Bijna, er is minimaal 1 stad met alleen maar nadelenquote:Op maandag 30 december 2024 01:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Elke plek heeft zijn voor- en nadelen.
Nu ben ik benieuwd.quote:Op maandag 30 december 2024 01:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna, er is minimaal 1 stad met alleen maar nadelen
Dat shitgat een stukje naar het binnenland vanaf jouquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net weer 2 @:shii 's af![]()
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat? Controleren ze of je muis beweegt ofzo? Anders kun je toch gewoon ff gaan chillenquote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef StevenHyde het volgende:
Pff zeg dat. Dagje thuiswerken zonder echt veel werk. Zo maar wat zelfstudie dus.
Nee dat gaat op goed vertrouwenquote:Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Controleren ze of je muis beweegt ofzo? Anders kun je toch gewoon ff gaan chillenAls er geen werk is...
Altijd leuk op je verjaardag , kleindochter ook al ziek ... ben blij als het januari isquote:Op maandag 30 december 2024 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man3 Wat een depressief weer weer zeg.
Ja!quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Altijd leuk op je verjaardag , kleindochter ook al ziek ... ben blij als het januari is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op maandag 30 december 2024 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!
Maar...Dankjewel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Van Harte Puzziequote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Altijd leuk op je verjaardag , kleindochter ook al ziek ... ben blij als het januari is
Dat kan ik ook zonder Nirvana.quote:Op maandag 30 december 2024 13:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dan maar FF RAMMEN met Nirvana![]()
![]()
Feli Puzzie, ook van mijn parkiet.quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Feli Puzzie, ook van mijn parkiet.
Puzziebeeb!quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |