hahahhhahahahahahquote:Op zondag 29 december 2024 03:06 schreef datismijnmening het volgende:
Kenker mijn rug doet zeer.
Ik dacht dat het een meme was dat je na je dertigste ui elkaar valt
Ow.quote:Op zondag 29 december 2024 03:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daarom mijn [ afbeelding ] PI
Dus ik maar beter gewoon alvast een kist bestellen?quote:Op zondag 29 december 2024 03:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaf 30 gaat het alleen maar bergafwaarts
das misschien wat vroegquote:Op zondag 29 december 2024 03:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus ik maar beter gewoon alvast een kist bestellen?
laatstequote:Op zondag 29 december 2024 03:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net wakker of op weg naar bed?
Klinkt maar als een onveilige boel. Moet je niet gewoon weer in Roffa gaan wonen?quote:Op zondag 29 december 2024 03:51 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn hier 2 clubs op het eiland die je alleen per kleine boot kan bereiken of 4wheel drive. En de zee is erg slecht dit weekend. Nu zijn er gisteren dus mensen met zo'n kleine boot (bestuurd door thai) naar die club gegaan. Golven van 3 meter hoogbootjes natuurlijk omgeslagen en nu zijn er 2 mensen vermist
![]()
we hadden gisteren allemaal overstromingen. ferry's die werden gecanceld. Zelfs vluchten naar samui die werden omgeleid en alsnog dachten deze mensen kom we gaan met een bootje de zee op om 0100 uur snachts
vind het daar onveiligerquote:Op zondag 29 december 2024 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt maar als een onveilige boel. Moet je niet gewoon weer in Roffa gaan wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |