SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mijn hond liep wel per ongeluk in de sloot laatstquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vond het teleurstellend dat je niet perongeluk in de sloot was gefietst ?
Ahwww neequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond liep wel per ongeluk in de sloot laatst
Had een stok vast en had door de blaadjes de sloot niet gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww neemet kroos ofzo?
en anders kun je van dat geld lekker op vakantiequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef Karzai het volgende:
naja ik zal eerlijk zijn minder drinken en stoppen met roken en een liefje vinden
Bekijk deze YouTube-video
heeft 1 van onze honden ook wel eens gedaan, die dacht dat het gras wasquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De hond van m'n vader, die bang is voor water, was een keer zo gefocust op een vis in de vijver dat ie per ongeluk de vijver in vielquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik heb geld zatquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en anders kun je van dat geld lekker op vakantie
Klinkt alsof je er enorm van genoten hebt.quote:
Was zo'n goede film dat ik nu al weet dat ik in juni deel 2 in de bios ga kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er enorm van genoten hebt.
Dat verandert de zaak.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was zo'n goede film dat ik nu al weet dat ik in juni deel 2 in de bios ga kijken.
Is het aanbod niet zo best of heb jij geen zin ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog 2 gratis films op pathe... vraag mij af of die ooit opkomen
ik ben niet echt een film kijker al een tijdje..quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het aanbod niet zo best of heb jij geen zin ?
Hehe same, totaal geen goede filmkijker en meestal val ik ook nog in slaap na een paar minuten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet echt een film kijker al een tijdje..
zie bv oppenheimer, heb ik van de week wel gezien maar pak weg 10 jaar geleden had ik die in de eerste week in de bios gekeken
series vond ik altijd weinig aan.. werd altijd voor gek verklaard dat je populaire serie X niet keekquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe same, totaal geen goede filmkijker en meestal val ik ook nog in slaap na een paar minuten.
Geldt ook voor series
Zo ben ik bij Game of Thrones meerdere keren afgehaaktquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
series vond ik altijd weinig aan.. werd altijd voor gek verklaard dat je populaire serie X niet keek
nooit aan begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik bij Game of Thrones meerdere keren afgehaakt
Ja, lekker laten pratenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
series vond ik altijd weinig aan.. werd altijd voor gek verklaard dat je populaire serie X niet keek
Niet eens aan begonnen en Breaking Bad na de eerste twee afleveringen ook afgehaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik bij Game of Thrones meerdere keren afgehaakt
Ben ik dan speciaal en superbelangrijk?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die veel series en films kijken hebben eigenlijk niet zo heel veel nuttigs te doen in het leven.
Een van de belangrijkste mensen die ooit geleefd heeft zelfsquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik dan speciaal en superbelangrijk?
Oh hoiquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die veel series en films kijken hebben eigenlijk niet zo heel veel nuttigs te doen in het leven.
Daarom post ik ook op FOK!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste mensen die ooit geleefd heeft zelfs
Speciaal welquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik dan speciaal en superbelangrijk?
sPeCiaL zekerquote:
ja uiteraard deed ik dat, maar toch, irritant gedrag..quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker laten praten
Ik had wel een paar series die ik dan wel in een sneltreinvaart zat te bingen
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Uitstraling - Aantal forumposts 215.529
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij gewoon heel bijzonderquote:
Ja, dat is zeker irritant gedrag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard deed ik dat, maar toch, irritant gedrag..
Dat geldt trouwens wel voor meer dingen die je leeftijd genoten vaak wel deden en ik niet..
en dan is "laten praten" weliswaar de actie, je voelt je soms wel gekleineerd
Is eigenlijk x 100 miljoen miljard, maar dat kan dat telding niet aanquote:
kloptquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker irritant gedrag.
Vrees alleen dat je er weinig aan doet, want als je erover gaat praten dan snapt met het niet.
uiteraardquote:En het hangt ook wel van het onderwerp af. Series/ films kijken is redelijk onschuldig, maar je hebt natuurlijk ook andere onderwerpen.
Gooi de Bijbel weg, vergeet Voltaire en Plato, sluit Netflix af en lees mij, voor een rijk en succesvol levenquote:
Samenvatting: mensenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt
[..]
uiteraardmaar je snapt em
Leuke naam voor een mannetjescaafquote:
vaak genoeg series die ik intressant vind beginnen (ondanks dat ik ze te lang vind)quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben ook nooit echt van de series geweest. Ze trekken me wel, maar ik haak gewoon af als ik niet alles in een dag heb kunnen kijken.
Nu ook weer vergeten dat ik aan Squid Game wilde beginnen.
tja ik weet ook niet of je veel slimmer word van oeverloos geleuter met hoge ambtenaren, kijk liever een filmpje dan er draait nu een goeie op vrt 1quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Koningin Maxima kijkt veel minder films en series dan Priscilla zes hoog in Utrecht Kanaleneiland, dat is wel een zekerheidje kunnen we gemakshalve stellen.
En zo valt er iedere dag wel wat te leren.
dat dacht ik ook..quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Iedere keer als ik mijn profiel check, is mijn gemiddelde per dag gestegen. Je zou toch denken dat dat ooit moet stoppen?
*Leest USquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:07 schreef UitStraling het volgende:
lees mij, voor een rijk en succesvol leven
Ja nee, is goed.quote:Grijze carpaccio uit de magnetron.
Zuurkool en knaksap
Augurken
Maar hij kijkt geen films en seriesquote:
Netflix heeft het ook wel een beetje verpest door alles bingebaar te maken. Voor mij heeft wekelijks wachten iets magisch, en dat zorgt er ook voor dat ik daadwerkelijk wekelijks kijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak genoeg series die ik intressant vind beginnen (ondanks dat ik ze te lang vind)
en dan halverwege seizoen 1 of na 1 seizoen een hele andere weg inslaan en het voor mij gewoon meuk wordt
Walking dead was leuk, maar ben ik na seizoen 1 afgehaakt
Voltjequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke naam voor een mannetjescaaf
Volgens mij ben ik bij Seizoen 8 afgehaakt en nooit meer opgepakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef mschol het volgende:
Ja je leest wat er van terecht komt van je als je al die tips volgtquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Leest US
[..]
Ja nee, is goed.
Jammer voor de dames dat ik geen castraat in huis haalquote:
Ik moet even een groente bedenken voor morgen en overmorgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je leest wat er van terecht komt van je als je al die tips volgt
Daar was ik pas dit jaar aan begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef mschol het volgende:
Is dat dan niet frustrerend voor zo'n castraat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer voor de dames dat ik geen castraat in huis haal
De veestapel moet inkrimpen
Stikstofoverschot in één klap opgelost.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat precies?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat dan niet frustrerend voor zo'n castraat?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stikstofoverschot in één klap opgelost.
Van BBB hoeft dat niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet meer caafs.quote:
Sugar snaps/peultjes, gele wortel, puntpaprika, broccoli, pastinaak, tauge?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet even een groente bedenken voor morgen en overmorgen
Heb je een advies?
Thanksquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sugar snaps/peultjes, gele wortel, puntpaprika, broccoli, pastinaak, tauge?
Ik heb een mooi beeld.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een kwartiertje en dan is m'n documentaire ook klaar. Mooie tijd om in m'n mandje te gaan liggen.
Ja dat Voltje de hoek om komt en denkt "ik zie daar een wiebelkontje en ik heb geen honger en ook geen dorst"quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat precies?
Oke, waarom ga ik hier op in ?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat Voltje de hoek om komt en denkt "ik zie daar een wiebelkontje en ik heb geen honger en ook geen dorst"
Start voor de klaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wiebel wiebel wiebel?
quote:
Minimaal, want het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Nina Poekie zie ik dat ook wel eens doen en als ik dan in mijn handen klap dan springt ze tot halverwege de Maan.
En wat erbij?quote:
Gelukkig woon ik om de hoek. Heb niet alle vijf de gangen opgemaakt anders paste die Marsmousse misschien niet. Maar achteraf had het best gepast.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat erbij?
Konden ze je rollen?
Nomnomnomquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Had bruschetta ofzo met tomaat en mozzarella en soep en wrap en chicken waffle en saté en loempia's en krokante avocadosalade en dus twee toetjes.
toch er weer even uit geweest en een leuk dag gehadquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef CherryLips het volgende:
We hebben er bijna vier uur gezeten
Moet je @essnhills maar eens naar vragen, die kent ze allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, je hebt dus in het Markermeer ook de Markerwadden
@essnhillsquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je @:essnhills maar eens naar vragen, die kent ze allemaal
Was ook even winkelen in Veenendaal vanmiddag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
toch er weer even uit geweest en een leuk dag gehad
Je kunt er zelfs blijven slapenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:essnhills
kan je daar naar toe?
NAHHHquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs blijven slapen
1 dag - 2 dagen en daarna worden ze zompig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang kun je die oliebollen van zo'n kraam bewaren? Asking for a friend.
Jaartje en dan kunnen ze winter 2026 in een boom gehangen worden voor de vogeltjes.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Oh laat maar, ik ga wel naar Tenerife dan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel stervensduur. Ooit maar vrienden naar gekeken om te doen.
Of mensen die een vogeltje nadoen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaartje en dan kunnen ze winter 2026 in een boom gehangen worden voor de vogeltjes.
Ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 dag - 2 dagen en daarna worden ze zompig.
Totaal geen verschil.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik ga wel naar Tenerife dan.
Oid.
2-3 dagen kan wel, eventueel even in de oven gooien is mijn ervaringquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Nee joh, bijna hetzelfde en ook dezelfde prijsquote:
Dat tweede kan ik zelf ook nog wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of mensen die een vogeltje nadoen.
En de oliebol doet dan een vetbol na.
"Er gewoon zijn"quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede kan ik zelf ook nog wel.
Wat heb je allemaal op de planning staan voor 2025?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik ga wel naar Tenerife dan.
Oid.
Ik zou best een neushoornvogel willen zijn voor een dag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of mensen die een vogeltje nadoen.
En de oliebol doet dan een vetbol na.
De kreupele die het eiland heeft aangelegd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In het IJsselmeer heb je ook een eilandje wat 'De Kreupel' heet.
Wie verzint die namen?
Oke, dat gaat heel rapquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanmiddag een nieuwe trui gekocht maar denk dat hij nu alweer te klein is. Man man man.
Was dat etentje bijpraten met die vriend?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede kan ik zelf ook nog wel.
Nee dat was afgelopen dinsdag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dat etentje bijpraten met die vriend?
Heeft er totaal niets mee te maken, maar moest gelijk aan dit denken:quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kreupele die het eiland heeft aangelegd waarschijnlijk
Hoeveel stappen is jouw stappendoel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds 9 november mijn stappendoel gehaald
Ah sorry dat had ik gemist. Ging dat goed?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat was afgelopen dinsdag.
6000quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel stappen is jouw stappendoel?
Afgelopen 2 dagen heb ik mijn stappendoel niet behaald, maar ik kan er niet mee zitten.quote:
Superlachen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n pakje lijkt mij ook wel (super) lachen.
Net zo superlachen hakkenlooples isquote:
Ja het gesprek wel, het was in de tweede helft ook weer gezellig als vanouds. Maar dan lig je daarna in bed te malen erover wat er allemaal is gezegd en toen dacht ik "er klopt allemaal geen reet van wat hij heeft gezegd en nu ligt de schuld weer bij mij".quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah sorry dat had ik gemist. Ging dat goed?
Maar ik welquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Afgelopen 2 dagen heb ik mijn stappendoel niet behaald, maar ik kan er niet mee zitten.
Je kent die aflevering van South Park toch wel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n pakje lijkt mij ook wel (super) lachen.
Oh eh.. wat zijn de consequenties?quote:
Uhm... was dat niet met die panfluitbende?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kent die aflevering van South Park toch wel?
Geen hapjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh eh.. wat zijn de consequenties?
Ja diequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... was dat niet met die panfluitbende?
Klinkt alsof je juist genoeg hebt kunnen zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afgelopen 2 dagen heb ik mijn stappendoel niet behaald, maar ik kan er niet mee zitten.
Morgen weer een dag.
Kom vechten, zwab.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt alsof je juist genoeg hebt kunnen zitten.
Wel de hapjes en niet de stapjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag gingen de hapjes wel goed, misschien een beetje té goed.
Ja, is niet de deal he?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel de hapjes en niet de stapjes
[ afbeelding ]
Prima, ik heb toch mijn klappenteller doel nog niet gehaald.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom vechten, zwab.
Oh nee, dan moet ik opstaan.
Morgen vechten dan maar.
Alsof jij mij gaat klappenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima, ik heb toch mijn klappenteller doel nog niet gehaald.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij mij gaat klappenZwab pls.
Dat wordt morgen voor 3 dagen stapjes inhalenquote:
Misschien gaat die wel gewoon de hele tijd irritant rond je heen klappen (als in applaus geven)quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij mij gaat klappenZwab pls.
Je begint alvast de grond te klappen?quote:
Dan kan ik dus niet op tijd naar bed voor maandag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt morgen voor 3 dagen stapjes inhalen
Uhm.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien gaat die wel gewoon de hele tijd irritant rond je heen klappen (als in applaus geven)
Oefenen met bukkend klappen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je begint alvast de grond te klappen?
quote:
Wekker om 05.00 uur zetten en daarna 8 uur lopenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je begint alvast de grond te klappen?
[..]
Dan kan ik dus niet op tijd naar bed voor maandag.
[..]
Uhm.![]()
Waar is jouw laatste slaaf aan doodgegaan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wekker om 05.00 uur zetten en daarna 8 uur lopen
Zeg ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is jouw laatste slaaf aan doodgegaan?![]()
Wat ben jij streng.
Ja dus huphup naar bed, de stapjes zetten zichzelf nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh het is ineens laat, ik wilde een uur geleden al naar bed
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dus huphup naar bed, de stapjes zetten zichzelf niet
Satan?quote:Op zondag 29 december 2024 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Ben benieuwd van wie jij een reïncarnatie bent, al kan ik dat wel invullen.
Vlinder slaapt wel al?quote:Op zondag 29 december 2024 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
kijk, ik wil cola zero besparen want nog maar twee flessen.
DUS, dacht ik, dan pak ik zo'n blikje red bull. Net als gister.
Maar dat is niet slim.
hier op de bank, al een uurtjequote:
mag ik vlinder een avondje lenenquote:Op zondag 29 december 2024 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hier op de bank, al een uurtje
helpt ook dat de airco op 24 staat
Wow nee, lijkt me ook niet.quote:Op zondag 29 december 2024 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
kijk, ik wil cola zero besparen want nog maar twee flessen.
DUS, dacht ik, dan pak ik zo'n blikje red bull. Net als gister.
Maar dat is niet slim.
24quote:Op zondag 29 december 2024 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hier op de bank, al een uurtje
helpt ook dat de airco op 24 staat
het is walgelijk spul. vloeibare hubba bubbaquote:Op zondag 29 december 2024 00:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wow nee, lijkt me ook niet.
Ik heb nog nooit RB gedronken
heb slaappillen ook nog, dus als die red bull te lang blijft hangen gaan die er gewoon inquote:
Het is op z'n minst ietwat vreemd om daarvoor iemands vrouw te willen lenenquote:
IBS ging weer lekker de feestdagen trouwens...quote:Op zondag 29 december 2024 00:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wow nee, lijkt me ook niet.
Ik heb nog nooit RB gedronken
gierigboei...quote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef Ama het volgende:
Top nog meer internet wat nooit op gaat voor dezelfde prijs.
Succes.quote:Op zondag 29 december 2024 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb slaappillen ook nog, dus als die red bull te lang blijft hangen gaan die er gewoon in
zal ze krijgen, die drankjesmakers.
quote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het is op z'n minst ietwat vreemd om daarvoor iemands vrouw te willen lenen
betaal er goed voor en de vrouwtjes willen ook wel eens iets andersquote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het is op z'n minst ietwat vreemd om daarvoor iemands vrouw te willen lenen
Oh kut zeg Ettoquote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IBS ging weer lekker de feestdagen trouwens...
Hoop dat jij het minder hebt gehad onder de kerstboom
Heb jij het ook vooral na eten? Of maakt dat niet uit?quote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh kut zeg Etto![]()
Het zijn wel typisch van die perioden met hoger risico ja.
Ik heb expres erg rustig aan gedaan dus het ging redelijk gelukkig.
ik verveel mij achter mn pc, dus beter als ik naar bed gaquote:Op zondag 29 december 2024 00:17 schreef Ama het volgende:
Ik vind het nog iets te vroeg/nog geen zin.
En is lekker, ik doe nog eentje meequote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Succes.![]()
Ik neem nog een wijntje, werkt ook goed.
met kruidenbotertje?quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Succes.![]()
Ik neem nog een wijntje, werkt ook goed.
Meestal wel ja, we gaan daardoor ook bijna nooit meer uit etenquote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb jij het ook vooral na eten? Of maakt dat niet uit?
hmmja, herkenbaarquote:Op zondag 29 december 2024 00:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Meestal wel ja, we gaan daardoor ook bijna nooit meer uit eten
doe maar luxequote:Op zondag 29 december 2024 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee niet in huis.![]()
Wel zeezoutboter trouwens.
Whut Karzai, dit kan echt niet.quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
betaal er goed voor en de vrouwtjes willen ook wel eens iets anders
Vreemd.quote:Op zondag 29 december 2024 00:26 schreef Karzai het volgende:
ik heb wel wat behoefte aan vocht uitwisselen en een beetje sex maar krijg het niet voor elkaar op een of andere manier
Jezus gast.quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
hahahhhahahahahahquote:Op zondag 29 december 2024 03:06 schreef datismijnmening het volgende:
Kenker mijn rug doet zeer.
Ik dacht dat het een meme was dat je na je dertigste ui elkaar valt
Ow.quote:Op zondag 29 december 2024 03:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daarom mijn [ afbeelding ] PI
Dus ik maar beter gewoon alvast een kist bestellen?quote:Op zondag 29 december 2024 03:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaf 30 gaat het alleen maar bergafwaarts
das misschien wat vroegquote:Op zondag 29 december 2024 03:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus ik maar beter gewoon alvast een kist bestellen?
laatstequote:Op zondag 29 december 2024 03:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net wakker of op weg naar bed?
Klinkt maar als een onveilige boel. Moet je niet gewoon weer in Roffa gaan wonen?quote:Op zondag 29 december 2024 03:51 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn hier 2 clubs op het eiland die je alleen per kleine boot kan bereiken of 4wheel drive. En de zee is erg slecht dit weekend. Nu zijn er gisteren dus mensen met zo'n kleine boot (bestuurd door thai) naar die club gegaan. Golven van 3 meter hoogbootjes natuurlijk omgeslagen en nu zijn er 2 mensen vermist
![]()
we hadden gisteren allemaal overstromingen. ferry's die werden gecanceld. Zelfs vluchten naar samui die werden omgeleid en alsnog dachten deze mensen kom we gaan met een bootje de zee op om 0100 uur snachts
vind het daar onveiligerquote:Op zondag 29 december 2024 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt maar als een onveilige boel. Moet je niet gewoon weer in Roffa gaan wonen?
vanaf je 30ste pas? dat is niet mijn ervaringquote:Op zondag 29 december 2024 03:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaf 30 gaat het alleen maar bergafwaarts
sommige zijn wat vroegerquote:Op zondag 29 december 2024 06:19 schreef mschol het volgende:
[..]
vanaf je 30ste pas? dat is niet mijn ervaring
sorry, heel crue wat ik ga zeggen maar als local dan "verdien" je het ook hoorquote:Op zondag 29 december 2024 03:55 schreef bitterbal het volgende:
Maar wij als europeanen denken dat als de bestuurder van de boot zegt dat we kunnen gaan hij dat zegt omdat hij denkt dat het veilig is maar zo denken ze hier niet.
Je bedoeld de boot bestuurder?quote:Op zondag 29 december 2024 06:28 schreef mschol het volgende:
[..]
sorry, heel crue wat ik ga zeggen maar als local dan "verdien" je het ook hoor
gezond verstand gebruiken en nee durven zeggen, is best een goede eigenschap
uhu, die had, imho, gewoon moeten zeggen: nee kan niet, te gevaarlijk.quote:
Ja die geven niet zo veel om veiligheid maar meer om geldquote:Op zondag 29 december 2024 06:32 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu, die had, imho, gewoon moeten zeggen: nee kan niet, te gevaarlijk.
als local ken je de wateren en gevaren beter dan een tourist, handel daar dan ook naar
tjaquote:Op zondag 29 december 2024 06:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die geven niet zo veel om veiligheid maar meer om geld
Helloquote:
Het was hier vannacht niet saai blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2024 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Feitelijk noemt Karzai Vlinder nu een hoer en Etto een pooier.
ja hoor, helemaal niks gedaanquote:
drank doe ik sowieso niet aan, op een incidentele ouzo shot als ik bij de griek ben..quote:Ga je nog los met oud en nieuw, vuurwerk en drank
Hier ook rustig geweest hoor, kerstavond met dochter en kids uit eten en eerste alle kids en kleinkids hier brunchen. Verder helemaal niets.quote:Op zondag 29 december 2024 07:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hoor, helemaal niks gedaan
jij?
[..]
drank doe ik sowieso niet aan, op een incidentele ouzo shot als ik bij de griek ben..
misschien een half glaasje champangne voor de vorm.
vuurwerk misschien iets afsteken maar echt los gaan doe ik eigenlijk al een aantal jaren niet echt meer;
gezellig; Ik zou op kerstavond nog bij collega gaan eten maar die vond het nodig met longontsteking op bed te liggenquote:Op zondag 29 december 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook rustig geweest hoor, kerstavond met dochter en kids uit eten en eerste alle kids en kleinkids hier brunchen. Verder helemaal niets.
het is voor mij wel even geleden dat ik daadwerkelijk bij een griek zelf heb gegeten, vaak is het toch thuisbezorgdquote:O ouzo is wel lekker. Heb het af en toe wel eens gehad. Maar ik drink helemaal niet. DUs laat de ouzo tegenwoordig ook staan.
Trouwens bij de Griek in Duiven krijg je geen ouzo
Ja niet zoquote:Op zondag 29 december 2024 07:48 schreef kwiwi het volgende:
Gaat lekker met vliegtuigcrashes in Azië deze week.
Hopelijk is hij de nacht droog doorgekomenquote:Op zondag 29 december 2024 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was hier vannacht niet saai blijkbaar![]()
Er was nog een soort van fatsoensgrens, maar karzai heeft die in een dronken bui een paar kilometer verlegd zo te zien
quote:Op zondag 29 december 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk is hij de nacht droog doorgekomen
Geen idee. Laten we hopen dat dit voorlopig de laatste was.quote:Op zondag 29 december 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Het gebeurd toch soms dat er zo’n ‘streak’ is van neerstortende vliegtuigen?
Het is echt triest weer buiten, maar we moeten het er mee doen.quote:Op zondag 29 december 2024 08:26 schreef mschol het volgende:
ga maar eff douchen, tis weer lekker mistig..
Lekker dan toch, als je er van houdt.quote:Op zondag 29 december 2024 08:41 schreef bitterbal het volgende:
Ben erg blij met de nieuwe broodjes zaak. Net broodje zalm geprobeerd. Smaakte ook erg lekker
oh, ik vind het niet ergquote:Op zondag 29 december 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt triest weer buiten, maar we moeten het er mee doen.
Ik zie liever vorst en de zon, maar ik word er niet anders van als het dit weer is.quote:
Een keer een pak sneeuw zou ook wel weer eens leuk zijn. Dat is ook alweer zo'n 4 jaar geleden hier.quote:Op zondag 29 december 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie liever vorst en de zon, maar ik word er niet anders van als het dit weer is.
Hey DaMarktquote:Op zondag 29 december 2024 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer een pak sneeuw zou ook wel weer eens leuk zijn. Dat is ook alweer zo'n 4 jaar geleden hier.
Ja, 4 jaar geleden slee gekocht. Toen 1 keer kunnen gebruiken, nu is hij wit van de laag stof die erop ligtquote:Op zondag 29 december 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey DaMarkt
Ja dat zou zeker leuk zijn. Wel jammer dat we die sneeuwpret niet meer hebben.
Gewoon een keer de alpen in trekken, sneeuw zatquote:Op zondag 29 december 2024 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, 4 jaar geleden slee gekocht. Toen 1 keer kunnen gebruiken, nu is hij wit van de laag stof die erop ligt.
Ja heel jammer, ik zag ze gisteren ook bij intratuin staan. Dacht nog dat is jammer, die tijd is voorbij.quote:Op zondag 29 december 2024 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, 4 jaar geleden slee gekocht. Toen 1 keer kunnen gebruiken, nu is hij wit van de laag stof die erop ligt.
Echt een verschrikkelijke crash. Wie bouwt er nou een solide betonnen muur in het verlengde van een landingsbaan.quote:Op zondag 29 december 2024 07:48 schreef kwiwi het volgende:
Gaat lekker met vliegtuigcrashes in Azië deze week.
Daar lijkt het wel op soms. Natuurlijk is dat toeval en lijkt het zo omdat mensen patronen willen zien.quote:Op zondag 29 december 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Het gebeurd toch soms dat er zo’n ‘streak’ is van neerstortende vliegtuigen?
ja maar toch is het erg toevalligquote:Op zondag 29 december 2024 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op soms. Natuurlijk is dat toeval en lijkt het zo omdat mensen patronen willen zien.
Hide yo wives, hide yo children.quote:Op zondag 29 december 2024 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar ik denk dat het wel weer veilig is hier.
ja das wel een beetje dom. anders hadden ze het misschien allemaal overleefdquote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt een verschrikkelijke crash. Wie bouwt er nou een solide betonnen muur in het verlengde van een landingsbaan.
quote:Op zondag 29 december 2024 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar toch is het erg toevallig
Ja, echt erg. Er zijn ook nog twee mensen levend uitgekomen. Eén daarvan kon gewoon lopen en praten.quote:Op zondag 29 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wel een beetje dom. anders hadden ze het misschien allemaal overleefd
zat die achterin?quote:Op zondag 29 december 2024 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, echt erg. Er zijn ook nog twee mensen levend uitgekomen. Eén daarvan kon gewoon lopen en praten.
kijk reccequote:Op zondag 29 december 2024 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, echt erg. Er zijn ook nog twee mensen levend uitgekomen. Eén daarvan kon gewoon lopen en praten.
Zoveel op het eindquote:Op zondag 29 december 2024 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk recce![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
niet hetzelfde vogeltje maar alsnog een schattig filmpje
Fake news!quote:Op zondag 29 december 2024 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk recce![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
niet hetzelfde vogeltje maar alsnog een schattig filmpje
Je bent genept, Gerrie.quote:
quote:Literally hilarious how many different hummingbirds were used in different houses and different areas😂😂😂
Hey Haagsquote:
aaaah. Ze zeggen toch dat dat de veiligste plek is?quote:Op zondag 29 december 2024 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die twee overlevenden zaten in de staart.
Toch wel apart dat de plebsklasse altijd achterin is danquote:Op zondag 29 december 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaah. Ze zeggen toch dat dat de veiligste plek is?
Ja! Dat kanquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:essnhills
kan je daar naar toe?
quote:Op zondag 29 december 2024 09:16 schreef CherryLips het volgende:
De kans op kouder winterweer neemt in het nieuwe jaar toe. In januari valt er mogelijk ook sneeuw en kan het gaan vriezen. Het wordt kouder en de temperatuur kan dalen tot het vriespunt. Volgens Weerplaza zal januari "in ieder geval" winterser zijn dan december.
Wat ben jij vroegquote:Op zondag 29 december 2024 09:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja! Dat kan
Om stapjes te zetten
quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |