Als je als boomer graag naar Yes luistert moet dit er toch ook ingaan.quote:Op zondag 29 december 2024 00:33 schreef ShinyStar het volgende:
Zie alle boomers gek opkijken in het café
Porcupine tree?quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Hoe is dit er trouwens ooit ingekomen? Ooit gedraaid op NPO2?
Moet wel een stemactie zijn geweest ja. Het is veel te obscuur voor het gemiddelde stempubliek.quote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Stemactie denk ik? Stond vorig jaar toch niet in stemlijst?
Shake it like a Polaroid Picturequote:Op zondag 29 december 2024 00:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb niet eens de tijd om broekje uit te trekken, zo hard aan het genieten
De meeste boomers in mijn omgeving staan er echt niet open voor. Ook niet de Yes, Pink Floyd luisteraars. Die hebben hoofdstuk muziek afgesloten na 1985 ongeveer,quote:Op zondag 29 december 2024 00:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je als boomer graag naar Yes luistert moet dit er toch ook ingaan.
Ik ken dit ook pas sinds vorig jaar hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 00:34 schreef Isorden het volgende:
Heb dit nummer schijnbaar 19 jaar weten te ontwijken
quote:Op zondag 29 december 2024 00:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Luister m even zonder jullie af
Tot morgen!
Vind je ons niet leuk meer?quote:Op zondag 29 december 2024 00:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Luister m even zonder jullie af
Tot morgen!
Bleedquote:Op zondag 29 december 2024 00:35 schreef Gretzl het volgende:
Nu vind ik ASBNH juist niet overrated, in tegenstelling tot die anderen die ik ken
[ afbeelding ]
Die zijn na de jaren 80 muzikaal afgehaakt.quote:Op zondag 29 december 2024 00:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je als boomer graag naar Yes luistert moet dit er toch ook ingaan.
Pull me underquote:Op zondag 29 december 2024 00:35 schreef Gretzl het volgende:
Nu vind ik ASBNH juist niet overrated, in tegenstelling tot die anderen die ik ken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2024 00:36 schreef Evenstar het volgende:
Top 100 materiaal, minstens ... MINSTENS
Pas in de lijst geraakt dankzij een succesvol steminitiatief dat op meerdere www plaatsen tegelijk was (Top 2000 Stemlijsten @ FB, Reddit, MuMe, Twitter en mogelijk ook hierquote:Op zondag 29 december 2024 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken dit ook pas sinds vorig jaar hoor.
Dat blijft wel bijzonder ja. Ook bij de andere rockgenres. Led Zeppelin en ACDC kan wel, maar de bands uit de jaren negentig en daarna uit het genre maken 'herrie' aldus die mensen.quote:Op zondag 29 december 2024 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
De meeste boomers in mijn omgeving staan er echt niet open voor. Ook niet de Yes, Pink Floyd luisteraars. Die hebben hoofdstuk muziek afgesloten na 1985 ongeveer,
Ik las het ff alsof je nu op die bank ligtquote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef koffieleuk het volgende:
Zwaar aangeschoten, liggend op de versleten bank bij de studievereniging, en deze stond op. Niet heel vaak een betere 12 minuten meegemaakt
Dat is dan weer overdreven.quote:Op zondag 29 december 2024 00:36 schreef Evenstar het volgende:
Top 100 materiaal, minstens ... MINSTENS
Hierna krijgen we gewoon weer iets verschrikkelijks hoorquote:Op zondag 29 december 2024 00:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Soms dan zit het stiekem toch best gewoon goed met de smaak in Nederland. Ik weet ook niet hoe het kan
Ben nooit echt fan Dream Theater geweest. Heb het geprobeerd maar het pakte me niet zo.quote:Op zondag 29 december 2024 00:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pull me under
Guitar Hero GENOT![]()
![]()
![]()
![]()
Duurde wel donders lang om te spelen
quote:Op zondag 29 december 2024 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dankzij GH heb ik DT ontdektquote:Op zondag 29 december 2024 00:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pull me under
Guitar Hero GENOT![]()
![]()
![]()
![]()
Duurde wel donders lang om te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |