quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ongeveer.Was echt leuk! En als het de 30ste is ga ik denk ik met een roedeltje ingressers erheen.
Ja precies. Het is gewoon een feestje voor de hele stad ook geworden toch? Natuurlijk de opbouw en de feesten vooral voor de Scheveningers en de Duindorpers maar dat vind ik terecht. Denk ook wel dat als het de 30ste is dat het veel meer bezocht wordt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat de sfeer goed is geloof ik wel.
Ik vind het ook wel mooi dat het vijandige er tegenwoordig vanaf is en dat die gasten ook hele programma's eromheen organiseren van jong tot oud. Bingo voor de oudjes. Huttenbouwen met pallets voor de jonkies, noem maar op.
Het gezeik, de vechtpartijen en de strijd is eraf.
Zeker. Maar ook van ver buiten de stad komen ze nu bezoeken. Hebben ook vergunning gekregen voor vuurwerkshow rondom die stapels. Ze zijn echt wel de goede weg ingeslagen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. Het is gewoon een feestje voor de hele stad ook geworden toch? Natuurlijk de opbouw en de feesten vooral voor de Scheveningers en de Duindorpers maar dat vind ik terecht. Denk ook wel dat als het de 30ste is dat het veel meer bezocht wordt.
Vind het ook wel een traditie die bewaard moet blijven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Maar ook van ver buiten de stad komen ze nu bezoeken. Hebben ook vergunning gekregen voor vuurwerkshow rondom die stapels. Ze zijn echt wel de goede weg ingeslagen.
Zit het soms met verbazing te lezenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
Zo'n sociaal leven heb ik opeens.
Zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het ook wel een traditie die bewaard moet blijven.
Wat dacht je van mij door het mee te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit het soms met verbazing te lezen
Maar je vindt het wel leuk toch? Of is het heel vermoeiend allemaal?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij door het mee te maken.Normaal sloot ik me heel december ook gewoon op in huis. En dat allemaal door ingress.
Ik geniet er enorm van!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel leuk toch? Of is het heel vermoeiend allemaal?
Dat is leukquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geniet er enorm van!Ook al is het soms ook wel wat vermoeiend.
In China kijken ze even mee via je kerstboom.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Niks is zo geniaal als met een muisklik de lampjes op je kerstboom aanzetten
Omdat boemquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo zijn mensen vuurwerk aan het afsteken, je ziet de overkant van de straat niet eens
Dat kan heulemaal nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In China kijken ze even mee via je kerstboom.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
Sta je daar zo met die spuitquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is leukIk had op een gegeven moment ook ineens een heel sociaal leven eerder dit jaar, maar af en toe was dat toch wel wat veel. Zeker ook omdat de meeste van mijn vrienden op een uur met de auto of 1.5u met OV wonen en dan ben je gelijk zo laat thuis als je afspreekt. En ook de brandweeroefeningen zijn al snel tot 23u. Nou ja, voor mij is dat allemaal laat natuurlijk
En je denkt dat ze dan niet meer meekijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan heulemaal niet
Om die reden heb ik heel specifiek Zigbee dingen gekozen ipv wifi.
De enige die meekijkt zijn de Zwedenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je denkt dat ze dan niet meer meekijken
Dat je me zo langzaam ziet omvallenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je daar zo met die spuit
En de chinezen kijken weer bij de zweden meequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige die meekijkt zijn de Zweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |