Schobbejak. Onverlaat.quote:
Ik hoor net dat Bart Arends in zijn auto is gesprongenquote:
Ik houd Jezus niet voor mezelfquote:Op zondag 29 december 2024 00:18 schreef ShinyStar het volgende:
De babbelbox vraagt vandaag: ''Wat zou jij doen als je een persoonlijke Jezus had?''
Marilyn Manson was de eerste versie die ik gehoord hebquote:
Ik zou mezelf 4 keer laten herijzen, gewoon voor de leukquote:Op zondag 29 december 2024 00:18 schreef ShinyStar het volgende:
De babbelbox vraagt vandaag: ''Wat zou jij doen als je een persoonlijke Jezus had?''
Die zou zo net voor mijn volgende stemplaat potten en pannen erbij pakkenquote:Op zondag 29 december 2024 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jammer dat Van Inkel er niet meer is om dit te verkondingen aan ons
Oliebollen worden daar niet beter van meestal.quote:Op zondag 29 december 2024 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou mezelf 4 keer laten herijzen, gewoon voor de leuk
Deed ie het weer vandaagquote:Op zondag 29 december 2024 00:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zou zo net voor mijn volgende stemplaat potten en pannen erbij pakken
Stoute jongen ben je toch ook.quote:
GodGODquote:
quote:
Dit is waar ik op doeldequote:Op zondag 29 december 2024 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Marilyn Manson was de eerste versie die ik gehoord heb
Ben je aan het zoemen?quote:Op zondag 29 december 2024 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het is nog druk in het online café denk ik.
Ga je het weer proberen?quote:Op zondag 29 december 2024 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het is nog druk in het online café denk ik.
quote:
Zie komende uur+ genoeg gitaarmuziek + een orkaanquote:
Pokemon song?quote:Op zondag 29 december 2024 00:21 schreef Isorden het volgende:
Wel jammer dat ik deze vannacht ga missen:
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 29 december 2024 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Moet je voor die drank in het café eigenlijk betalen of zit dat bij de prijs van je ticket inbegrepen?
@Gretzlquote:Op zondag 29 december 2024 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Moet je voor die drank in het café eigenlijk betalen of zit dat bij de prijs van je ticket inbegrepen?
Sleep well Boompjesquote:
Huh sinds wanneer staat Lavender town theme erinquote:Op zondag 29 december 2024 00:21 schreef Isorden het volgende:
Wel jammer dat ik deze vannacht ga missen:
[ afbeelding ]
Godver.quote:Op zondag 29 december 2024 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Tevens heb ik mezelf ten schande gemaakt door een pubquiz te verliezen.
MESquote:Op zondag 29 december 2024 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Zie komende uur+ genoeg gitaarmuziek + een orkaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |