Nee mijn verhaal speelde eerder .. 80'squote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm is dat niet die bekende van medicijn gevonden in jungle en niemand wilde het?
Ik kan ff niet op de titel komen. iets van medicine ofzo. ?
vertel?quote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mijn verhaal speelde eerder .. 80's
Wat waar is kan bewezen worden.quote:Op zondag 29 december 2024 21:26 schreef kree het volgende:
lobby is alles door beïnvloed. enne dat is niet de waarheid wmb.
ja zo werkt het iddquote:Op zondag 29 december 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat waar is kan bewezen worden.
Soms duurt de bewijslast even.quote:
Ben wel blij dat ze er niet meer zijnquote:Op zondag 29 december 2024 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms duurt de bewijslast even.
Het gaf ons ook een kans.quote:Op zondag 29 december 2024 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze er niet meer zijn
Ik zag je like op mijn inzending, durfde het eerst niet te plaatsenquote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders hadde we hier niet gezeten ...
Ik heb ook een huisquote:Op zondag 29 december 2024 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je like op mijn inzending, durfde het eerst niet te plaatsen
Zijn er ook oudere busreizen vanuit Amsterdam? Ik heb nog wat lege strippenkaarten namelijkquote:Op zondag 29 december 2024 22:45 schreef kree het volgende:
ga hier heen, ook leuke excursie dingen met kinderen enzo daar
https://www.dunea.nl/duinen/bezoekerscentrum
LOLquote:
tis makkelijk te bereiken vanaf Leiden CS. vertelt me geen bs. want vaak gedaanquote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn er ook oudere busreizen vanuit Amsterdam? Ik heb nog wat lege strippenkaarten namelijk
ik ook niet dus. maar mss heb je neefjes en nichtjes. die vinden dat leuk mss.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |