zoiets ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een (animatie) film. Over een paar eenden.
Denk dat dat voor jou pure horror is![]()
Kerst animatie zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef drakin het volgende:
Ik zag laatst een leuke animatie over een kat
Het blijft leuk om animaties te kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef drakin het volgende:
Ik zag laatst een leuke animatie over een kat
Nee een heuse filmquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kerst animatie zeker?
Bekijk deze YouTube-video
Zo dacht ik iets te vaak en daarom kwam ik laatst in het ziekenhuis terecht.quote:Op zondag 29 december 2024 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Happies, toastjes, koelkast plunderen.. ga nie koken nie.
Bokbiertje erbij![]()
Avond
Ja das kutquote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo dacht ik iets te vaak en daarom kwam ik laatst in het ziekenhuis terecht.
Het had meerdere kleine oorzaken bij elkaar. Te makkelijk over mijn eten denken was er één van.quote:Op zondag 29 december 2024 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja das kut
"Té" is nooit goed hè, en een beetje mazzel heb je ook nodig.
Moet kunnen... smakelijkquote:Op zondag 29 december 2024 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Happies, toastjes, koelkast plunderen.. ga nie koken nie.
Bokbiertje erbij![]()
Avond
En gezond verstand.quote:Op zondag 29 december 2024 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja das kut
"Té" is nooit goed hè, en een beetje mazzel heb je ook nodig.
Dat heb ik wel maar gebruik het te weinig.quote:
Bewijs het maarquote:Op zondag 29 december 2024 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik wel maar gebruik het te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |