Vincent goes in toilet some shit happensquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat komt na het vega en de de drank
It will end messy and darkquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Vincent goes in toilet some shit happens
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:49 schreef Soury het volgende:
Maar echt, mijn moeder zou koken en ze had ookworst meegenomen van de HEMA. Ze was toen 92 en dacht vanwege corona zijn die dingen nu verpakt. Ik moest lachen en ben even naar de winkel gegaan om een echte rookworst te halen. Maar ik vond het wel een goed idée om het te testen. Nou ech na één hap is dat gedrocht in stukken gehakt en de vogels hebben het opgevreten.
Het is plantaardig géén idee waarvan het gemaakt is maar die vogels vonden het helemaal primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Arme vogels! Laat Pullup het maar niet horen
Nou ja alle dieren eten van bedorven fruit. Zijn leuke filmpjes vanquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:49 schreef chufi het volgende:
Je kent toch het fenomeen van oa dronken olifanten?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:49 schreef chufi het volgende:
Je kent toch het fenomeen van oa dronken olifanten?
Precies.. en ze hebben ook vaak een plantje om te trippenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja alle dieren eten van bedorven fruit. Zijn leuke filmpjes van
Dat ook ja, best interessant hoe ze weten wat je wel en niet kan eten en wat even een fuck me i am in space gevoel geeftquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies.. en ze hebben ook vaak een plantje om te trippen
Ja! Eerst hebben we de mensen die het wisten verbrand en laten drijven... toen de boeken... en nu is het gewoon verbodenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ook ja, best interessant hoe ze weten wat je wel en niet kan eten en wat even een fuck me i am in space gevoel geeft, mensen zijn denk ik door schade en schande wijs geworden wat je wel en niet kan eten.
Nou dat weet ik niet zo hoor, denk dat mensen ook wel van dieren leerden. Plus kleuren zijn altijd wel een red flagquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Eerst hebben we de mensen die het wisten verbrand en vermoord... toen de boeken... en nu is het gewoon verboden
Vast ook wel van dieren ja, maar Ik bedoel de natuur- en kruiden kunde.. de heksen, de druïden .. Ze hebben liever dat je het koopt dan pluktquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet zo hoor, denk dat mensen ook wel van dieren leerden. Plus kleuren zijn altijd wel een red flag
Ja geen idee hoe dat ging, proeven ruiken ofzo. En als je lef had maakte je wat lekkers en was je een heks. Maar al je bleef drijven als je geboeid in het water werd gegooid was het niet zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vast ook wel van dieren ja, maar Ik bedoel de natuur- en kruiden kunde.. de heksen, de druïden .. Ze hebben liever dat je het koopt dan plukt
En we hadden toen nog meer waterquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat ging, proeven ruiken ofzo. En als je lef had maakte je wat lekkers en was je een heks. Maar al je bleef drijven als je geboeid in het water werd gegooid was het niet zo.
Hey Puzziequote:
Middag schoonheid.quote:
Ja ... de grootste stress is voorbij , Kerst is altijd weer een ding voor mijquote:
Oh gelukkig dat de grootste stress voorbij is dan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ... de grootste stress is voorbij , Kerst is altijd weer een ding voor mij![]()
Maar dat hebben we weer gehad![]()
Heb je leuke dagen gehad?
Ja dat is wel fijn fijn danquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh gelukkig dat de grootste stress voorbij is dan.
Ja ik heb leuke dagen gehad. Moest de rest van de week wel gewoon werken en heb op Eerste Kerstdag op m'n gemak nog boodschappen gedaan. Dat geeft mij minder stress dan een dag van tevoren wanneer iedereen gaat.
Voor jou misschien.quote:
Dan ga ik niet klikkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Schrikkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Deze is wel extreem eng jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ga ik niet klikkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Nope maar ik wil hem wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:18 schreef chufi het volgende:
Zou SBE al zo'n wintermuts hebben ?
[ [url=https://aduwlvajep.cloudimg.io/v7/https://s3.eu-central-1.a(...)bp%2Cjpeg]afbeelding[/url] ]
https://www.x2o.nl/x2o-ducky-muts-geel-202642quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope maar ik wil hem wel.
Blijft je toetsenbord hangennnn????quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Schrikkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Jammer dat dat logo op de achterkant zit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.x2o.nl/x2o-ducky-muts-geel-202642
meer gadgets https://www.x2o.nl/gadgets
Of je moet naar een schaatsevenement in Heerenveen gaan of zo'n fietscross event vnl in Belgie
Dan sla de die rand aan de achterkant toch omquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat dat logo op de achterkant zit.
Gaat denk ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan sla de die rand aan de achterkant toch om
Die staat jou ook wel.quote:
quote:
naar beneden die achterflap ...quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat denk ik niet.[ [url=https://aduwlvajep.cloudimg.io/v7/https://s3.eu-central-1.a(...)bp%2Cjpeg]afbeelding[/url] ]
Eruit tornen, helaas gaat dat niet makkelijk bij gebreide mutsen.quote:
Een duckie-logo eroverheen naaienquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eruit tornen, helaas gaat dat niet makkelijk bij gebreide mutsen.
Als je eenmaal een draadje te pakken hebt, dan lukt dat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit soms bij mij al een steekje los.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je eenmaal een draadje te pakken hebt, dan lukt dat wel.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit soms bij mij al een steekje los.
Avond Prish.quote:
Dan lukt het vast wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit soms bij mij al een steekje los.
Shiiiiiiiiquote:
Ja dat logo zit er redelijk vast op genaaidquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ja die staat nu standaard aanquote:
Alles nog goed met de Prish?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles nog goed met de Prish?
Houden zo.quote:
Ik zag gisteren een (animatie) film. Over een paar eenden.quote:
zoiets ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een (animatie) film. Over een paar eenden.
Denk dat dat voor jou pure horror is![]()
Kerst animatie zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef drakin het volgende:
Ik zag laatst een leuke animatie over een kat
Het blijft leuk om animaties te kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef drakin het volgende:
Ik zag laatst een leuke animatie over een kat
Nee een heuse filmquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kerst animatie zeker?
Bekijk deze YouTube-video
Zo dacht ik iets te vaak en daarom kwam ik laatst in het ziekenhuis terecht.quote:Op zondag 29 december 2024 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Happies, toastjes, koelkast plunderen.. ga nie koken nie.
Bokbiertje erbij![]()
Avond
Ja das kutquote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo dacht ik iets te vaak en daarom kwam ik laatst in het ziekenhuis terecht.
Het had meerdere kleine oorzaken bij elkaar. Te makkelijk over mijn eten denken was er één van.quote:Op zondag 29 december 2024 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja das kut
"Té" is nooit goed hè, en een beetje mazzel heb je ook nodig.
Moet kunnen... smakelijkquote:Op zondag 29 december 2024 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Happies, toastjes, koelkast plunderen.. ga nie koken nie.
Bokbiertje erbij![]()
Avond
En gezond verstand.quote:Op zondag 29 december 2024 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja das kut
"Té" is nooit goed hè, en een beetje mazzel heb je ook nodig.
Dat heb ik wel maar gebruik het te weinig.quote:
Bewijs het maarquote:Op zondag 29 december 2024 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik wel maar gebruik het te weinig.
Is het nodig? Ik dacht dat jij dat wel wist.quote:
Ik zoek nog iets leuks om te kijken... nog tips? Behalve dan deze.quote:Op zondag 29 december 2024 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen zo'n mooie serie op Netflix gekeken over liefde en vriendschap, One Day![]()
Traantje weg gepinkt.
Ik denk dat onze voorkeuren nogal uit elkaar liggen, ik heb hiervoor The Resident gekeken, ik hou van ziekenhuisseriesquote:Op zondag 29 december 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zoek nog iets leuks om te kijken... nog tips? Behalve dan deze.
Resident Evil, alle filmsquote:Op zondag 29 december 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zoek nog iets leuks om te kijken... nog tips? Behalve dan deze.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat onze voorkeuren nogal uit elkaar liggen, ik heb hiervoor The Resident gekeken, ik hou van ziekenhuisseries
quote:
Tja.. ziekenhuisseries is niet echt mijn ding nee...quote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat onze voorkeuren nogal uit elkaar liggen, ik heb hiervoor The Resident gekeken, ik hou van ziekenhuisseries
Ik denk dat die lui uit de film van Marc daarna bij jouw serie terecht komenquote:
Die kans is niet zo groot hoorquote:Op zondag 29 december 2024 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat die lui uit de film van Marc daarna bij jouw serie terecht komen
Toch een soort van spin offquote:Op zondag 29 december 2024 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat die lui uit de film van Marc daarna bij jouw serie terecht komen
ja die ken ik nu niet persoonlijk dus./. :LOL. mss wat om in gedachte te houden ;')quote:Op zondag 29 december 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Ligt er wel een beetje aan hoe vaak die gozer naar de sportschool gaat
Verkeerde topic.quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja die ken ik nu niet persoonlijk dus./. :LOL. mss wat om in gedachte te houden ;')
als ik het zo hoor niet echt stabiel persoon. dus tja.
Zeg eens,quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja die ken ik nu niet persoonlijk dus./. :LOL. mss wat om in gedachte te houden ;')
Verkeerde topic?quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
De serie Dexter heb ik wel gezien, vond het wel een leuke serie, maar wat is dit dan?quote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef D. het volgende:
En gisteren aan deze begonnen
https://www.imdb.com/titl(...)tt_5_nm_3_in_0_q_dex
Het 'ontstaan' wellicht?quote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De serie Dexter heb ik wel gezien, vond het wel een leuke serie, maar wat is dit dan?
Ja juist.. maar beide teveel bloed en ingewandenquote:
kijk deze? het is beetje B-film categorie. maar ik vond hem toch best aardigquote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu deze klaar staan https://www.moviemeter.nl/series/show/9438
Maar ik moet nog even One Day laten bezinken.
De positivos ... 2 seizoenen er al gelijk aan vastknopen ..quote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu deze klaar staan https://www.moviemeter.nl/series/show/9438
Maar ik moet nog even One Day laten bezinken.
Interesting, ik houd het in gedachten.quote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Het 'ontstaan' wellicht?
Ik weet het niet zeker, ik heb die (andere) serie niet gezien
Als je een goede film wilt met tijdreizen dan moet je Timeline (2003) eens kijken.quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
kijk deze? het is beetje B-film categorie. maar ik vond hem toch best aardig
op Netflix nu
weet ik, al gezien dus uiteraardquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een goede film wilt met tijdreizen dan moet je Timeline (2003) eens kijken.
Ben benieuwdquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Interesting, ik houd het in gedachten.
Ben je de oude wereld zat?quote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist.. maar beide teveel bloed en ingewanden![]()
Zit eerst nog maar ff de nieuwe wereld te luisteren
Dat linkje loopt dood bij mijquote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
kijk deze? het is beetje B-film categorie. maar ik vond hem toch best aardig
op Netflix nu
De boeken van Michael Crichton zijn nagenoeg ook de enige boeken die goed verfilmd zijn.quote:
Van de week ook zoiets vaags zitten kijken... een paleontoloog die een of andere oervrouw wakker maakte.. Hoop gedoe leverde dat opquote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef kree het volgende:
deze ook is ok met time fucked up
Portugees is niet handig als ik twee dingen tegelijk wil doen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
De positivos ... 2 seizoenen er al gelijk aan vastknopen ..
Kinderkleertjes aan het punniken?quote:Op zondag 29 december 2024 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Portugees is niet handig als ik twee dingen tegelijk wil doen.
die ik noemde vond ik redelijk ok, het is beetje cheesey in de zin van weer met tieners enzo, maar heb me ermee vermaakt. ik geef het 7 toch wel.quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van de week ook zoiets vaags zitten kijken... een paleontoloog die een of andere oervrouw wakker maakte.. Hoop gedoe leverde dat op
ia YouTube, dit is er eentje waar ik totaal geen verwachtingen van had, maar vond het hele verhaal toch boeiend.quote:
Een deken, ik heb ongeveer 60 van deze lapjes nodig.quote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kinderkleertjes aan het punniken?
Het is een beetje jammer, dat er totaal geen info meer bij een youtube staat.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
ia YouTube, dit is er eentje waar ik totaal geen verwachtingen van had, maar vond het hele verhaal toch boeiend.
beetje andere inkijk wel op "tijd"
Wat leuk!! En zo vrolijk !quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een deken, ik heb ongeveer 60 van deze lapjes nodig.
En daarna wil ik een mutsje en vestje, en nog een slaapknuffeltje haken
[ afbeelding ]
Kan me daar ook wel in vinden.quote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef kree het volgende:
hou me aanbevolen he voor film tips die jullie weten? Ik ben fan van dit genre. time/spcace. onverwachte uitkomst van films enzo.
Maar kan er niet zoveel meer vinden laatste tijd.
Ik hou niet van de actie robot shit btw.
Meer adventure scify en waar gebeurd gebaseerd op.
Nou vertel wat denken jullie ik moet kijken nog?
tis een ok film. geloof me op mijn woordquote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een beetje jammer, dat er totaal geen info meer bij een youtube staat.
Ik word er ook helemaal vrolijk van als ik ermee bezig ben, heel leuk om te makenquote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat leuk!! En zo vrolijk !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |