15 miljoen vingers op dat hele kleine stukje aarde?quote:Op zondag 29 december 2024 00:14 schreef MTheBassman het volgende:
There were 15 million fingers
Learning how to play![]()
En er zijn 9 miljoen fietsen in Bejingquote:Op zondag 29 december 2024 00:14 schreef MTheBassman het volgende:
There were 15 million fingers
Learning how to play![]()
Bleken.quote:
Dit schreeuwt om een paint.quote:
Tim Knol is vet.quote:
Dat maakt AC/DC af en toe heel lekker om op te zettenquote:
Dat is een feit. Dat kan je niet ontkennen.quote:Op zondag 29 december 2024 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En er zijn 9 miljoen fietsen in Bejing
Less is more.quote:
En hoeveel anussen zouden er in Peking zijnquote:Op zondag 29 december 2024 00:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
15 miljoen vingers op dat hele kleine stukje aarde?
Over een best wel ingewikkeld onderwerpquote:
Dat heb ik met de meeste nummers die in de top2000 staanquote:
Dat zou ik dan weer niet zeggen, maar ieder zijn ding.quote:
quote:Brand Vroomshoop: vermoedelijke aanleiding was ruzie om hond
Gisteren, 21:23 • 3 minuten leestijd
Het politieonderzoek bij de uitgebrande woning gaat de komende dagen verder.
De vermoedelijke aanleiding voor de fatale brand in Vroomshoop, waarbij twee mensen om het leven kwamen, was een al wat langer durende ruzie over een hond. De brand is vervolgens compleet uit de hand gelopen omdat de bewoners het huis verwarmden met een gaskacheltje. Nadat er waarschijnlijk een brandend projectiel door de voorruit was gegooid, ontstond er een explosie en grepen de vlammen meteen om zich heen.
https://www.oost.nl/nieuw(...)ng-was-ruzie-om-hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Verdachte uit Ridderkerk aangehouden voor verwoestende vuurzee in Vroomshoop
28-12-24, 09:42
https://www.ad.nl/binnenl(...)vroomshoop~ab262e25/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
here we go!quote:Op zondag 29 december 2024 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over een best wel ingewikkeld onderwerp
Babi Gangbangquote:Op zondag 29 december 2024 00:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En hoeveel anussen zouden er in Peking zijn
Ik zou het niet eens willen weten.quote:Op zondag 29 december 2024 00:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mooie vraag voor Novaquote:Op zondag 29 december 2024 00:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Schobbejak. Onverlaat.quote:
Ik hoor net dat Bart Arends in zijn auto is gesprongenquote:
Ik houd Jezus niet voor mezelfquote:Op zondag 29 december 2024 00:18 schreef ShinyStar het volgende:
De babbelbox vraagt vandaag: ''Wat zou jij doen als je een persoonlijke Jezus had?''
Marilyn Manson was de eerste versie die ik gehoord hebquote:
Ik zou mezelf 4 keer laten herijzen, gewoon voor de leukquote:Op zondag 29 december 2024 00:18 schreef ShinyStar het volgende:
De babbelbox vraagt vandaag: ''Wat zou jij doen als je een persoonlijke Jezus had?''
Die zou zo net voor mijn volgende stemplaat potten en pannen erbij pakkenquote:Op zondag 29 december 2024 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jammer dat Van Inkel er niet meer is om dit te verkondingen aan ons
Oliebollen worden daar niet beter van meestal.quote:Op zondag 29 december 2024 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou mezelf 4 keer laten herijzen, gewoon voor de leuk
Deed ie het weer vandaagquote:Op zondag 29 december 2024 00:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zou zo net voor mijn volgende stemplaat potten en pannen erbij pakken
Stoute jongen ben je toch ook.quote:
GodGODquote:
quote:
Dit is waar ik op doeldequote:Op zondag 29 december 2024 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Marilyn Manson was de eerste versie die ik gehoord heb
Ben je aan het zoemen?quote:Op zondag 29 december 2024 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het is nog druk in het online café denk ik.
Ga je het weer proberen?quote:Op zondag 29 december 2024 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het is nog druk in het online café denk ik.
quote:
Zie komende uur+ genoeg gitaarmuziek + een orkaanquote:
Pokemon song?quote:Op zondag 29 december 2024 00:21 schreef Isorden het volgende:
Wel jammer dat ik deze vannacht ga missen:
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 29 december 2024 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Moet je voor die drank in het café eigenlijk betalen of zit dat bij de prijs van je ticket inbegrepen?
@Gretzlquote:Op zondag 29 december 2024 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Moet je voor die drank in het café eigenlijk betalen of zit dat bij de prijs van je ticket inbegrepen?
Sleep well Boompjesquote:
Huh sinds wanneer staat Lavender town theme erinquote:Op zondag 29 december 2024 00:21 schreef Isorden het volgende:
Wel jammer dat ik deze vannacht ga missen:
[ afbeelding ]
Godver.quote:Op zondag 29 december 2024 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Tevens heb ik mezelf ten schande gemaakt door een pubquiz te verliezen.
MESquote:Op zondag 29 december 2024 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Zie komende uur+ genoeg gitaarmuziek + een orkaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |