gelukkig geen last van gehad deze vrije dagenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
https://www.vlaanderen.be(...)rd-kortjakjesyndroom
Dit ben ik nu
Kutkerst.
Teveel stress in je gewone leven danquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
https://www.vlaanderen.be(...)rd-kortjakjesyndroom
Dit ben ik nu
Kutkerst.
Van actief zijn en heel erg letten op wat ik eet naar geen reet uitvoeren tijdens de kerstdagen, alcohol zuipen en slecht eten is het probleem eerder denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel stress in je gewone leven dan
Moet lachen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt die ook meer waard? Snap er de meerwaarde niet zo van.
Hebben jullie daar ook een Zwiterse Yvonne Jaspers?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:46 schreef kwiwi het volgende:
We zijn begonnen aan de Zwiterse Boer Zoekt Vrouw marathon van vanavondAltijd leuk, zulke programma's kijken en commentaar leveren
Je kan altijd nog naar de wallen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
Nog geen lekkere wijven in the house ik neem nog een biertje en dan taai ik af
Zal wel een wachtrij zijn met deze dagen.quote:
Jezus wat matig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal wel een wachtrij zijn met deze dagen.
Oh dat geloof ik wel. Voor ieder wat wils.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja daar staan veel mooie meiden hoor
Zijn er nog leuke zwisterse boerinnen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:46 schreef kwiwi het volgende:
We zijn begonnen aan de Zwiterse Boer Zoekt Vrouw marathon van vanavondAltijd leuk, zulke programma's kijken en commentaar leveren
Neemt daarna je bot de honneurs waar?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:05 schreef Nattekat het volgende:
Bezorger heeft tot 17:30. Nog 25 minuten.
Wat schiet je daar mee op?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:07 schreef Karzai het volgende:
Ik blijf hier gewoon tot 2 uur vannacht zitten denk ik en ik zuip me helemaal lam
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
Nog geen lekkere wijven in the house ik neem nog een biertje en dan taai ik af
8 minuten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:07 schreef Karzai het volgende:
Ik blijf hier gewoon tot 2 uur vannacht zitten denk ik en ik zuip me helemaal lam
Maar je zei echt net dat je wou minderen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:07 schreef Karzai het volgende:
Laat mij mijn gang maar gaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat schiet je daar mee op?
Nee, het is een mannelijke presentatorquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben jullie daar ook een Zwiterse Yvonne Jaspers?
Eentje, maar die woont in the middle of nowhere in Canada. De andere ziet eruit alsof er in de baarmoeder al iets misgelopen isquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke zwisterse boerinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |