Anathema mag er ook inquote:Op zondag 29 december 2024 00:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een aantal nummers van haar vind ik prachtig ( met Danny Cavanagh)
Daarom vind ik die echt chill om te luisteren.quote:Op zondag 29 december 2024 00:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Epica is zeker ook nog wel aan de hardere kant vergeleken met Nightwish en WT (en Delain).
Gatekeeperquote:Op zondag 29 december 2024 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind Enter ook het leukste album van Within Temptation
ze heeft het wel goed opgelost!quote:Op zondag 29 december 2024 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Desiree komt heel perfectionistisch over al de hele week... die slaapt niet van zo'n verkeerde instart.
Als je Joris zo geweldig vindt, stemmen we volgend jaar Troy - De Sensatie er wel inquote:Op zondag 29 december 2024 00:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]![]()
![]()
Joris en de Draak is de leukste baan van het park, Baron is het beste totaalpakketje
Candles is ook mooiquote:Op zondag 29 december 2024 00:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gatekeeper
En Restless, maar die is dan weer vrij rustig.
que?quote:
Daar krijg je net zo veel hoofdpijn van als die baan zelf tegenwoordig!quote:Op zondag 29 december 2024 00:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je Joris zo geweldig vindt, stemmen we volgend jaar Troy - De Sensatie er wel in
Ik zou niet kunnen slapen als ik twee uur lang heel gekunsteld zou moeten praten. Er zit geen oprecht woord bij.quote:Op zondag 29 december 2024 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Desiree komt heel perfectionistisch over al de hele week... die slaapt niet van zo'n verkeerde instart.
Je vergeet de G en dat is in het Nederlands best een fout, en omdat je geen Nederlander bent vergeef ik het jequote:
Waar het hart vol van is..quote:
heb je m laten liften?quote:
En elke keer dat ze om redenen even niet een voorbereid praatje kan doen, klinkt ze meteen zoveel leukerquote:Op zondag 29 december 2024 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen slapen als ik twee uur lang heel gekunsteld zou moeten praten. Er zit geen oprecht woord bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |