te weinig gepraat over voedselquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:29 schreef sacha het volgende:
Forumdiscussie: Nattekat en diverse onderwerpen
• Een forumdiscussie op 28 december 2024 draaide om diverse onderwerpen, te beginnen met een wedstrijd tussen ouders en kinderen, waarbij de kinderen met 7-4 wonnen en de leeftijd van de kinderen rond de 10-11 jaar was.
• Een ander deel van de conversatie betrof de problemen met een Raspberry Pi en een SD-kaart, waarbij de oorzaak uiteindelijk bleek te liggen in de volgorde van aansluiten van de HDMI-kabel en het opstarten van de Raspberry Pi.
• De discussie omvatte ook een anekdote over een Marktplaats-verkoper die te maken kreeg met een potentiële koper die zich voordeed als een vrouw genaamd 'Marjolein', maar in werkelijkheid een man met een Surinaams accent bleek te zijn.
• Verder werd er gesproken over een voetbalteam met zes zeer getalenteerde jonge vrouwen, waarvan er één zelfs gescout werd voor het nationale elftal.
• De deelnemers bespraken ook hun alcoholgebruik, waarbij de frequentie van alcoholconsumptie per persoon verschilde.
• Er werd ook melding gemaakt van slechte organisatie bij een voetbalclub die een soortgelijke wedstrijd tussen ouders en kinderen wilde organiseren.
• Tenslotte werd er nog even kort over Kippie gesproken, aangezien er te veel was besteld.
graag wil ik nog de dikke sokken vermeldenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:29 schreef sacha het volgende:
• Een forumdiscussie op 28 december 2024 draaide om diverse onderwerpen, te beginnen met een wedstrijd tussen ouders en kinderen, waarbij de kinderen met 7-4 wonnen en de leeftijd van de kinderen rond de 10-11 jaar was.
• Een ander deel van de conversatie betrof de problemen met een Raspberry Pi en een SD-kaart, waarbij de oorzaak uiteindelijk bleek te liggen in de volgorde van aansluiten van de HDMI-kabel en het opstarten van de Raspberry Pi.
• De discussie omvatte ook een anekdote over een Marktplaats-verkoper die te maken kreeg met een potentiële koper die zich voordeed als een vrouw genaamd 'Marjolein', maar in werkelijkheid een man met een Surinaams accent bleek te zijn.
• Verder werd er gesproken over een voetbalteam met zes zeer getalenteerde jonge vrouwen, waarvan er één zelfs gescout werd voor het nationale elftal.
• De deelnemers bespraken ook hun alcoholgebruik, waarbij de frequentie van alcoholconsumptie per persoon verschilde.
• Er werd ook melding gemaakt van slechte organisatie bij een voetbalclub die een soortgelijke wedstrijd tussen ouders en kinderen wilde organiseren.
• Tenslotte werd er nog even kort over Kippie gesproken, aangezien er te veel was besteld.
dat je hoest en er NEPKOSZSTARSAZAG uitkomt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar wat dropjes gehaald
#drogekriebelhoest
Uhm, oke..quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:29 schreef sacha het volgende:
Flesje whisky of twee nog even op de kop tikken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:34 schreef Karzai het volgende:
nu maar naar bed of zal ik nog wat plaatjes gaan draaien?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat je hoest en er NEPKOSZSTARSAZAG uitkomt?
hmm wil je me dood hebben?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flesje whisky of twee nog even op de kop tikken.
truequote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet, dat lukt je zelf al aardig.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen met oud en nieuw?
ja geen idee, lekker eten muziekje luisteren en de conference kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Hopen dat het om 0:15 buiten rustig genoeg is om een poging te doen om te gaan slapenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
werken, daarna zeer waarschijnlijk naar vrienden want daar uitgenodigd, misschien vuurwerk afstekenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen dat het om 0:15 buiten rustig genoeg is om een poging te doen om te gaan slapen.
Gamen en Top2000 luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
dat was mijn andere optie geweest als ik alleen thuis zou zittenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gamen en Top2000 luisteren.
Nice. Nice.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Kom er net achter dat we een grote collectie aan films en documentaires bij ons tv abo hebben zittenNu een docu over dassen aan het kijken 🦡
Ik heb er gewoon niet zo veel mee. Ik ga natuurlijk wel wat oliebollen halen, maar ik hoef echt niet de halve nacht wakker te blijven omdat het oud en nieuw is.quote:
Ik ook niet. Ga altijd op m'n normale tijd slapen, maar dan om 12u wel even een kwartiertje vuurwerk kijken. Siervuurwerkquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet zo veel mee. Ik ga natuurlijk wel wat oliebollen halen, maar ik hoef echt niet de halve nacht wakker te blijven omdat het oud en nieuw is.
ik heb mijn eigen muziek opgezetquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf ook top2000 luisteren. Ik weet niet of ik nog bij de groep ga zitten of niet
Komt door al dat vuurwerk dat wordt afgestoken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die mist is nou wel weer leuk geweest hoor, de afgelopen 4 dagen![]()
Als het met Oud en Nieuw maar wel weg is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DEAT-o4SSSwquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
mag nog een tikje dikker worden, vond het gisteravond toen ik naar huis fietste maar tegenvallenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door al dat vuurwerk dat wordt afgestoken.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm.. ik hoor hier geen vuurwerkquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door al dat vuurwerk dat wordt afgestoken.
Vaak is het op die dag ook treurig weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het met Oud en Nieuw maar wel weg is.
Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaak is het op die dag ook treurig weer
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DEAT-o4SSSw
Dit ben ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DEAT-o4SSSw
Je vond het teleurstellend dat je niet perongeluk in de sloot was gefietst ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mag nog een tikje dikker worden, vond het gisteravond toen ik naar huis fietste maar tegenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |