series vond ik altijd weinig aan.. werd altijd voor gek verklaard dat je populaire serie X niet keekquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe same, totaal geen goede filmkijker en meestal val ik ook nog in slaap na een paar minuten.
Geldt ook voor series
Zo ben ik bij Game of Thrones meerdere keren afgehaaktquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
series vond ik altijd weinig aan.. werd altijd voor gek verklaard dat je populaire serie X niet keek
nooit aan begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik bij Game of Thrones meerdere keren afgehaakt
Ja, lekker laten pratenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
series vond ik altijd weinig aan.. werd altijd voor gek verklaard dat je populaire serie X niet keek
Niet eens aan begonnen en Breaking Bad na de eerste twee afleveringen ook afgehaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik bij Game of Thrones meerdere keren afgehaakt
Ben ik dan speciaal en superbelangrijk?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die veel series en films kijken hebben eigenlijk niet zo heel veel nuttigs te doen in het leven.
Een van de belangrijkste mensen die ooit geleefd heeft zelfsquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik dan speciaal en superbelangrijk?
Oh hoiquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die veel series en films kijken hebben eigenlijk niet zo heel veel nuttigs te doen in het leven.
Daarom post ik ook op FOK!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste mensen die ooit geleefd heeft zelfs
Speciaal welquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik dan speciaal en superbelangrijk?
sPeCiaL zekerquote:
ja uiteraard deed ik dat, maar toch, irritant gedrag..quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker laten praten
Ik had wel een paar series die ik dan wel in een sneltreinvaart zat te bingen
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Uitstraling - Aantal forumposts 215.529
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij gewoon heel bijzonderquote:
Ja, dat is zeker irritant gedrag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard deed ik dat, maar toch, irritant gedrag..
Dat geldt trouwens wel voor meer dingen die je leeftijd genoten vaak wel deden en ik niet..
en dan is "laten praten" weliswaar de actie, je voelt je soms wel gekleineerd
Is eigenlijk x 100 miljoen miljard, maar dat kan dat telding niet aanquote:
kloptquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker irritant gedrag.
Vrees alleen dat je er weinig aan doet, want als je erover gaat praten dan snapt met het niet.
uiteraardquote:En het hangt ook wel van het onderwerp af. Series/ films kijken is redelijk onschuldig, maar je hebt natuurlijk ook andere onderwerpen.
Gooi de Bijbel weg, vergeet Voltaire en Plato, sluit Netflix af en lees mij, voor een rijk en succesvol levenquote:
Samenvatting: mensenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt
[..]
uiteraardmaar je snapt em
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |