Tool ben ik dan weer wat minder vanquote:Op zondag 29 december 2024 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben nooit echt fan Dream Theater geweest. Heb het geprobeerd maar het pakte me niet zo.
Tool vind ik dan wel weer echt geweldig.
Ik zei soms hequote:Op zondag 29 december 2024 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hierna krijgen we gewoon weer iets verschrikkelijks hoor
Oh ja, John Mayer. Dat vind ik niet zozeer verschrikkelijk maar wel wat anticlimactisch zo.quote:Op zondag 29 december 2024 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hierna krijgen we gewoon weer iets verschrikkelijks hoor
Count of Tuscany zou ik als Dream Theater plaat kiezenquote:Op zondag 29 december 2024 00:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pull me under
Guitar Hero GENOT![]()
![]()
![]()
![]()
Duurde wel donders lang om te spelen
Tijdje geledenquote:Op zondag 29 december 2024 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik las het ff alsof je nu op die bank ligt
Stilletjes aan genoeg van.quote:Op zondag 29 december 2024 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit toch allemaal wel erg lang duren
Die is ook heel fijnquote:Op zondag 29 december 2024 00:38 schreef houdjemond het volgende:
Way out of here is mijn favoriete PT![]()
Ja Dream Theater kan ik ook niks mee. Ze kunnen prima spelen, maar muziek maken die me iets doet, nehquote:Op zondag 29 december 2024 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben nooit echt fan Dream Theater geweest. Heb het geprobeerd maar het pakte me niet zo.
Precies zelfde, meeste van DT kan ik weinig mee terwijl ik bijna alles van Tool goed vind.quote:Op zondag 29 december 2024 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja en max 5 liedjes per artiest in de lijst. Ruimt lekker opquote:Op zondag 29 december 2024 00:38 schreef Redefine het volgende:
Ik zou vooral willen dat er veel meer artiesten en zeker ook extra nummers van artiesten worden toegevoegd aan de keuzelijst. Dan krijgen dat soort liedjes/artiesten ten minste nog een fatsoenlijke kans.
Het publiek in het café daarentegen...quote:Op zondag 29 december 2024 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Het is jammer dat jullie niet kunnen zien hoe los ik ga op dit nummer
Moet zeggen dat ik van DT niet veel geluisterd heb maar Tool en Opeth vind ik geweldig. En de laatste jaren steeds meer Opeth dan Tool.quote:Op zondag 29 december 2024 00:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies zelfde, meeste van DT kan ik weinig mee terwijl ik bijna alles van Tool goed vind.
Ik zou wel zeggen dat mensen per stemlijst max 5 keer op een artiest mogen stemmen.quote:Op zondag 29 december 2024 00:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en max 5 liedjes per artiest in de lijst. Ruimt lekker op
Grapjas.quote:
Dan was mijn lange stemplaatje van gisteren beter.quote:
quote:
Ja. En een liedje moet minimaal een jaar oud zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 00:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en max 5 liedjes per artiest in de lijst. Ruimt lekker op
Heb je ze vertelt wie je bent?quote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
Echt waar, hele 1e wachtruimte zit vol met ongeïntereseerde personen en te donkere cams en ik kom er niet door. Pff...
Ik werd er niet warmer of kouder van.quote:
Het is radiovriendelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef Tussle266 het volgende:
Hoe kan een plaat van John Mayer nou bijzonder zijn?
Enjoyquote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Het was me een waar genoegen dit met jullie te mogen beleven
Nu wel mijn vrouw wat aandacht geven en langzaam maar zeker afsluiten. Ik zie jullie morgen weer
Opeth moet ik voor in de stemming zijn, terwijl ik Tool altijd wel kan hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik van DT niet veel geluisterd heb maar Tool en Opeth vind ik geweldig. En de laatste jaren steeds meer Opeth dan Tool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |