quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij mij gaat klappenZwab pls.
Dat wordt morgen voor 3 dagen stapjes inhalenquote:
Misschien gaat die wel gewoon de hele tijd irritant rond je heen klappen (als in applaus geven)quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij mij gaat klappenZwab pls.
Je begint alvast de grond te klappen?quote:
Dan kan ik dus niet op tijd naar bed voor maandag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt morgen voor 3 dagen stapjes inhalen
Uhm.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien gaat die wel gewoon de hele tijd irritant rond je heen klappen (als in applaus geven)
Oefenen met bukkend klappen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je begint alvast de grond te klappen?
quote:
Wekker om 05.00 uur zetten en daarna 8 uur lopenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je begint alvast de grond te klappen?
[..]
Dan kan ik dus niet op tijd naar bed voor maandag.
[..]
Uhm.![]()
Waar is jouw laatste slaaf aan doodgegaan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wekker om 05.00 uur zetten en daarna 8 uur lopen
Zeg ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is jouw laatste slaaf aan doodgegaan?![]()
Wat ben jij streng.
Ja dus huphup naar bed, de stapjes zetten zichzelf nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh het is ineens laat, ik wilde een uur geleden al naar bed
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dus huphup naar bed, de stapjes zetten zichzelf niet
Satan?quote:Op zondag 29 december 2024 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Ben benieuwd van wie jij een reïncarnatie bent, al kan ik dat wel invullen.
Vlinder slaapt wel al?quote:Op zondag 29 december 2024 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
kijk, ik wil cola zero besparen want nog maar twee flessen.
DUS, dacht ik, dan pak ik zo'n blikje red bull. Net als gister.
Maar dat is niet slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |