SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
wat is dit nu weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Katbot het volgende:
Het koffieapparaat van @:Nattekat heeft zojuist één bakje koffie gezet
We zaten idd allemaal te wachten op iets, waarvan we het bestaan niet van af wisten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zaten we allemaal op te wachten natuurlijk.
Wist je niet van het bestaan van bots af op FOK! ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We zaten idd allemaal te wachten op iets, waarvan we het bestaan niet van af wisten.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist je niet van het bestaan van bots af op FOK! ?
Er zijn/waren meerdere users die een bot laten/lieten meepostenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Behalve die AI bot ofzo..die je vragen kan stellen
online?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Winkel is schijnbaar permanent gesloten
Enige andere winkel die ik ken verkoopt deze kaarten niet. Geen idee waar ik nu naartoe moet
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn/waren meerdere users die een bot laten/lieten meeposten
Is dat een soort van museumkaart voor kut?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Deze is duurder en 4x kleiner dan de kapotte. Mevrouw in de winkel had wel goede ervaring met goedkope kutkaarten
sd kaartquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat een soort van museumkaart voor kut?
PEBCATquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
Het leuke aan dit spelletje is dat ik niet weet welk onderdeel in deze reeks stappen schuldig is, dus die volgende kan ook meteen naar de tering gaan.
leven en lijden blijf die kuttroep maar consumeren thats whats makes you happyquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee andere Duitse Stad, wat inkopen doen en idd nog wat vuurwerk voor de kinderen kopen.
Echt volop zon. Met mijn oudste dochter een flink stuk gewandeld door de stad en de rest mocht in die drukke kutwinkels blijven. Daarna broodje wurst.
Maar we reden terug en precies op de grens was het weer mistig en grijs.
ja beetje omslachtig allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had foto's gemaakt van onze leenkat. Maar hij is zwart, en het water voor de ontwikkelvloeistof iets te koud, dus ze waren een beetje te donker geworden.
Net een nieuwe rol volgeschoten, zo even wat langer ontwikkelen en kijken of het nog wat wordt.
Nou nou wat is er nou weer mis met een currywurst.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
leven en lijden blijf die kuttroep maar consumeren thats whats makes you happy
dit klinkt eerder als een apparaat dat ze naar de eeuwige jachtvelden helptquote:
TRIGGEREDquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nou wat is er nou weer mis met een currywurst.
Zelf consumeer je nogal wat drank en drugs vriend.
Hier ook lekker met de top2000 aan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
enorme zondagvibes
Gisteren niet erg druk geweest
drugs niet meer alleen nog de sigaretquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop nog even een LP of zes Karzai.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Karzai het volgende:
we zijn inmiddels een paar jaartjes verder in het decennium zwab snap nog niet echt de neerwaarde ervan
Alcohol ook niet meer?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
drugs niet meer alleen nog de sigaret
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
dat is handel en worden meer waard in de loop van tijd denk die foto's van jou nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koop nog even een LP of zes Karzai.
Huh ouders moesten tegen elkaar of wat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:30 schreef Haags het volgende:
Verloren
Papa's kunnen echt niet hockeyen.
Sommige mama's wel trouwens.@:dud0r
Nee ze hadden georganiseerd dat de ouders tegen de kids moesten en daarna nog wat borrelen. Was leuk. Begint jaarlijks traditie te worden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh ouders moesten tegen elkaar of wat?
Oh dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ze hadden georganiseerd dat de ouders tegen de kids moesten en daarna nog wat borrelen. Was leuk. Begint jaarlijks traditie te worden.
Uhm nou ja... 7-4 whehequote:Op zaterdag 28 december 2024 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk.De kids hebben jullie dus dik ingemaakt?
ben je verplicht toe anders gaan ze weer keihard jenkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk.De kids hebben jullie dus dik ingemaakt?
Ik verdenk de sd naar usb adapter. Of ik ben lomp geweest met de rpi. De rpi zelf heeft het iig niet gedaan, die is nooit aan geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef mschol het volgende:
is zeker geen standaard SD kaartje?
[..]
dit klinkt eerder als een apparaat dat ze naar de eeuwige jachtvelden helpt
Ach voor je kind heb je dat toch wel over 1x per jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je verplicht toe anders gaan ze weer heihard jenken
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Karzai het volgende:
snap nog niet echt de neerwaarde ervan
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:33 schreef Karzai het volgende:
maja okay ik doe het ook niet voor de handel meer voor de nostalgie
Bedankt dat je je eigen onzin onderuit kegelt, dan hoef ik dat niet meer te doen.quote:
Er zitten daar echt 6 dames in dat team die gewoon echt tering goed zijn. Die doen tiki taka en dollen iedereen scheelquote:
WANBELEIDquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Bij mijn club willen ze dat ook doen, maar de organisatie laat gigantisch te wensen over
Oh dat geeft ook wel antwoord op deze vraag:quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt dat je je eigen onzin onderuit kegelt, dan hoef ik dat niet meer te doen.
Zuip ze.
quote:
Het plan is de eerste training na de vakantie. Ja, leuk, maar ik wacht nog steeds op bevestiging voor ik ouders uitnodig en het is al over anderhalve weekquote:
Dat wordt dus niks. Hahaquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het plan is de eerste training na de vakantie. Ja, leuk, maar ik wacht nog steeds op bevestiging voor ik ouders uitnodig en het is al over anderhalve week
tuurlijk, wel vaker hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach voor je kind heb je dat toch wel over 1x per jaar.
Bij de kids neem je aan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zitten daar echt 6 dames in dat team die gewoon echt tering goed zijn. Die doen tiki taka en dollen iedereen scheel
Ik dacht al af en toe is bij mij iets anders dan bij jou denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja bijna dagelijks dan , ik moet afbouwen
Ze doet het zeker niet slecht. Maar de 6 waar ik het over had steken er echt met kop en schouders bovenuit. Die barsten van het talent.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoort je eigen dochter ook bij die zes?
er is een spookrijder gesignaleerd reageer niet en ga naar een ander topicquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat kan ik toch intens genieten van Marktplaats.
dagenlang berichtjes van ene 'Marjolein' met vragen over wat ik te koop heb staan, ook al staat alles in de beschrijving.
blijkt het een man met lange baard, met Surinaams accent.
aan de telefoon zegt hij van alles te willen kopen omdat hij automonteur is en het allemaal nodig heeft. uiteindelijk koopt hij 1 dingetje van 5 euro, en doet moeilijk over de kosten die Marktplaats rekent bij een betaalverzoek, want hij heeft geen contant geld bij zich.
Dat mensen zo ver gaan in hun rol, met sterke verhalen over dure auto's met V8. Sta je dan te discussiëren over 40 eurocent.
Genieten
Eh, haaiiiiquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat kan ik toch intens genieten van Marktplaats.
dagenlang berichtjes van ene 'Marjolein' met vragen over wat ik te koop heb staan, ook al staat alles in de beschrijving.
blijkt het een man met lange baard, met Surinaams accent.
aan de telefoon zegt hij van alles te willen kopen omdat hij automonteur is en het allemaal nodig heeft. uiteindelijk koopt hij 1 dingetje van 5 euro, en doet moeilijk over de kosten die Marktplaats rekent bij een betaalverzoek, want hij heeft geen contant geld bij zich.
Dat mensen zo ver gaan in hun rol, met sterke verhalen over dure auto's met V8. Sta je dan te discussiëren over 40 eurocent.
Genieten
geen video uit op een raspberry pi , 2de hands ding ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Ok, werkt wel. Geen video uit kan ik mee leven.
*opgelucht ademhaalt*
2e hands van mezelfquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
geen video uit op een raspberry pi , 2de hands ding ofzo?
KIEEEEEEEEPIEEEEEEE*quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
We eten straks weer Kippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Want er was weer eens veel te veel besteld...![]()
![]()
Huh. Dit wist ik niet. Handig om te weten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Oh, waarschijnlijk had ik gewoon eerst de rpi aangezet en toen pas de hdmi kabel erin. Dan wordt ie niet herkend
Ik ook niet. Ik durf nu ook gewoon helemaal niets meer na dat massagraf aan sd-kaarten hier, dus kan niet dubbelchecken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huh. Dit wist ik niet. Handig om te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |