Ik geloof jou altijd op je woord.quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
tis een ok film. geloof me op mijn woord
ik weet alleen geen recente films ff die dit doen. jij wel?quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me daar ook wel in vinden.
Hoe vind je de variateit van die leuke plaatjes? Is het een set, of verzin je ze zelfquote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal vrolijk van als ik ermee bezig ben, heel leuk om te maken
zo leuk joh!!!quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een deken, ik heb ongeveer 60 van deze lapjes nodig.
En daarna wil ik een mutsje en vestje, en nog een slaapknuffeltje haken
[ afbeelding ]
Nee, zo snel ff niet..quote:Op zondag 29 december 2024 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet alleen geen recente films ff die dit doen. jij wel?
Ik had zo'n paleontoloog als veldwerkbegeleider in Spanje ... Hij had zo'n echte landrover/jeep en hij was er vaker niet dan wel want dan was ie op zoek naar die oervrouwen.. verder wel een toffe gast was het ,,quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van de week ook zoiets vaags zitten kijken... een paleontoloog die een of andere oervrouw wakker maakte.. Hoop gedoe leverde dat op
Wat tofquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb op Etsy een patroon gekocht, daarin staan 12 verschillende diertjes en 8 bomen, blaadjes, paddestoelen e.d.quote:Op zondag 29 december 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe vind je de variateit van die leuke plaatjes? Is het een set, of verzin je ze zelf!
Ik mis een badeendje.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LOL.. ik heb er beeld bij.. Hij had vast ook een hoed en zo'n "jungle" vest ?quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zo'n paleontoloog als veldwerkbegeleider in Spanje ... Hij had zo'n echte landrover/jeep en hij was er vaker niet dan wel want dan was ie op zoek naar die oervrouwen.. verder wel een toffe gast was het ,,
Staan wel een paar fokkers opquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis een badeendje.![]()
Ik vind hem mooi worden.
Als ie af is kom ik er nog een keer mee pronken hierquote:
Dan is hij/zij vast nog steeds dankbaar hoorquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb op Etsy een patroon gekocht, daarin staan 12 verschillende diertjes en 8 bomen, blaadjes, paddestoelen e.d.
Dit kost jaren om zelf te verzinnen, dan zit mijn kleinkind inmiddels op de middelbare.
Een badeendjeis geen bosdier, het is een bosdeken.quote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis een badeendje.![]()
Ik vind hem mooi worden.
Super hoorquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb op Etsy een patroon gekocht, daarin staan 12 verschillende diertjes en 8 bomen, blaadjes, paddestoelen e.d.
Dit kost jaren om zelf te verzinnen, dan zit mijn kleinkind inmiddels op de middelbare.
Hoed herinner ik me niet , maar wel van die kaki kleding en zo... Hij was nog best jong and good looking en sprak aardig woordje Spaans...quote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. ik heb er beeld bij.. Hij had vast ook een hoed en zon "jungle" vest ?
Mooie herinneringquote:Op zondag 29 december 2024 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoed herinner ik me niet , maar wel van die kaki kleding en zo... Hij was nog best jong and good looking en sprak aardig woordje Spaans...
Euhm is dat niet die bekende van medicijn gevonden in jungle en niemand wilde het?quote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zo'n paleontoloog als veldwerkbegeleider in Spanje ... Hij had zo'n echte landrover/jeep en hij was er vaker niet dan wel want dan was ie op zoek naar die oervrouwen.. verder wel een toffe gast was het ,,
Medicine man met Sean Connery.quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm is dat niet die bekende van medicijn gevonden in jungle en niemand wilde het?
Ik kan ff niet op de titel komen. iets van medicine ofzo. ?
ja diequote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Medicine man met Sean Connery.
Ik hoop hetquote:Op zondag 29 december 2024 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is hij/zij vast nog steeds dankbaar hoor
Het jaar daarvoor hadden we een wat oudere begeleider .. en die werd 50 tijdens het veldwerk.. Hadden we met ons allen (8 studenten) een hele Spaanse ham gekocht ... en tijdens het feestdiner verdwenen er een hoop extra flessen dranken ...quote:
Wel een aanrader deze film.quote:
zeker het is oud. maar wel een goeiequote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een aanrader deze film.
Nee mijn verhaal speelde eerder .. 80'squote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm is dat niet die bekende van medicijn gevonden in jungle en niemand wilde het?
Ik kan ff niet op de titel komen. iets van medicine ofzo. ?
vertel?quote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mijn verhaal speelde eerder .. 80's
Wat waar is kan bewezen worden.quote:Op zondag 29 december 2024 21:26 schreef kree het volgende:
lobby is alles door beïnvloed. enne dat is niet de waarheid wmb.
ja zo werkt het iddquote:Op zondag 29 december 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat waar is kan bewezen worden.
Soms duurt de bewijslast even.quote:
Ben wel blij dat ze er niet meer zijnquote:Op zondag 29 december 2024 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms duurt de bewijslast even.
Het gaf ons ook een kans.quote:Op zondag 29 december 2024 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze er niet meer zijn
Ik zag je like op mijn inzending, durfde het eerst niet te plaatsenquote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders hadde we hier niet gezeten ...
Ik heb ook een huisquote:Op zondag 29 december 2024 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je like op mijn inzending, durfde het eerst niet te plaatsen
Zijn er ook oudere busreizen vanuit Amsterdam? Ik heb nog wat lege strippenkaarten namelijkquote:Op zondag 29 december 2024 22:45 schreef kree het volgende:
ga hier heen, ook leuke excursie dingen met kinderen enzo daar
https://www.dunea.nl/duinen/bezoekerscentrum
LOLquote:
tis makkelijk te bereiken vanaf Leiden CS. vertelt me geen bs. want vaak gedaanquote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn er ook oudere busreizen vanuit Amsterdam? Ik heb nog wat lege strippenkaarten namelijk
ik ook niet dus. maar mss heb je neefjes en nichtjes. die vinden dat leuk mss.quote:
De babbelbox vraagt zich af,quote:Op zondag 29 december 2024 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Een hoop musea zijn ook best leuk voor kinderen.
Jij hebt duidelijk niet dezelfde buurjongetjes als ikquote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik heb een vreemd voorgevoel... tis hier opmerkelijk rustig kwa vuurwerk gezien ... Denk dat er over 2 dagen extreem hard geknald gaat worden ...
Ik denk dat het over 48 uur giet en alle vuurwerk verzopen is voordat het afgestoken kan wordenquote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik heb een vreemd voorgevoel... tis hier opmerkelijk rustig kwa vuurwerk gezien ... Denk dat er over 2 dagen extreem hard geknald gaat worden ...
Ik zou het wel jammer vinden als het regent.quote:Op zondag 29 december 2024 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat het over 48 uur giet en alle vuurwerk verzopen is voordat het afgestoken kan worden
Ik hoor de knallen verderop ook niet meer behalve als het dichtbij is. Leek erger in oktober/november maar is ook gewenning. Als ik nu even geluid uitzet heb hoor ik overal knallenquote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
Ook hier extreem rustig vergeleken met andere jaren. Ook niet die extreme knallen.quote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
morgen wss pas winkels open voor vuurwerk?quote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
Gisteren al.quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
morgen wss pas winkels open voor vuurwerk?
Er stonden gisteren en vandaag files hier net over de grens bij de Duitse verkooppuntenquote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
morgen wss pas winkels open voor vuurwerk?
In Baarle-Nassau en Baarle-Hertog een paar dagen éénrichtingsverkeer daarvoor.quote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er stonden gisteren en vandaag files hier net over de grens bij de Duitse verkooppunten
En die zijn het hele jaar open daar.quote:Op zondag 29 december 2024 23:55 schreef kree het volgende:
moet toch geweldig zijn zo'n winkel net over grens?
hahaha mooi man die eu regels.
ik zeg maar en is niet alleen met vuurwerk. tis dat ik niet in oosten woon maar westen, anders had ik wel geweten waar ik mijn boodschappen deed?quote:Op zondag 29 december 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die zijn het hele jaar open daar.
Nu heb je vooral de gehoorzame NL'ers en de idioten die nog gaan. De slimmeriken halen zoiets in de zomer
Ik ga ook weleensquote:Op zondag 29 december 2024 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg maar en is niet alleen met vuurwerk. tis dat ik niet in oosten woon maar westen, anders had ik wel geweten waar ik mijn boodschappen deed?
owh wacht was het hele idee van EU niet om het gelijk te trekken?
naja faal weer en goed paar miljard geven we uit aan weet ik veel hoeveel mensen om hierover te lullen en niks doen.
wmb. benelux terug.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
Bij de outlet in Roermond staan juist de Duitsers in de file
Nooit geweest daar... zag wel laatst dat die gewoon een eigen ANWB bord aan de snelweg hebben... Dat krijg je niet snel als bedrijfquote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
Des te sneller ze het vinden des te sneller ze weer weg zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nooit geweest daar... zag wel laatst dat die gewoon een eigen ANWB bord aan de snelweg hebben... Dat krijg je niet snel als bedrijf
Ik kwam hier gisteren met de bus vanuit Aken terug naar huis.quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben nu blij dat ik niet in het grensgebied woon.quote:Op maandag 30 december 2024 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kwam hier gisteren met de bus vanuit Aken terug naar huis.
De wegen uit Maastricht zaten overal, bijna alles stond stil.
80+% van de nummerborden was Duits of Belgisch
T is echt best lekker hier hoorquote:Op maandag 30 december 2024 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nu blij dat ik niet in het grensgebied woon.
Elke plek heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op maandag 30 december 2024 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is echt best lekker hier hoor
Weekenden kunnen wat druk zijn,
maar verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |