Helloquote:
Het was hier vannacht niet saai blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2024 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Feitelijk noemt Karzai Vlinder nu een hoer en Etto een pooier.
ja hoor, helemaal niks gedaanquote:
drank doe ik sowieso niet aan, op een incidentele ouzo shot als ik bij de griek ben..quote:Ga je nog los met oud en nieuw, vuurwerk en drank
Hier ook rustig geweest hoor, kerstavond met dochter en kids uit eten en eerste alle kids en kleinkids hier brunchen. Verder helemaal niets.quote:Op zondag 29 december 2024 07:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hoor, helemaal niks gedaan
jij?
[..]
drank doe ik sowieso niet aan, op een incidentele ouzo shot als ik bij de griek ben..
misschien een half glaasje champangne voor de vorm.
vuurwerk misschien iets afsteken maar echt los gaan doe ik eigenlijk al een aantal jaren niet echt meer;
gezellig; Ik zou op kerstavond nog bij collega gaan eten maar die vond het nodig met longontsteking op bed te liggenquote:Op zondag 29 december 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook rustig geweest hoor, kerstavond met dochter en kids uit eten en eerste alle kids en kleinkids hier brunchen. Verder helemaal niets.
het is voor mij wel even geleden dat ik daadwerkelijk bij een griek zelf heb gegeten, vaak is het toch thuisbezorgdquote:O ouzo is wel lekker. Heb het af en toe wel eens gehad. Maar ik drink helemaal niet. DUs laat de ouzo tegenwoordig ook staan.
Trouwens bij de Griek in Duiven krijg je geen ouzo
Ja niet zoquote:Op zondag 29 december 2024 07:48 schreef kwiwi het volgende:
Gaat lekker met vliegtuigcrashes in Azië deze week.
Hopelijk is hij de nacht droog doorgekomenquote:Op zondag 29 december 2024 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was hier vannacht niet saai blijkbaar![]()
Er was nog een soort van fatsoensgrens, maar karzai heeft die in een dronken bui een paar kilometer verlegd zo te zien
quote:Op zondag 29 december 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk is hij de nacht droog doorgekomen
Geen idee. Laten we hopen dat dit voorlopig de laatste was.quote:Op zondag 29 december 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Het gebeurd toch soms dat er zo’n ‘streak’ is van neerstortende vliegtuigen?
Het is echt triest weer buiten, maar we moeten het er mee doen.quote:Op zondag 29 december 2024 08:26 schreef mschol het volgende:
ga maar eff douchen, tis weer lekker mistig..
Lekker dan toch, als je er van houdt.quote:Op zondag 29 december 2024 08:41 schreef bitterbal het volgende:
Ben erg blij met de nieuwe broodjes zaak. Net broodje zalm geprobeerd. Smaakte ook erg lekker
oh, ik vind het niet ergquote:Op zondag 29 december 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt triest weer buiten, maar we moeten het er mee doen.
Ik zie liever vorst en de zon, maar ik word er niet anders van als het dit weer is.quote:
Een keer een pak sneeuw zou ook wel weer eens leuk zijn. Dat is ook alweer zo'n 4 jaar geleden hier.quote:Op zondag 29 december 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie liever vorst en de zon, maar ik word er niet anders van als het dit weer is.
Hey DaMarktquote:Op zondag 29 december 2024 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer een pak sneeuw zou ook wel weer eens leuk zijn. Dat is ook alweer zo'n 4 jaar geleden hier.
Ja, 4 jaar geleden slee gekocht. Toen 1 keer kunnen gebruiken, nu is hij wit van de laag stof die erop ligtquote:Op zondag 29 december 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey DaMarkt
Ja dat zou zeker leuk zijn. Wel jammer dat we die sneeuwpret niet meer hebben.
Gewoon een keer de alpen in trekken, sneeuw zatquote:Op zondag 29 december 2024 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, 4 jaar geleden slee gekocht. Toen 1 keer kunnen gebruiken, nu is hij wit van de laag stof die erop ligt.
Ja heel jammer, ik zag ze gisteren ook bij intratuin staan. Dacht nog dat is jammer, die tijd is voorbij.quote:Op zondag 29 december 2024 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, 4 jaar geleden slee gekocht. Toen 1 keer kunnen gebruiken, nu is hij wit van de laag stof die erop ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |