Ik dacht al af en toe is bij mij iets anders dan bij jou denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja bijna dagelijks dan , ik moet afbouwen
Ze doet het zeker niet slecht. Maar de 6 waar ik het over had steken er echt met kop en schouders bovenuit. Die barsten van het talent.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoort je eigen dochter ook bij die zes?
er is een spookrijder gesignaleerd reageer niet en ga naar een ander topicquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat kan ik toch intens genieten van Marktplaats.
dagenlang berichtjes van ene 'Marjolein' met vragen over wat ik te koop heb staan, ook al staat alles in de beschrijving.
blijkt het een man met lange baard, met Surinaams accent.
aan de telefoon zegt hij van alles te willen kopen omdat hij automonteur is en het allemaal nodig heeft. uiteindelijk koopt hij 1 dingetje van 5 euro, en doet moeilijk over de kosten die Marktplaats rekent bij een betaalverzoek, want hij heeft geen contant geld bij zich.
Dat mensen zo ver gaan in hun rol, met sterke verhalen over dure auto's met V8. Sta je dan te discussiėren over 40 eurocent.
Genieten
Eh, haaiiiiquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat kan ik toch intens genieten van Marktplaats.
dagenlang berichtjes van ene 'Marjolein' met vragen over wat ik te koop heb staan, ook al staat alles in de beschrijving.
blijkt het een man met lange baard, met Surinaams accent.
aan de telefoon zegt hij van alles te willen kopen omdat hij automonteur is en het allemaal nodig heeft. uiteindelijk koopt hij 1 dingetje van 5 euro, en doet moeilijk over de kosten die Marktplaats rekent bij een betaalverzoek, want hij heeft geen contant geld bij zich.
Dat mensen zo ver gaan in hun rol, met sterke verhalen over dure auto's met V8. Sta je dan te discussiėren over 40 eurocent.
Genieten
geen video uit op een raspberry pi , 2de hands ding ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Ok, werkt wel. Geen video uit kan ik mee leven.
*opgelucht ademhaalt*
2e hands van mezelfquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
geen video uit op een raspberry pi , 2de hands ding ofzo?
KIEEEEEEEEPIEEEEEEE*quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
We eten straks weer Kippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Want er was weer eens veel te veel besteld...![]()
![]()
Huh. Dit wist ik niet. Handig om te weten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Oh, waarschijnlijk had ik gewoon eerst de rpi aangezet en toen pas de hdmi kabel erin. Dan wordt ie niet herkend
Ik ook niet. Ik durf nu ook gewoon helemaal niets meer na dat massagraf aan sd-kaarten hier, dus kan niet dubbelchecken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huh. Dit wist ik niet. Handig om te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |