laatstequote:Op zondag 29 december 2024 03:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net wakker of op weg naar bed?
Klinkt maar als een onveilige boel. Moet je niet gewoon weer in Roffa gaan wonen?quote:Op zondag 29 december 2024 03:51 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn hier 2 clubs op het eiland die je alleen per kleine boot kan bereiken of 4wheel drive. En de zee is erg slecht dit weekend. Nu zijn er gisteren dus mensen met zo'n kleine boot (bestuurd door thai) naar die club gegaan. Golven van 3 meter hoogbootjes natuurlijk omgeslagen en nu zijn er 2 mensen vermist
![]()
we hadden gisteren allemaal overstromingen. ferry's die werden gecanceld. Zelfs vluchten naar samui die werden omgeleid en alsnog dachten deze mensen kom we gaan met een bootje de zee op om 0100 uur snachts
vind het daar onveiligerquote:Op zondag 29 december 2024 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt maar als een onveilige boel. Moet je niet gewoon weer in Roffa gaan wonen?
vanaf je 30ste pas? dat is niet mijn ervaringquote:Op zondag 29 december 2024 03:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaf 30 gaat het alleen maar bergafwaarts
sommige zijn wat vroegerquote:Op zondag 29 december 2024 06:19 schreef mschol het volgende:
[..]
vanaf je 30ste pas? dat is niet mijn ervaring
sorry, heel crue wat ik ga zeggen maar als local dan "verdien" je het ook hoorquote:Op zondag 29 december 2024 03:55 schreef bitterbal het volgende:
Maar wij als europeanen denken dat als de bestuurder van de boot zegt dat we kunnen gaan hij dat zegt omdat hij denkt dat het veilig is maar zo denken ze hier niet.
Je bedoeld de boot bestuurder?quote:Op zondag 29 december 2024 06:28 schreef mschol het volgende:
[..]
sorry, heel crue wat ik ga zeggen maar als local dan "verdien" je het ook hoor
gezond verstand gebruiken en nee durven zeggen, is best een goede eigenschap
uhu, die had, imho, gewoon moeten zeggen: nee kan niet, te gevaarlijk.quote:
Ja die geven niet zo veel om veiligheid maar meer om geldquote:Op zondag 29 december 2024 06:32 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu, die had, imho, gewoon moeten zeggen: nee kan niet, te gevaarlijk.
als local ken je de wateren en gevaren beter dan een tourist, handel daar dan ook naar
tjaquote:Op zondag 29 december 2024 06:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die geven niet zo veel om veiligheid maar meer om geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |