het is walgelijk spul. vloeibare hubba bubbaquote:Op zondag 29 december 2024 00:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wow nee, lijkt me ook niet.
Ik heb nog nooit RB gedronken
heb slaappillen ook nog, dus als die red bull te lang blijft hangen gaan die er gewoon inquote:
Het is op z'n minst ietwat vreemd om daarvoor iemands vrouw te willen lenenquote:
IBS ging weer lekker de feestdagen trouwens...quote:Op zondag 29 december 2024 00:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wow nee, lijkt me ook niet.
Ik heb nog nooit RB gedronken
gierigboei...quote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef Ama het volgende:
Top nog meer internet wat nooit op gaat voor dezelfde prijs.
Succes.quote:Op zondag 29 december 2024 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb slaappillen ook nog, dus als die red bull te lang blijft hangen gaan die er gewoon in
zal ze krijgen, die drankjesmakers.
quote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het is op z'n minst ietwat vreemd om daarvoor iemands vrouw te willen lenen
betaal er goed voor en de vrouwtjes willen ook wel eens iets andersquote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het is op z'n minst ietwat vreemd om daarvoor iemands vrouw te willen lenen
Oh kut zeg Ettoquote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IBS ging weer lekker de feestdagen trouwens...
Hoop dat jij het minder hebt gehad onder de kerstboom
Heb jij het ook vooral na eten? Of maakt dat niet uit?quote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh kut zeg Etto![]()
Het zijn wel typisch van die perioden met hoger risico ja.
Ik heb expres erg rustig aan gedaan dus het ging redelijk gelukkig.
ik verveel mij achter mn pc, dus beter als ik naar bed gaquote:Op zondag 29 december 2024 00:17 schreef Ama het volgende:
Ik vind het nog iets te vroeg/nog geen zin.
En is lekker, ik doe nog eentje meequote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Succes.![]()
Ik neem nog een wijntje, werkt ook goed.
met kruidenbotertje?quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Succes.![]()
Ik neem nog een wijntje, werkt ook goed.
Meestal wel ja, we gaan daardoor ook bijna nooit meer uit etenquote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb jij het ook vooral na eten? Of maakt dat niet uit?
hmmja, herkenbaarquote:Op zondag 29 december 2024 00:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Meestal wel ja, we gaan daardoor ook bijna nooit meer uit eten
doe maar luxequote:Op zondag 29 december 2024 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee niet in huis.![]()
Wel zeezoutboter trouwens.
Whut Karzai, dit kan echt niet.quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
betaal er goed voor en de vrouwtjes willen ook wel eens iets anders
Vreemd.quote:Op zondag 29 december 2024 00:26 schreef Karzai het volgende:
ik heb wel wat behoefte aan vocht uitwisselen en een beetje sex maar krijg het niet voor elkaar op een of andere manier
Jezus gast.quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
betaal er goed voor en de vrouwtjes willen ook wel eens iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |