SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mijn hond liep wel per ongeluk in de sloot laatstquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vond het teleurstellend dat je niet perongeluk in de sloot was gefietst ?
Ahwww neequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond liep wel per ongeluk in de sloot laatst
Had een stok vast en had door de blaadjes de sloot niet gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww neemet kroos ofzo?
en anders kun je van dat geld lekker op vakantiequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef Karzai het volgende:
naja ik zal eerlijk zijn minder drinken en stoppen met roken en een liefje vinden
Bekijk deze YouTube-video
heeft 1 van onze honden ook wel eens gedaan, die dacht dat het gras wasquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De hond van m'n vader, die bang is voor water, was een keer zo gefocust op een vis in de vijver dat ie per ongeluk de vijver in vielquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik heb geld zatquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en anders kun je van dat geld lekker op vakantie
Klinkt alsof je er enorm van genoten hebt.quote:
Was zo'n goede film dat ik nu al weet dat ik in juni deel 2 in de bios ga kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er enorm van genoten hebt.
Dat verandert de zaak.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was zo'n goede film dat ik nu al weet dat ik in juni deel 2 in de bios ga kijken.
Is het aanbod niet zo best of heb jij geen zin ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog 2 gratis films op pathe... vraag mij af of die ooit opkomen
ik ben niet echt een film kijker al een tijdje..quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het aanbod niet zo best of heb jij geen zin ?
Hehe same, totaal geen goede filmkijker en meestal val ik ook nog in slaap na een paar minuten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet echt een film kijker al een tijdje..
zie bv oppenheimer, heb ik van de week wel gezien maar pak weg 10 jaar geleden had ik die in de eerste week in de bios gekeken
series vond ik altijd weinig aan.. werd altijd voor gek verklaard dat je populaire serie X niet keekquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe same, totaal geen goede filmkijker en meestal val ik ook nog in slaap na een paar minuten.
Geldt ook voor series
Zo ben ik bij Game of Thrones meerdere keren afgehaaktquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
series vond ik altijd weinig aan.. werd altijd voor gek verklaard dat je populaire serie X niet keek
nooit aan begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik bij Game of Thrones meerdere keren afgehaakt
Ja, lekker laten pratenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
series vond ik altijd weinig aan.. werd altijd voor gek verklaard dat je populaire serie X niet keek
Niet eens aan begonnen en Breaking Bad na de eerste twee afleveringen ook afgehaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik bij Game of Thrones meerdere keren afgehaakt
Ben ik dan speciaal en superbelangrijk?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die veel series en films kijken hebben eigenlijk niet zo heel veel nuttigs te doen in het leven.
Een van de belangrijkste mensen die ooit geleefd heeft zelfsquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik dan speciaal en superbelangrijk?
Oh hoiquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die veel series en films kijken hebben eigenlijk niet zo heel veel nuttigs te doen in het leven.
Daarom post ik ook op FOK!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste mensen die ooit geleefd heeft zelfs
Speciaal welquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik dan speciaal en superbelangrijk?
sPeCiaL zekerquote:
ja uiteraard deed ik dat, maar toch, irritant gedrag..quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker laten praten
Ik had wel een paar series die ik dan wel in een sneltreinvaart zat te bingen
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Uitstraling - Aantal forumposts 215.529
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij gewoon heel bijzonderquote:
Ja, dat is zeker irritant gedrag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard deed ik dat, maar toch, irritant gedrag..
Dat geldt trouwens wel voor meer dingen die je leeftijd genoten vaak wel deden en ik niet..
en dan is "laten praten" weliswaar de actie, je voelt je soms wel gekleineerd
Is eigenlijk x 100 miljoen miljard, maar dat kan dat telding niet aanquote:
kloptquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker irritant gedrag.
Vrees alleen dat je er weinig aan doet, want als je erover gaat praten dan snapt met het niet.
uiteraardquote:En het hangt ook wel van het onderwerp af. Series/ films kijken is redelijk onschuldig, maar je hebt natuurlijk ook andere onderwerpen.
Gooi de Bijbel weg, vergeet Voltaire en Plato, sluit Netflix af en lees mij, voor een rijk en succesvol levenquote:
Samenvatting: mensenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt
[..]
uiteraardmaar je snapt em
Leuke naam voor een mannetjescaafquote:
vaak genoeg series die ik intressant vind beginnen (ondanks dat ik ze te lang vind)quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben ook nooit echt van de series geweest. Ze trekken me wel, maar ik haak gewoon af als ik niet alles in een dag heb kunnen kijken.
Nu ook weer vergeten dat ik aan Squid Game wilde beginnen.
tja ik weet ook niet of je veel slimmer word van oeverloos geleuter met hoge ambtenaren, kijk liever een filmpje dan er draait nu een goeie op vrt 1quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Koningin Maxima kijkt veel minder films en series dan Priscilla zes hoog in Utrecht Kanaleneiland, dat is wel een zekerheidje kunnen we gemakshalve stellen.
En zo valt er iedere dag wel wat te leren.
dat dacht ik ook..quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Iedere keer als ik mijn profiel check, is mijn gemiddelde per dag gestegen. Je zou toch denken dat dat ooit moet stoppen?
*Leest USquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:07 schreef UitStraling het volgende:
lees mij, voor een rijk en succesvol leven
Ja nee, is goed.quote:Grijze carpaccio uit de magnetron.
Zuurkool en knaksap
Augurken
Maar hij kijkt geen films en seriesquote:
Netflix heeft het ook wel een beetje verpest door alles bingebaar te maken. Voor mij heeft wekelijks wachten iets magisch, en dat zorgt er ook voor dat ik daadwerkelijk wekelijks kijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak genoeg series die ik intressant vind beginnen (ondanks dat ik ze te lang vind)
en dan halverwege seizoen 1 of na 1 seizoen een hele andere weg inslaan en het voor mij gewoon meuk wordt
Walking dead was leuk, maar ben ik na seizoen 1 afgehaakt
Voltjequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke naam voor een mannetjescaaf
Volgens mij ben ik bij Seizoen 8 afgehaakt en nooit meer opgepakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef mschol het volgende:
Ja je leest wat er van terecht komt van je als je al die tips volgtquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Leest US
[..]
Ja nee, is goed.
Jammer voor de dames dat ik geen castraat in huis haalquote:
Ik moet even een groente bedenken voor morgen en overmorgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je leest wat er van terecht komt van je als je al die tips volgt
Daar was ik pas dit jaar aan begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef mschol het volgende:
Is dat dan niet frustrerend voor zo'n castraat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer voor de dames dat ik geen castraat in huis haal
De veestapel moet inkrimpen
Stikstofoverschot in één klap opgelost.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat precies?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat dan niet frustrerend voor zo'n castraat?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stikstofoverschot in één klap opgelost.
Van BBB hoeft dat niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet meer caafs.quote:
Sugar snaps/peultjes, gele wortel, puntpaprika, broccoli, pastinaak, tauge?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet even een groente bedenken voor morgen en overmorgen
Heb je een advies?
Thanksquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sugar snaps/peultjes, gele wortel, puntpaprika, broccoli, pastinaak, tauge?
Ik heb een mooi beeld.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een kwartiertje en dan is m'n documentaire ook klaar. Mooie tijd om in m'n mandje te gaan liggen.
Ja dat Voltje de hoek om komt en denkt "ik zie daar een wiebelkontje en ik heb geen honger en ook geen dorst"quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat precies?
Oke, waarom ga ik hier op in ?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat Voltje de hoek om komt en denkt "ik zie daar een wiebelkontje en ik heb geen honger en ook geen dorst"
Start voor de klaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wiebel wiebel wiebel?
quote:
Minimaal, want het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Nina Poekie zie ik dat ook wel eens doen en als ik dan in mijn handen klap dan springt ze tot halverwege de Maan.
En wat erbij?quote:
Gelukkig woon ik om de hoek. Heb niet alle vijf de gangen opgemaakt anders paste die Marsmousse misschien niet. Maar achteraf had het best gepast.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat erbij?
Konden ze je rollen?
Nomnomnomquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Had bruschetta ofzo met tomaat en mozzarella en soep en wrap en chicken waffle en saté en loempia's en krokante avocadosalade en dus twee toetjes.
toch er weer even uit geweest en een leuk dag gehadquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef CherryLips het volgende:
We hebben er bijna vier uur gezeten
Moet je @essnhills maar eens naar vragen, die kent ze allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, je hebt dus in het Markermeer ook de Markerwadden
@essnhillsquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je @:essnhills maar eens naar vragen, die kent ze allemaal
Was ook even winkelen in Veenendaal vanmiddag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
toch er weer even uit geweest en een leuk dag gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |