer.
Mjah ik wil meer "anker" hebben: dat iemand dingen voor me geregeld heeft.quote:
Zomers lijkt het me ook wel wat, maar we gaan binnenkort eerst naar Fins Lapland.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:33 schreef fietsie het volgende:
Ik zit autorondreizen in Noorwegen te bekoekeloeren voor de zomer.
Been there; is geweldig om te doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zomers lijkt het me ook wel wat, maar we gaan binnenkort eerst naar Fins Lapland.
Sleetje- en scooter rijden...
Dan doet het ook geen zeer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:17 schreef fietsie het volgende:
Dweilen ja ? Met een stel vingers die je niet voelt ?
Rolluik kopen. Dichtdoen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je nog wat vloeroppervlak zoekt voor de dweilactie. Die heb ik in de aanbieding.
Blijkbaar komt er ook een zooi stof op te liggen als je niet thuis bent. En met de laagstaande zon goed zichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |