quote:in plaats van een vuurwerk verbod moet er een dierverbod komen zo kan je het ook zeggen dieren hebben paar dagen per jaar last van dat vuurwerk maar honden blaffen het hele jaar door dus mensen hebben het hele jaar last van de honden dus nu moet eens een keer het klaar zijn met het is zielig voor de dieren en ik zeg het is ook zielig voor de dieren maar andersom hoor je mensen niet als honden blaffen is zielig voor de mensen
Klinkt alsof 'ie erin geyeet is.quote:
Canada is wel ver van Zwitserlandquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eentje, maar die woont in the middle of nowhere in Canada. De andere ziet eruit alsof er in de baarmoeder al iets misgelopen is
Je bent zelf smaakvolquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, een lekker soepje gemaakt van restjes in de koelkast.
Spinazie, bloemkool, aardappel, ui, knoflook, koriander. Bouillon, peper en wat mosterd.
Serveren met een paar druppels room en wat uitgebakken spekjes.
Samen met een focacia uit de oven.
Smaakvol.
Mijn bezorger was op tijd en vriendelijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:05 schreef Nattekat het volgende:
Bezorger heeft tot 17:30. Nog 25 minuten.
Wel dichterbij voor jouquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Canada is wel ver van Zwitserland
En wow..
Ik acht de kans grootquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt alsof 'ie erin geyeet is.
Restjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spinazie, bloemkool, aardappel, ui, knoflook, koriander. Bouillon, peper en wat mosterd.
Smaakvol.
Graag gedaanquote:
Met 35% stickerquote:
Klinkt best okay maar die spinazie in de soep zie ik niet zo, dat kookt dan toch gewoon tot snot? En koriander.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Smaakvol.
Je pureert het. Mooi groen geheel wordt het.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt best okay maar die spinazie in de soep zie ik niet zo, dat kookt dan toch gewoon tot snot? En koriander.
Blijven proppen, dat komt ie er wel doorheen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt alsof 'ie erin geyeet is.
Even het plekje met de haartjes van het stuk kaas afsnijden en weer door...quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met 35% sticker
Of dynamische afprijzing
Dat vind ik geen zonde.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je pureert het. Mooi groen geheel wordt het.
Ja, had nog koriander over van de butter chicken en naan. Anders kan dat ook weg, en dat is zonde.
Die van mij was ook op tijdquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn bezorger was op tijd en vriendelijk
Weet dat sommigen het naar zeep vinden smaken, maar ik vind het echt heerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen zonde.Koriander.
Jij bent toch het type dat in november dat ding al neerplant en uitkijkt naar kerst?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:49 schreef Haags het volgende:
Zo, kerstboom ook weer de schuur in
Houdoe tot 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |