Vincent goes in toilet some shit happensquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat komt na het vega en de de drank
It will end messy and darkquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Vincent goes in toilet some shit happens
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:49 schreef Soury het volgende:
Maar echt, mijn moeder zou koken en ze had ookworst meegenomen van de HEMA. Ze was toen 92 en dacht vanwege corona zijn die dingen nu verpakt. Ik moest lachen en ben even naar de winkel gegaan om een echte rookworst te halen. Maar ik vond het wel een goed idée om het te testen. Nou ech na één hap is dat gedrocht in stukken gehakt en de vogels hebben het opgevreten.
Het is plantaardig géén idee waarvan het gemaakt is maar die vogels vonden het helemaal primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Arme vogels! Laat Pullup het maar niet horen
Nou ja alle dieren eten van bedorven fruit. Zijn leuke filmpjes vanquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:49 schreef chufi het volgende:
Je kent toch het fenomeen van oa dronken olifanten?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:49 schreef chufi het volgende:
Je kent toch het fenomeen van oa dronken olifanten?
Precies.. en ze hebben ook vaak een plantje om te trippenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja alle dieren eten van bedorven fruit. Zijn leuke filmpjes van
Dat ook ja, best interessant hoe ze weten wat je wel en niet kan eten en wat even een fuck me i am in space gevoel geeftquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies.. en ze hebben ook vaak een plantje om te trippen
Ja! Eerst hebben we de mensen die het wisten verbrand en laten drijven... toen de boeken... en nu is het gewoon verbodenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ook ja, best interessant hoe ze weten wat je wel en niet kan eten en wat even een fuck me i am in space gevoel geeft, mensen zijn denk ik door schade en schande wijs geworden wat je wel en niet kan eten.
Nou dat weet ik niet zo hoor, denk dat mensen ook wel van dieren leerden. Plus kleuren zijn altijd wel een red flagquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Eerst hebben we de mensen die het wisten verbrand en vermoord... toen de boeken... en nu is het gewoon verboden
Vast ook wel van dieren ja, maar Ik bedoel de natuur- en kruiden kunde.. de heksen, de druïden .. Ze hebben liever dat je het koopt dan pluktquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet zo hoor, denk dat mensen ook wel van dieren leerden. Plus kleuren zijn altijd wel een red flag
Ja geen idee hoe dat ging, proeven ruiken ofzo. En als je lef had maakte je wat lekkers en was je een heks. Maar al je bleef drijven als je geboeid in het water werd gegooid was het niet zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vast ook wel van dieren ja, maar Ik bedoel de natuur- en kruiden kunde.. de heksen, de druïden .. Ze hebben liever dat je het koopt dan plukt
En we hadden toen nog meer waterquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat ging, proeven ruiken ofzo. En als je lef had maakte je wat lekkers en was je een heks. Maar al je bleef drijven als je geboeid in het water werd gegooid was het niet zo.
Hey Puzziequote:
Middag schoonheid.quote:
Ja ... de grootste stress is voorbij , Kerst is altijd weer een ding voor mijquote:
Oh gelukkig dat de grootste stress voorbij is dan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ... de grootste stress is voorbij , Kerst is altijd weer een ding voor mij![]()
Maar dat hebben we weer gehad![]()
Heb je leuke dagen gehad?
Ja dat is wel fijn fijn danquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh gelukkig dat de grootste stress voorbij is dan.
Ja ik heb leuke dagen gehad. Moest de rest van de week wel gewoon werken en heb op Eerste Kerstdag op m'n gemak nog boodschappen gedaan. Dat geeft mij minder stress dan een dag van tevoren wanneer iedereen gaat.
Voor jou misschien.quote:
Dan ga ik niet klikkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Schrikkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Deze is wel extreem eng jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ga ik niet klikkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Nope maar ik wil hem wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:18 schreef chufi het volgende:
Zou SBE al zo'n wintermuts hebben ?
[ [url=https://aduwlvajep.cloudimg.io/v7/https://s3.eu-central-1.a(...)bp%2Cjpeg]afbeelding[/url] ]
https://www.x2o.nl/x2o-ducky-muts-geel-202642quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope maar ik wil hem wel.
Blijft je toetsenbord hangennnn????quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Schrikkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Jammer dat dat logo op de achterkant zit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.x2o.nl/x2o-ducky-muts-geel-202642
meer gadgets https://www.x2o.nl/gadgets
Of je moet naar een schaatsevenement in Heerenveen gaan of zo'n fietscross event vnl in Belgie
Dan sla de die rand aan de achterkant toch omquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat dat logo op de achterkant zit.
Gaat denk ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan sla de die rand aan de achterkant toch om
Die staat jou ook wel.quote:
quote:
naar beneden die achterflap ...quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat denk ik niet.[ [url=https://aduwlvajep.cloudimg.io/v7/https://s3.eu-central-1.a(...)bp%2Cjpeg]afbeelding[/url] ]
Eruit tornen, helaas gaat dat niet makkelijk bij gebreide mutsen.quote:
Een duckie-logo eroverheen naaienquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eruit tornen, helaas gaat dat niet makkelijk bij gebreide mutsen.
Als je eenmaal een draadje te pakken hebt, dan lukt dat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit soms bij mij al een steekje los.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je eenmaal een draadje te pakken hebt, dan lukt dat wel.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit soms bij mij al een steekje los.
Avond Prish.quote:
Dan lukt het vast wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit soms bij mij al een steekje los.
Shiiiiiiiiquote:
Ja dat logo zit er redelijk vast op genaaidquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ja die staat nu standaard aanquote:
Alles nog goed met de Prish?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles nog goed met de Prish?
Houden zo.quote:
Ik zag gisteren een (animatie) film. Over een paar eenden.quote:
zoiets ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een (animatie) film. Over een paar eenden.
Denk dat dat voor jou pure horror is![]()
Kerst animatie zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef drakin het volgende:
Ik zag laatst een leuke animatie over een kat
Het blijft leuk om animaties te kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef drakin het volgende:
Ik zag laatst een leuke animatie over een kat
Nee een heuse filmquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kerst animatie zeker?
Bekijk deze YouTube-video
Zo dacht ik iets te vaak en daarom kwam ik laatst in het ziekenhuis terecht.quote:Op zondag 29 december 2024 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Happies, toastjes, koelkast plunderen.. ga nie koken nie.
Bokbiertje erbij![]()
Avond
Ja das kutquote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo dacht ik iets te vaak en daarom kwam ik laatst in het ziekenhuis terecht.
Het had meerdere kleine oorzaken bij elkaar. Te makkelijk over mijn eten denken was er één van.quote:Op zondag 29 december 2024 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja das kut
"Té" is nooit goed hè, en een beetje mazzel heb je ook nodig.
Moet kunnen... smakelijkquote:Op zondag 29 december 2024 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Happies, toastjes, koelkast plunderen.. ga nie koken nie.
Bokbiertje erbij![]()
Avond
En gezond verstand.quote:Op zondag 29 december 2024 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja das kut
"Té" is nooit goed hè, en een beetje mazzel heb je ook nodig.
Dat heb ik wel maar gebruik het te weinig.quote:
Bewijs het maarquote:Op zondag 29 december 2024 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik wel maar gebruik het te weinig.
Is het nodig? Ik dacht dat jij dat wel wist.quote:
Ik zoek nog iets leuks om te kijken... nog tips? Behalve dan deze.quote:Op zondag 29 december 2024 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen zo'n mooie serie op Netflix gekeken over liefde en vriendschap, One Day![]()
Traantje weg gepinkt.
Ik denk dat onze voorkeuren nogal uit elkaar liggen, ik heb hiervoor The Resident gekeken, ik hou van ziekenhuisseriesquote:Op zondag 29 december 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zoek nog iets leuks om te kijken... nog tips? Behalve dan deze.
Resident Evil, alle filmsquote:Op zondag 29 december 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zoek nog iets leuks om te kijken... nog tips? Behalve dan deze.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat onze voorkeuren nogal uit elkaar liggen, ik heb hiervoor The Resident gekeken, ik hou van ziekenhuisseries
quote:
Tja.. ziekenhuisseries is niet echt mijn ding nee...quote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat onze voorkeuren nogal uit elkaar liggen, ik heb hiervoor The Resident gekeken, ik hou van ziekenhuisseries
Ik denk dat die lui uit de film van Marc daarna bij jouw serie terecht komenquote:
Die kans is niet zo groot hoorquote:Op zondag 29 december 2024 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat die lui uit de film van Marc daarna bij jouw serie terecht komen
Toch een soort van spin offquote:Op zondag 29 december 2024 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat die lui uit de film van Marc daarna bij jouw serie terecht komen
ja die ken ik nu niet persoonlijk dus./. :LOL. mss wat om in gedachte te houden ;')quote:Op zondag 29 december 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Ligt er wel een beetje aan hoe vaak die gozer naar de sportschool gaat
Verkeerde topic.quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja die ken ik nu niet persoonlijk dus./. :LOL. mss wat om in gedachte te houden ;')
als ik het zo hoor niet echt stabiel persoon. dus tja.
Zeg eens,quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja die ken ik nu niet persoonlijk dus./. :LOL. mss wat om in gedachte te houden ;')
Verkeerde topic?quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
De serie Dexter heb ik wel gezien, vond het wel een leuke serie, maar wat is dit dan?quote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef D. het volgende:
En gisteren aan deze begonnen
https://www.imdb.com/titl(...)tt_5_nm_3_in_0_q_dex
Het 'ontstaan' wellicht?quote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De serie Dexter heb ik wel gezien, vond het wel een leuke serie, maar wat is dit dan?
Ja juist.. maar beide teveel bloed en ingewandenquote:
kijk deze? het is beetje B-film categorie. maar ik vond hem toch best aardigquote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu deze klaar staan https://www.moviemeter.nl/series/show/9438
Maar ik moet nog even One Day laten bezinken.
De positivos ... 2 seizoenen er al gelijk aan vastknopen ..quote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu deze klaar staan https://www.moviemeter.nl/series/show/9438
Maar ik moet nog even One Day laten bezinken.
Interesting, ik houd het in gedachten.quote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Het 'ontstaan' wellicht?
Ik weet het niet zeker, ik heb die (andere) serie niet gezien
Als je een goede film wilt met tijdreizen dan moet je Timeline (2003) eens kijken.quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
kijk deze? het is beetje B-film categorie. maar ik vond hem toch best aardig
op Netflix nu
weet ik, al gezien dus uiteraardquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een goede film wilt met tijdreizen dan moet je Timeline (2003) eens kijken.
Ben benieuwdquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Interesting, ik houd het in gedachten.
Ben je de oude wereld zat?quote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist.. maar beide teveel bloed en ingewanden![]()
Zit eerst nog maar ff de nieuwe wereld te luisteren
Dat linkje loopt dood bij mijquote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
kijk deze? het is beetje B-film categorie. maar ik vond hem toch best aardig
op Netflix nu
De boeken van Michael Crichton zijn nagenoeg ook de enige boeken die goed verfilmd zijn.quote:
Van de week ook zoiets vaags zitten kijken... een paleontoloog die een of andere oervrouw wakker maakte.. Hoop gedoe leverde dat opquote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef kree het volgende:
deze ook is ok met time fucked up
Portugees is niet handig als ik twee dingen tegelijk wil doen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
De positivos ... 2 seizoenen er al gelijk aan vastknopen ..
Kinderkleertjes aan het punniken?quote:Op zondag 29 december 2024 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Portugees is niet handig als ik twee dingen tegelijk wil doen.
die ik noemde vond ik redelijk ok, het is beetje cheesey in de zin van weer met tieners enzo, maar heb me ermee vermaakt. ik geef het 7 toch wel.quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van de week ook zoiets vaags zitten kijken... een paleontoloog die een of andere oervrouw wakker maakte.. Hoop gedoe leverde dat op
ia YouTube, dit is er eentje waar ik totaal geen verwachtingen van had, maar vond het hele verhaal toch boeiend.quote:
Een deken, ik heb ongeveer 60 van deze lapjes nodig.quote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kinderkleertjes aan het punniken?
Het is een beetje jammer, dat er totaal geen info meer bij een youtube staat.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
ia YouTube, dit is er eentje waar ik totaal geen verwachtingen van had, maar vond het hele verhaal toch boeiend.
beetje andere inkijk wel op "tijd"
Wat leuk!! En zo vrolijk !quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een deken, ik heb ongeveer 60 van deze lapjes nodig.
En daarna wil ik een mutsje en vestje, en nog een slaapknuffeltje haken
[ afbeelding ]
Kan me daar ook wel in vinden.quote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef kree het volgende:
hou me aanbevolen he voor film tips die jullie weten? Ik ben fan van dit genre. time/spcace. onverwachte uitkomst van films enzo.
Maar kan er niet zoveel meer vinden laatste tijd.
Ik hou niet van de actie robot shit btw.
Meer adventure scify en waar gebeurd gebaseerd op.
Nou vertel wat denken jullie ik moet kijken nog?
tis een ok film. geloof me op mijn woordquote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een beetje jammer, dat er totaal geen info meer bij een youtube staat.
Ik word er ook helemaal vrolijk van als ik ermee bezig ben, heel leuk om te makenquote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat leuk!! En zo vrolijk !
Ik geloof jou altijd op je woord.quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
tis een ok film. geloof me op mijn woord
ik weet alleen geen recente films ff die dit doen. jij wel?quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me daar ook wel in vinden.
Hoe vind je de variateit van die leuke plaatjes? Is het een set, of verzin je ze zelfquote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal vrolijk van als ik ermee bezig ben, heel leuk om te maken
zo leuk joh!!!quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, zo snel ff niet..quote:Op zondag 29 december 2024 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet alleen geen recente films ff die dit doen. jij wel?
Ik had zo'n paleontoloog als veldwerkbegeleider in Spanje ... Hij had zo'n echte landrover/jeep en hij was er vaker niet dan wel want dan was ie op zoek naar die oervrouwen.. verder wel een toffe gast was het ,,quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van de week ook zoiets vaags zitten kijken... een paleontoloog die een of andere oervrouw wakker maakte.. Hoop gedoe leverde dat op
Wat tofquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb op Etsy een patroon gekocht, daarin staan 12 verschillende diertjes en 8 bomen, blaadjes, paddestoelen e.d.quote:Op zondag 29 december 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe vind je de variateit van die leuke plaatjes? Is het een set, of verzin je ze zelf!
Ik mis een badeendje.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LOL.. ik heb er beeld bij.. Hij had vast ook een hoed en zo'n "jungle" vest ?quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zo'n paleontoloog als veldwerkbegeleider in Spanje ... Hij had zo'n echte landrover/jeep en hij was er vaker niet dan wel want dan was ie op zoek naar die oervrouwen.. verder wel een toffe gast was het ,,
Staan wel een paar fokkers opquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis een badeendje.![]()
Ik vind hem mooi worden.
Als ie af is kom ik er nog een keer mee pronken hierquote:
Dan is hij/zij vast nog steeds dankbaar hoorquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb op Etsy een patroon gekocht, daarin staan 12 verschillende diertjes en 8 bomen, blaadjes, paddestoelen e.d.
Dit kost jaren om zelf te verzinnen, dan zit mijn kleinkind inmiddels op de middelbare.
Een badeendjeis geen bosdier, het is een bosdeken.quote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis een badeendje.![]()
Ik vind hem mooi worden.
Super hoorquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb op Etsy een patroon gekocht, daarin staan 12 verschillende diertjes en 8 bomen, blaadjes, paddestoelen e.d.
Dit kost jaren om zelf te verzinnen, dan zit mijn kleinkind inmiddels op de middelbare.
Hoed herinner ik me niet , maar wel van die kaki kleding en zo... Hij was nog best jong and good looking en sprak aardig woordje Spaans...quote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. ik heb er beeld bij.. Hij had vast ook een hoed en zon "jungle" vest ?
Mooie herinneringquote:Op zondag 29 december 2024 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoed herinner ik me niet , maar wel van die kaki kleding en zo... Hij was nog best jong and good looking en sprak aardig woordje Spaans...
Euhm is dat niet die bekende van medicijn gevonden in jungle en niemand wilde het?quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zo'n paleontoloog als veldwerkbegeleider in Spanje ... Hij had zo'n echte landrover/jeep en hij was er vaker niet dan wel want dan was ie op zoek naar die oervrouwen.. verder wel een toffe gast was het ,,
Medicine man met Sean Connery.quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm is dat niet die bekende van medicijn gevonden in jungle en niemand wilde het?
Ik kan ff niet op de titel komen. iets van medicine ofzo. ?
ja diequote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Medicine man met Sean Connery.
Ik hoop hetquote:Op zondag 29 december 2024 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is hij/zij vast nog steeds dankbaar hoor
Het jaar daarvoor hadden we een wat oudere begeleider .. en die werd 50 tijdens het veldwerk.. Hadden we met ons allen (8 studenten) een hele Spaanse ham gekocht ... en tijdens het feestdiner verdwenen er een hoop extra flessen dranken ...quote:
Wel een aanrader deze film.quote:
zeker het is oud. maar wel een goeiequote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een aanrader deze film.
Nee mijn verhaal speelde eerder .. 80'squote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm is dat niet die bekende van medicijn gevonden in jungle en niemand wilde het?
Ik kan ff niet op de titel komen. iets van medicine ofzo. ?
vertel?quote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mijn verhaal speelde eerder .. 80's
Wat waar is kan bewezen worden.quote:Op zondag 29 december 2024 21:26 schreef kree het volgende:
lobby is alles door beïnvloed. enne dat is niet de waarheid wmb.
ja zo werkt het iddquote:Op zondag 29 december 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat waar is kan bewezen worden.
Soms duurt de bewijslast even.quote:
Ben wel blij dat ze er niet meer zijnquote:Op zondag 29 december 2024 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms duurt de bewijslast even.
Het gaf ons ook een kans.quote:Op zondag 29 december 2024 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze er niet meer zijn
Ik zag je like op mijn inzending, durfde het eerst niet te plaatsenquote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders hadde we hier niet gezeten ...
Ik heb ook een huisquote:Op zondag 29 december 2024 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je like op mijn inzending, durfde het eerst niet te plaatsen
Zijn er ook oudere busreizen vanuit Amsterdam? Ik heb nog wat lege strippenkaarten namelijkquote:Op zondag 29 december 2024 22:45 schreef kree het volgende:
ga hier heen, ook leuke excursie dingen met kinderen enzo daar
https://www.dunea.nl/duinen/bezoekerscentrum
LOLquote:
tis makkelijk te bereiken vanaf Leiden CS. vertelt me geen bs. want vaak gedaanquote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn er ook oudere busreizen vanuit Amsterdam? Ik heb nog wat lege strippenkaarten namelijk
ik ook niet dus. maar mss heb je neefjes en nichtjes. die vinden dat leuk mss.quote:
De babbelbox vraagt zich af,quote:Op zondag 29 december 2024 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Een hoop musea zijn ook best leuk voor kinderen.
Jij hebt duidelijk niet dezelfde buurjongetjes als ikquote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik heb een vreemd voorgevoel... tis hier opmerkelijk rustig kwa vuurwerk gezien ... Denk dat er over 2 dagen extreem hard geknald gaat worden ...
Ik denk dat het over 48 uur giet en alle vuurwerk verzopen is voordat het afgestoken kan wordenquote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik heb een vreemd voorgevoel... tis hier opmerkelijk rustig kwa vuurwerk gezien ... Denk dat er over 2 dagen extreem hard geknald gaat worden ...
Ik zou het wel jammer vinden als het regent.quote:Op zondag 29 december 2024 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat het over 48 uur giet en alle vuurwerk verzopen is voordat het afgestoken kan worden
Ik hoor de knallen verderop ook niet meer behalve als het dichtbij is. Leek erger in oktober/november maar is ook gewenning. Als ik nu even geluid uitzet heb hoor ik overal knallenquote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
Ook hier extreem rustig vergeleken met andere jaren. Ook niet die extreme knallen.quote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
morgen wss pas winkels open voor vuurwerk?quote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
Gisteren al.quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
morgen wss pas winkels open voor vuurwerk?
Er stonden gisteren en vandaag files hier net over de grens bij de Duitse verkooppuntenquote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
morgen wss pas winkels open voor vuurwerk?
In Baarle-Nassau en Baarle-Hertog een paar dagen éénrichtingsverkeer daarvoor.quote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er stonden gisteren en vandaag files hier net over de grens bij de Duitse verkooppunten
En die zijn het hele jaar open daar.quote:Op zondag 29 december 2024 23:55 schreef kree het volgende:
moet toch geweldig zijn zo'n winkel net over grens?
hahaha mooi man die eu regels.
ik zeg maar en is niet alleen met vuurwerk. tis dat ik niet in oosten woon maar westen, anders had ik wel geweten waar ik mijn boodschappen deed?quote:Op zondag 29 december 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die zijn het hele jaar open daar.
Nu heb je vooral de gehoorzame NL'ers en de idioten die nog gaan. De slimmeriken halen zoiets in de zomer
Ik ga ook weleensquote:Op zondag 29 december 2024 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg maar en is niet alleen met vuurwerk. tis dat ik niet in oosten woon maar westen, anders had ik wel geweten waar ik mijn boodschappen deed?
owh wacht was het hele idee van EU niet om het gelijk te trekken?
naja faal weer en goed paar miljard geven we uit aan weet ik veel hoeveel mensen om hierover te lullen en niks doen.
wmb. benelux terug.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
Bij de outlet in Roermond staan juist de Duitsers in de file
Nooit geweest daar... zag wel laatst dat die gewoon een eigen ANWB bord aan de snelweg hebben... Dat krijg je niet snel als bedrijfquote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
Des te sneller ze het vinden des te sneller ze weer weg zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nooit geweest daar... zag wel laatst dat die gewoon een eigen ANWB bord aan de snelweg hebben... Dat krijg je niet snel als bedrijf
Ik kwam hier gisteren met de bus vanuit Aken terug naar huis.quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben nu blij dat ik niet in het grensgebied woon.quote:Op maandag 30 december 2024 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kwam hier gisteren met de bus vanuit Aken terug naar huis.
De wegen uit Maastricht zaten overal, bijna alles stond stil.
80+% van de nummerborden was Duits of Belgisch
T is echt best lekker hier hoorquote:Op maandag 30 december 2024 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nu blij dat ik niet in het grensgebied woon.
Elke plek heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op maandag 30 december 2024 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is echt best lekker hier hoor
Weekenden kunnen wat druk zijn,
maar verder
Bijna, er is minimaal 1 stad met alleen maar nadelenquote:Op maandag 30 december 2024 01:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Elke plek heeft zijn voor- en nadelen.
Nu ben ik benieuwd.quote:Op maandag 30 december 2024 01:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna, er is minimaal 1 stad met alleen maar nadelen
Dat shitgat een stukje naar het binnenland vanaf jouquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net weer 2 @:shii 's af![]()
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat? Controleren ze of je muis beweegt ofzo? Anders kun je toch gewoon ff gaan chillenquote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef StevenHyde het volgende:
Pff zeg dat. Dagje thuiswerken zonder echt veel werk. Zo maar wat zelfstudie dus.
Nee dat gaat op goed vertrouwenquote:Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Controleren ze of je muis beweegt ofzo? Anders kun je toch gewoon ff gaan chillenAls er geen werk is...
Altijd leuk op je verjaardag , kleindochter ook al ziek ... ben blij als het januari isquote:Op maandag 30 december 2024 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man3 Wat een depressief weer weer zeg.
Ja!quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Altijd leuk op je verjaardag , kleindochter ook al ziek ... ben blij als het januari is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 30 december 2024 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!
Maar...Dankjewel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Van Harte Puzziequote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Altijd leuk op je verjaardag , kleindochter ook al ziek ... ben blij als het januari is
Dat kan ik ook zonder Nirvana.quote:Op maandag 30 december 2024 13:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dan maar FF RAMMEN met Nirvana![]()
![]()
Feli Puzzie, ook van mijn parkiet.quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Feli Puzzie, ook van mijn parkiet.
Puzziebeeb!quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op maandag 30 december 2024 15:13 schreef maily het volgende:
[..]
Puzziebeeb!
Van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
En beterschap voor je kleindochter
Valt hier wel mee met het waaien, misschien aan de kust wat harder.quote:Op maandag 30 december 2024 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag gaan de vreugdevuren in den haag weer aan,
en het waait hard,
zouden we weer zoiets krijgen
Ze steken het vandaag al aan omdat het morgen echt hard gaat waaien,quote:Op maandag 30 december 2024 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt hier wel mee met het waaien, misschien aan de kust wat harder.
Ze hebben ook maatregelen getroffen om herhaling te voorkomen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze steken het vandaag al aan omdat het morgen echt hard gaat waaien,
hoop voor die bewoners dat het idd meevalt.
Ze gaan zelfs niet zwemmen woensdagquote:Op maandag 30 december 2024 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben ook maatregelen getroffen om herhaling te voorkomen.
Ik hou het ook liever bij een warm bad.quote:Op maandag 30 december 2024 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan zelfs niet zwemmen woensdag
https://www.ad.nl/binnenl(...)harde-wind~a21384e8/
Watjesquote:Op maandag 30 december 2024 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan zelfs niet zwemmen woensdag
https://www.ad.nl/binnenl(...)harde-wind~a21384e8/
Ja !!quote:Op maandag 30 december 2024 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal bij jou passen
Gefeliciteerd!quote:
Ik gisteren een paar mee naar mijn ouders genomen.. Die zonder rozijnen waren klef en niet goed gebakken..quote:Op maandag 30 december 2024 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik was net na mijn werk nog even naar de winkels hier en heb alvast 2 oliebollen meegenomen om te testen voor morgen
Je kan ook beter nu gaan dan morgen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik was net na mijn werk nog even naar de winkels hier en heb alvast 2 oliebollen meegenomen om te testen voor morgen
Ik hoop dat het droog is terwijl je in de rij staat.quote:Op maandag 30 december 2024 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga morgen oliebollen halenEn ook appelbeignets en Berliner bollen
Wat raar dat er zo'n verschil in zit, sowieso is met rozijn veel lekkerder, hoewel ik daar als kind anders over dacht.quote:Op maandag 30 december 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik gisteren een paar mee naar mijn ouders genomen.. Die zonder rozijnen waren klef en niet goed gebakken..
Maar die met rozijnen waren heerlijk!
Zelfde oliebollenkraam.. prutsers.
Gelukig zijn er meer adressen
Ik wil mijn gasten verse oliebollen serverenquote:Op maandag 30 december 2024 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook beter nu gaan dan morgen.
Haha idem, alles met "stukjes, klontjes, of iets" vond ik vroeger ..viesch!quote:Op maandag 30 december 2024 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat raar dat er zo'n verschil in zit, sowieso is met rozijn veel lekkerder, hoewel ik daar als kind anders over dacht.
Lekker! Appelbeignets neem ik ook meequote:Op maandag 30 december 2024 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga morgen oliebollen halenEn ook appelbeignets en Berliner bollen
Dan moet je Bakken!quote:Op maandag 30 december 2024 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil mijn gasten verse oliebollen serveren
Bak ze dan ook zelf.quote:Op maandag 30 december 2024 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil mijn gasten verse oliebollen serveren
Mijn vader bakte ze ook met stukjes sukade, dat vond ik zo smerig. Ik heb het al een tijd niet op, dus geen idee of ik dat nu wel lust.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha idem, alles met "stukjes, klontjes, of iets" vond ik vroeger ..viesch!
Sukadequote:Op maandag 30 december 2024 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader bakte ze ook met stukjes sukade, dat vond ik zo smerig. Ik heb het al een tijd niet op, dus geen idee of ik dat nu wel lust.
Jep, niemand lust ze en toch wordt het gebruikt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
SukadeDat zijn toch ook die rode en groene stukjes soms in kerst- of Paasbrood?
Klopt ook nogquote:Op maandag 30 december 2024 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, niemand lust ze en toch wordt het gebruikt.
quote:
Ik heb morgen genoeg andere lekkere dingen te bereiden, dan maar iets minder verse oliebollenquote:
Ja snap ik ook wel.. Feesie bij jullie?quote:Op maandag 30 december 2024 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb morgen genoeg andere lekkere dingen te bereiden, dan maar iets minder verse oliebollen
Op een kerstkrans ligt het ook wel eens.quote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
SukadeDat zijn toch ook die rode en groene stukjes soms in kerst- of Paasbrood?
quote:in blokjes gesneden geconfijte cederappelschil
quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef Deisyy het volgende:
"in blokjes gesneden geconfijte cederappelschil"
We gaan heeeeeel vroegquote:Op maandag 30 december 2024 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het droog is terwijl je in de rij staat.
Mijn zussen en zwagers komenquote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel.. Feesie bij jullie?
Eens. Team rozijnenquote:Op maandag 30 december 2024 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat raar dat er zo'n verschil in zit, sowieso is met rozijn veel lekkerder, hoewel ik daar als kind anders over dacht.
Lekker duurzaamquote:Op maandag 30 december 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ook een manier om van je afval af te komen !
Met goede vrinden komen wij tezamen, we zouden er ook kaasfonduen, maar dat hebben ze gister gecancelled.. maar gaat komen met de avondquote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zussen en zwagers komen![]()
Heb jij nog plannen voor morgen?
Lekker zijn die he?quote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Appelbeignets neem ik ook mee
Daar zit toch zo'n hele schijf in? Of ben ik nu abuis?quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker zijn die he?![]()
Ik vind ze lekkerder dan appelflappen. Die zijn óók lekker, maar beignets zijn nog net een beetje extra
quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zussen en zwagers komen![]()
Heb jij nog plannen voor morgen?
Veel plezier morgen allebeiquote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met goede vrinden komen wij tezamen, we zouden er ook kaasfonduen, maar dat hebben ze gister gecancelled.. maar gaat komen met de avond
Dat lijkt me inderdaad ook heel lekker, dat had ik eigenlijk even bij de oliebollenbakker in moeten fluisterenquote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens. Team rozijnenNog lekkerder als ie even in de kaneel is gerold
Als je zelf kaneel hebt, kun je dat ook zelf nog doenquote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook heel lekker, dat had ik eigenlijk even bij de oliebollenbakker in moeten fluisteren
Klinkt gezellig! Wel jammer van de kaasfondue, want kaasfonduequote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met goede vrinden komen wij tezamen, we zouden er ook kaasfonduen, maar dat hebben ze gister gecancelled.. maar gaat komen met de avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |