SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
wat is dit nu weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Katbot het volgende:
Het koffieapparaat van @:Nattekat heeft zojuist één bakje koffie gezet
We zaten idd allemaal te wachten op iets, waarvan we het bestaan niet van af wisten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zaten we allemaal op te wachten natuurlijk.
Wist je niet van het bestaan van bots af op FOK! ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We zaten idd allemaal te wachten op iets, waarvan we het bestaan niet van af wisten.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist je niet van het bestaan van bots af op FOK! ?
Er zijn/waren meerdere users die een bot laten/lieten meepostenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Behalve die AI bot ofzo..die je vragen kan stellen
online?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Winkel is schijnbaar permanent gesloten
Enige andere winkel die ik ken verkoopt deze kaarten niet. Geen idee waar ik nu naartoe moet
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn/waren meerdere users die een bot laten/lieten meeposten
Is dat een soort van museumkaart voor kut?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Deze is duurder en 4x kleiner dan de kapotte. Mevrouw in de winkel had wel goede ervaring met goedkope kutkaarten
sd kaartquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat een soort van museumkaart voor kut?
PEBCATquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
Het leuke aan dit spelletje is dat ik niet weet welk onderdeel in deze reeks stappen schuldig is, dus die volgende kan ook meteen naar de tering gaan.
leven en lijden blijf die kuttroep maar consumeren thats whats makes you happyquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee andere Duitse Stad, wat inkopen doen en idd nog wat vuurwerk voor de kinderen kopen.
Echt volop zon. Met mijn oudste dochter een flink stuk gewandeld door de stad en de rest mocht in die drukke kutwinkels blijven. Daarna broodje wurst.
Maar we reden terug en precies op de grens was het weer mistig en grijs.
ja beetje omslachtig allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had foto's gemaakt van onze leenkat. Maar hij is zwart, en het water voor de ontwikkelvloeistof iets te koud, dus ze waren een beetje te donker geworden.
Net een nieuwe rol volgeschoten, zo even wat langer ontwikkelen en kijken of het nog wat wordt.
Nou nou wat is er nou weer mis met een currywurst.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
leven en lijden blijf die kuttroep maar consumeren thats whats makes you happy
dit klinkt eerder als een apparaat dat ze naar de eeuwige jachtvelden helptquote:
TRIGGEREDquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nou wat is er nou weer mis met een currywurst.
Zelf consumeer je nogal wat drank en drugs vriend.
Hier ook lekker met de top2000 aan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
enorme zondagvibes
Gisteren niet erg druk geweest
drugs niet meer alleen nog de sigaretquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop nog even een LP of zes Karzai.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Karzai het volgende:
we zijn inmiddels een paar jaartjes verder in het decennium zwab snap nog niet echt de neerwaarde ervan
Alcohol ook niet meer?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
drugs niet meer alleen nog de sigaret
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
dat is handel en worden meer waard in de loop van tijd denk die foto's van jou nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koop nog even een LP of zes Karzai.
Huh ouders moesten tegen elkaar of wat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:30 schreef Haags het volgende:
Verloren
Papa's kunnen echt niet hockeyen.
Sommige mama's wel trouwens.@:dud0r
Nee ze hadden georganiseerd dat de ouders tegen de kids moesten en daarna nog wat borrelen. Was leuk. Begint jaarlijks traditie te worden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh ouders moesten tegen elkaar of wat?
Oh dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ze hadden georganiseerd dat de ouders tegen de kids moesten en daarna nog wat borrelen. Was leuk. Begint jaarlijks traditie te worden.
Uhm nou ja... 7-4 whehequote:Op zaterdag 28 december 2024 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk.De kids hebben jullie dus dik ingemaakt?
ben je verplicht toe anders gaan ze weer keihard jenkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk.De kids hebben jullie dus dik ingemaakt?
Ik verdenk de sd naar usb adapter. Of ik ben lomp geweest met de rpi. De rpi zelf heeft het iig niet gedaan, die is nooit aan geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef mschol het volgende:
is zeker geen standaard SD kaartje?
[..]
dit klinkt eerder als een apparaat dat ze naar de eeuwige jachtvelden helpt
Ach voor je kind heb je dat toch wel over 1x per jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je verplicht toe anders gaan ze weer heihard jenken
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Karzai het volgende:
snap nog niet echt de neerwaarde ervan
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:33 schreef Karzai het volgende:
maja okay ik doe het ook niet voor de handel meer voor de nostalgie
Bedankt dat je je eigen onzin onderuit kegelt, dan hoef ik dat niet meer te doen.quote:
Er zitten daar echt 6 dames in dat team die gewoon echt tering goed zijn. Die doen tiki taka en dollen iedereen scheelquote:
WANBELEIDquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Bij mijn club willen ze dat ook doen, maar de organisatie laat gigantisch te wensen over
Oh dat geeft ook wel antwoord op deze vraag:quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt dat je je eigen onzin onderuit kegelt, dan hoef ik dat niet meer te doen.
Zuip ze.
quote:
Het plan is de eerste training na de vakantie. Ja, leuk, maar ik wacht nog steeds op bevestiging voor ik ouders uitnodig en het is al over anderhalve weekquote:
Dat wordt dus niks. Hahaquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het plan is de eerste training na de vakantie. Ja, leuk, maar ik wacht nog steeds op bevestiging voor ik ouders uitnodig en het is al over anderhalve week
tuurlijk, wel vaker hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach voor je kind heb je dat toch wel over 1x per jaar.
Bij de kids neem je aan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zitten daar echt 6 dames in dat team die gewoon echt tering goed zijn. Die doen tiki taka en dollen iedereen scheel
Ik dacht al af en toe is bij mij iets anders dan bij jou denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja bijna dagelijks dan , ik moet afbouwen
Ze doet het zeker niet slecht. Maar de 6 waar ik het over had steken er echt met kop en schouders bovenuit. Die barsten van het talent.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoort je eigen dochter ook bij die zes?
er is een spookrijder gesignaleerd reageer niet en ga naar een ander topicquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat kan ik toch intens genieten van Marktplaats.
dagenlang berichtjes van ene 'Marjolein' met vragen over wat ik te koop heb staan, ook al staat alles in de beschrijving.
blijkt het een man met lange baard, met Surinaams accent.
aan de telefoon zegt hij van alles te willen kopen omdat hij automonteur is en het allemaal nodig heeft. uiteindelijk koopt hij 1 dingetje van 5 euro, en doet moeilijk over de kosten die Marktplaats rekent bij een betaalverzoek, want hij heeft geen contant geld bij zich.
Dat mensen zo ver gaan in hun rol, met sterke verhalen over dure auto's met V8. Sta je dan te discussiëren over 40 eurocent.
Genieten
Eh, haaiiiiquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat kan ik toch intens genieten van Marktplaats.
dagenlang berichtjes van ene 'Marjolein' met vragen over wat ik te koop heb staan, ook al staat alles in de beschrijving.
blijkt het een man met lange baard, met Surinaams accent.
aan de telefoon zegt hij van alles te willen kopen omdat hij automonteur is en het allemaal nodig heeft. uiteindelijk koopt hij 1 dingetje van 5 euro, en doet moeilijk over de kosten die Marktplaats rekent bij een betaalverzoek, want hij heeft geen contant geld bij zich.
Dat mensen zo ver gaan in hun rol, met sterke verhalen over dure auto's met V8. Sta je dan te discussiëren over 40 eurocent.
Genieten
geen video uit op een raspberry pi , 2de hands ding ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Ok, werkt wel. Geen video uit kan ik mee leven.
*opgelucht ademhaalt*
2e hands van mezelfquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
geen video uit op een raspberry pi , 2de hands ding ofzo?
KIEEEEEEEEPIEEEEEEE*quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
We eten straks weer Kippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Want er was weer eens veel te veel besteld...![]()
![]()
Huh. Dit wist ik niet. Handig om te weten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Oh, waarschijnlijk had ik gewoon eerst de rpi aangezet en toen pas de hdmi kabel erin. Dan wordt ie niet herkend
Ik ook niet. Ik durf nu ook gewoon helemaal niets meer na dat massagraf aan sd-kaarten hier, dus kan niet dubbelchecken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huh. Dit wist ik niet. Handig om te weten.
Zit er ook een Hanna in dat team (die 3 broertjes heeft?)quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zitten daar echt 6 dames in dat team die gewoon echt tering goed zijn. Die doen tiki taka en dollen iedereen scheel
Neequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit er ook een Hanna in dat team (die 3 broertjes heeft?)
@4EverBlackEyed dit is waarom onze pakketjes nooit gewoon bezorgd kunnen wordenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Okay, okay PostNL, ik spring zo gelijk wel op de fiets dan.
waarschijnlijk had je em even opnieuw moeten laten detecteren, volgens mij kan dat gewoonquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Oh, waarschijnlijk had ik gewoon eerst de rpi aangezet en toen pas de hdmi kabel erin. Dan wordt ie niet herkend
tja.. als ze gewoon alles netjes thuis afleveren komen die punten ook niet zo vol te liggenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Okay, okay PostNL, ik spring zo gelijk wel op de fiets dan.
Denk dat er deze maand ook wel een beetje een piek (hihaho) zit in de bestellingen dus vind het niet zo raar of een probleem ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:10 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk had je em even opnieuw moeten laten detecteren, volgens mij kan dat gewoon
[..]
tja.. als ze gewoon alles netjes thuis afleveren komen die punten ook niet zo vol te liggen
tuurlijk zit er een piek in de bestellingen, maar als ze vervolgens gewoon langskarren met mededeling "niet thuis", terwijl je thuis bent en het op een pakketpunt droppen, helpt dat niet meequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat er deze maand ook wel een beetje een piek (hihaho) zit in de bestellingen dus vind het niet zo raar of een probleem ofzo?
Geluk en vreugdequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt die ook meer waard? Snap er de meerwaarde niet zo van.
gelukkig geen last van gehad deze vrije dagenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
https://www.vlaanderen.be(...)rd-kortjakjesyndroom
Dit ben ik nu
Kutkerst.
Teveel stress in je gewone leven danquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
https://www.vlaanderen.be(...)rd-kortjakjesyndroom
Dit ben ik nu
Kutkerst.
Van actief zijn en heel erg letten op wat ik eet naar geen reet uitvoeren tijdens de kerstdagen, alcohol zuipen en slecht eten is het probleem eerder denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel stress in je gewone leven dan
Moet lachen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt die ook meer waard? Snap er de meerwaarde niet zo van.
Hebben jullie daar ook een Zwiterse Yvonne Jaspers?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:46 schreef kwiwi het volgende:
We zijn begonnen aan de Zwiterse Boer Zoekt Vrouw marathon van vanavondAltijd leuk, zulke programma's kijken en commentaar leveren
Je kan altijd nog naar de wallen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
Nog geen lekkere wijven in the house ik neem nog een biertje en dan taai ik af
Zal wel een wachtrij zijn met deze dagen.quote:
Jezus wat matig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal wel een wachtrij zijn met deze dagen.
Oh dat geloof ik wel. Voor ieder wat wils.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja daar staan veel mooie meiden hoor
Zijn er nog leuke zwisterse boerinnen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:46 schreef kwiwi het volgende:
We zijn begonnen aan de Zwiterse Boer Zoekt Vrouw marathon van vanavondAltijd leuk, zulke programma's kijken en commentaar leveren
Neemt daarna je bot de honneurs waar?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:05 schreef Nattekat het volgende:
Bezorger heeft tot 17:30. Nog 25 minuten.
Wat schiet je daar mee op?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:07 schreef Karzai het volgende:
Ik blijf hier gewoon tot 2 uur vannacht zitten denk ik en ik zuip me helemaal lam
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
Nog geen lekkere wijven in the house ik neem nog een biertje en dan taai ik af
8 minuten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:07 schreef Karzai het volgende:
Ik blijf hier gewoon tot 2 uur vannacht zitten denk ik en ik zuip me helemaal lam
Maar je zei echt net dat je wou minderen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:07 schreef Karzai het volgende:
Laat mij mijn gang maar gaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat schiet je daar mee op?
Nee, het is een mannelijke presentatorquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben jullie daar ook een Zwiterse Yvonne Jaspers?
Eentje, maar die woont in the middle of nowhere in Canada. De andere ziet eruit alsof er in de baarmoeder al iets misgelopen isquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke zwisterse boerinnen?
quote:in plaats van een vuurwerk verbod moet er een dierverbod komen zo kan je het ook zeggen dieren hebben paar dagen per jaar last van dat vuurwerk maar honden blaffen het hele jaar door dus mensen hebben het hele jaar last van de honden dus nu moet eens een keer het klaar zijn met het is zielig voor de dieren en ik zeg het is ook zielig voor de dieren maar andersom hoor je mensen niet als honden blaffen is zielig voor de mensen
Klinkt alsof 'ie erin geyeet is.quote:
Canada is wel ver van Zwitserlandquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eentje, maar die woont in the middle of nowhere in Canada. De andere ziet eruit alsof er in de baarmoeder al iets misgelopen is
Je bent zelf smaakvolquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, een lekker soepje gemaakt van restjes in de koelkast.
Spinazie, bloemkool, aardappel, ui, knoflook, koriander. Bouillon, peper en wat mosterd.
Serveren met een paar druppels room en wat uitgebakken spekjes.
Samen met een focacia uit de oven.
Smaakvol.
Mijn bezorger was op tijd en vriendelijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:05 schreef Nattekat het volgende:
Bezorger heeft tot 17:30. Nog 25 minuten.
Wel dichterbij voor jouquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Canada is wel ver van Zwitserland
En wow..
Ik acht de kans grootquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt alsof 'ie erin geyeet is.
Restjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spinazie, bloemkool, aardappel, ui, knoflook, koriander. Bouillon, peper en wat mosterd.
Smaakvol.
Graag gedaanquote:
Met 35% stickerquote:
Klinkt best okay maar die spinazie in de soep zie ik niet zo, dat kookt dan toch gewoon tot snot? En koriander.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Smaakvol.
Je pureert het. Mooi groen geheel wordt het.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt best okay maar die spinazie in de soep zie ik niet zo, dat kookt dan toch gewoon tot snot? En koriander.
Blijven proppen, dat komt ie er wel doorheen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt alsof 'ie erin geyeet is.
Even het plekje met de haartjes van het stuk kaas afsnijden en weer door...quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met 35% sticker
Of dynamische afprijzing
Dat vind ik geen zonde.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je pureert het. Mooi groen geheel wordt het.
Ja, had nog koriander over van de butter chicken en naan. Anders kan dat ook weg, en dat is zonde.
Die van mij was ook op tijdquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn bezorger was op tijd en vriendelijk
Weet dat sommigen het naar zeep vinden smaken, maar ik vind het echt heerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen zonde.Koriander.
Jij bent toch het type dat in november dat ding al neerplant en uitkijkt naar kerst?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:49 schreef Haags het volgende:
Zo, kerstboom ook weer de schuur in
Houdoe tot 2025
Ja, maar toch nog een paar uur vliegenquote:
Nee. Na Sinterklaas pas.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent toch het type dat in november dat ding al neerplant en uitkijkt naar kerst?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Ken je dat, dat Ikea meuk dat met schroeven bij elkaar wordt gehouden bij elkaar blijft als je de schroeven eruit haalt?
Alleen al 158 ogen in 9 jaar tijd die eruit gezogen moesten worden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN de zorg maar weer overuren draaien
Lijkt me ook niet het leukste werk, zelfs al heb je ervoor gekozen om chirurg te worden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen al 158 ogen in 9 jaar tijd die eruit gezogen moesten worden.
Dan moet je het af en toe eens schoonmaken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Ken je dat, dat Ikea meuk dat met schroeven bij elkaar wordt gehouden bij elkaar blijft als je de schroeven eruit haalt?
De oogartsen maken zich al jaren druk om de vuurwerktokkies.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet het leukste werk, zelfs al heb je ervoor gekozen om chirurg te worden.
Vergeet ook niet alle ongelukken vanwege alcohol die nacht.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen al 158 ogen in 9 jaar tijd die eruit gezogen moesten worden.
nog 3 dagen dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:49 schreef Haags het volgende:
Zo, kerstboom ook weer de schuur in
Houdoe tot 2025
Alcohol ook maar verbieden dus.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet ook niet alle ongelukken vanwege alcohol die nacht.
Ja. Maar handhaving kost meer dan het oplevert denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms is dat misschien maar beter.
Vaak ook de combinatie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet ook niet alle ongelukken vanwege alcohol die nacht.
Welke handhaving? Er is al amper controle op dat vuurwerk joh.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar handhaving kost meer dan het oplevert denk ik.
Was vorig jaar ook hier. Maakte geen fuck uit, het ging toch de lucht in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig verwachten ze regen met de jaarwisseling.
Ik hoop rustig door dat dit gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:20 schreef Haags het volgende:
Maar als ik de voorspelling zo zie gaat @:liesje1979 een dag eerder van de vuurtjes genieten op het strand.
Waarom eigenlijk? Kan je niet de 31e of?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop rustig door dat dit gaat gebeuren.
31ste ga ik naar huisfeestje in Rijswijk geloof ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Kan je niet de 31e of?
Ah zo ja. Ik ben nog nooit bij die stapels geweest op het moment dat ze de fik in gingen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
31ste ga ik naar huisfeestje in Rijswijk geloof ik.
Ik vorig jaar ongeveer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah zo ja. Ik ben nog nooit bij die stapels geweest op het moment dat ze de fik in gingen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ongeveer.Was echt leuk! En als het de 30ste is ga ik denk ik met een roedeltje ingressers erheen.
Ja precies. Het is gewoon een feestje voor de hele stad ook geworden toch? Natuurlijk de opbouw en de feesten vooral voor de Scheveningers en de Duindorpers maar dat vind ik terecht. Denk ook wel dat als het de 30ste is dat het veel meer bezocht wordt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat de sfeer goed is geloof ik wel.
Ik vind het ook wel mooi dat het vijandige er tegenwoordig vanaf is en dat die gasten ook hele programma's eromheen organiseren van jong tot oud. Bingo voor de oudjes. Huttenbouwen met pallets voor de jonkies, noem maar op.
Het gezeik, de vechtpartijen en de strijd is eraf.
Zeker. Maar ook van ver buiten de stad komen ze nu bezoeken. Hebben ook vergunning gekregen voor vuurwerkshow rondom die stapels. Ze zijn echt wel de goede weg ingeslagen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. Het is gewoon een feestje voor de hele stad ook geworden toch? Natuurlijk de opbouw en de feesten vooral voor de Scheveningers en de Duindorpers maar dat vind ik terecht. Denk ook wel dat als het de 30ste is dat het veel meer bezocht wordt.
Vind het ook wel een traditie die bewaard moet blijven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Maar ook van ver buiten de stad komen ze nu bezoeken. Hebben ook vergunning gekregen voor vuurwerkshow rondom die stapels. Ze zijn echt wel de goede weg ingeslagen.
Zit het soms met verbazing te lezenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
Zo'n sociaal leven heb ik opeens.
Zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het ook wel een traditie die bewaard moet blijven.
Wat dacht je van mij door het mee te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit het soms met verbazing te lezen
Maar je vindt het wel leuk toch? Of is het heel vermoeiend allemaal?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij door het mee te maken.Normaal sloot ik me heel december ook gewoon op in huis. En dat allemaal door ingress.
Ik geniet er enorm van!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel leuk toch? Of is het heel vermoeiend allemaal?
Dat is leukquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geniet er enorm van!Ook al is het soms ook wel wat vermoeiend.
In China kijken ze even mee via je kerstboom.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Niks is zo geniaal als met een muisklik de lampjes op je kerstboom aanzetten
Omdat boemquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo zijn mensen vuurwerk aan het afsteken, je ziet de overkant van de straat niet eens
Dat kan heulemaal nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In China kijken ze even mee via je kerstboom.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
Sta je daar zo met die spuitquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is leukIk had op een gegeven moment ook ineens een heel sociaal leven eerder dit jaar, maar af en toe was dat toch wel wat veel. Zeker ook omdat de meeste van mijn vrienden op een uur met de auto of 1.5u met OV wonen en dan ben je gelijk zo laat thuis als je afspreekt. En ook de brandweeroefeningen zijn al snel tot 23u. Nou ja, voor mij is dat allemaal laat natuurlijk
En je denkt dat ze dan niet meer meekijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan heulemaal niet
Om die reden heb ik heel specifiek Zigbee dingen gekozen ipv wifi.
De enige die meekijkt zijn de Zwedenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je denkt dat ze dan niet meer meekijken
Dat je me zo langzaam ziet omvallenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je daar zo met die spuit
En de chinezen kijken weer bij de zweden meequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige die meekijkt zijn de Zweden
Kakquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de chinezen kijken weer bij de zweden mee
En wie kijkt bij de chinezen mee?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is beeld van:quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je me zo langzaam ziet omvallen
Ja godver en ik mag mijn Netflix abbo niet eens delen zonder bij te betalen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
lui varkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Ama
Waarschijnlijk gaat het buitenzetten vandaag NIET door.
Niet vergeten om het gas uit te zetten als je klaar bentquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:43 schreef Karzai het volgende:
ben een beetj4e bezopen maak met mijn laatste krachten een pasta aglio e olio
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet vergeten om het gas uit te zetten als je klaar bent
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Ama
Waarschijnlijk gaat het buitenzetten vandaag NIET door.
Hoiquote:
quote:
te weinig gepraat over voedselquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:29 schreef sacha het volgende:
Forumdiscussie: Nattekat en diverse onderwerpen
• Een forumdiscussie op 28 december 2024 draaide om diverse onderwerpen, te beginnen met een wedstrijd tussen ouders en kinderen, waarbij de kinderen met 7-4 wonnen en de leeftijd van de kinderen rond de 10-11 jaar was.
• Een ander deel van de conversatie betrof de problemen met een Raspberry Pi en een SD-kaart, waarbij de oorzaak uiteindelijk bleek te liggen in de volgorde van aansluiten van de HDMI-kabel en het opstarten van de Raspberry Pi.
• De discussie omvatte ook een anekdote over een Marktplaats-verkoper die te maken kreeg met een potentiële koper die zich voordeed als een vrouw genaamd 'Marjolein', maar in werkelijkheid een man met een Surinaams accent bleek te zijn.
• Verder werd er gesproken over een voetbalteam met zes zeer getalenteerde jonge vrouwen, waarvan er één zelfs gescout werd voor het nationale elftal.
• De deelnemers bespraken ook hun alcoholgebruik, waarbij de frequentie van alcoholconsumptie per persoon verschilde.
• Er werd ook melding gemaakt van slechte organisatie bij een voetbalclub die een soortgelijke wedstrijd tussen ouders en kinderen wilde organiseren.
• Tenslotte werd er nog even kort over Kippie gesproken, aangezien er te veel was besteld.
graag wil ik nog de dikke sokken vermeldenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:29 schreef sacha het volgende:
• Een forumdiscussie op 28 december 2024 draaide om diverse onderwerpen, te beginnen met een wedstrijd tussen ouders en kinderen, waarbij de kinderen met 7-4 wonnen en de leeftijd van de kinderen rond de 10-11 jaar was.
• Een ander deel van de conversatie betrof de problemen met een Raspberry Pi en een SD-kaart, waarbij de oorzaak uiteindelijk bleek te liggen in de volgorde van aansluiten van de HDMI-kabel en het opstarten van de Raspberry Pi.
• De discussie omvatte ook een anekdote over een Marktplaats-verkoper die te maken kreeg met een potentiële koper die zich voordeed als een vrouw genaamd 'Marjolein', maar in werkelijkheid een man met een Surinaams accent bleek te zijn.
• Verder werd er gesproken over een voetbalteam met zes zeer getalenteerde jonge vrouwen, waarvan er één zelfs gescout werd voor het nationale elftal.
• De deelnemers bespraken ook hun alcoholgebruik, waarbij de frequentie van alcoholconsumptie per persoon verschilde.
• Er werd ook melding gemaakt van slechte organisatie bij een voetbalclub die een soortgelijke wedstrijd tussen ouders en kinderen wilde organiseren.
• Tenslotte werd er nog even kort over Kippie gesproken, aangezien er te veel was besteld.
dat je hoest en er NEPKOSZSTARSAZAG uitkomt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar wat dropjes gehaald
#drogekriebelhoest
Uhm, oke..quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:29 schreef sacha het volgende:
Flesje whisky of twee nog even op de kop tikken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:34 schreef Karzai het volgende:
nu maar naar bed of zal ik nog wat plaatjes gaan draaien?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat je hoest en er NEPKOSZSTARSAZAG uitkomt?
hmm wil je me dood hebben?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flesje whisky of twee nog even op de kop tikken.
truequote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet, dat lukt je zelf al aardig.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen met oud en nieuw?
ja geen idee, lekker eten muziekje luisteren en de conference kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Hopen dat het om 0:15 buiten rustig genoeg is om een poging te doen om te gaan slapenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
werken, daarna zeer waarschijnlijk naar vrienden want daar uitgenodigd, misschien vuurwerk afstekenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen dat het om 0:15 buiten rustig genoeg is om een poging te doen om te gaan slapen.
Gamen en Top2000 luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
dat was mijn andere optie geweest als ik alleen thuis zou zittenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gamen en Top2000 luisteren.
Nice. Nice.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Kom er net achter dat we een grote collectie aan films en documentaires bij ons tv abo hebben zittenNu een docu over dassen aan het kijken 🦡
Ik heb er gewoon niet zo veel mee. Ik ga natuurlijk wel wat oliebollen halen, maar ik hoef echt niet de halve nacht wakker te blijven omdat het oud en nieuw is.quote:
Ik ook niet. Ga altijd op m'n normale tijd slapen, maar dan om 12u wel even een kwartiertje vuurwerk kijken. Siervuurwerkquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet zo veel mee. Ik ga natuurlijk wel wat oliebollen halen, maar ik hoef echt niet de halve nacht wakker te blijven omdat het oud en nieuw is.
ik heb mijn eigen muziek opgezetquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf ook top2000 luisteren. Ik weet niet of ik nog bij de groep ga zitten of niet
Komt door al dat vuurwerk dat wordt afgestoken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die mist is nou wel weer leuk geweest hoor, de afgelopen 4 dagen![]()
Als het met Oud en Nieuw maar wel weg is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DEAT-o4SSSwquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
mag nog een tikje dikker worden, vond het gisteravond toen ik naar huis fietste maar tegenvallenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door al dat vuurwerk dat wordt afgestoken.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm.. ik hoor hier geen vuurwerkquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door al dat vuurwerk dat wordt afgestoken.
Vaak is het op die dag ook treurig weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het met Oud en Nieuw maar wel weg is.
Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaak is het op die dag ook treurig weer
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DEAT-o4SSSw
Dit ben ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DEAT-o4SSSw
Je vond het teleurstellend dat je niet perongeluk in de sloot was gefietst ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mag nog een tikje dikker worden, vond het gisteravond toen ik naar huis fietste maar tegenvallen
ik vond het teleurstellend dat ik niet echt hoefde op te letten inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vond het teleurstellend dat je niet perongeluk in de sloot was gefietst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |