Dankjewelquote:Op maandag 30 december 2024 15:13 schreef maily het volgende:
[..]
Puzziebeeb!
Van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
En beterschap voor je kleindochter
Valt hier wel mee met het waaien, misschien aan de kust wat harder.quote:Op maandag 30 december 2024 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag gaan de vreugdevuren in den haag weer aan,
en het waait hard,
zouden we weer zoiets krijgen
Bekijk deze YouTube-video
Ze steken het vandaag al aan omdat het morgen echt hard gaat waaien,quote:Op maandag 30 december 2024 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt hier wel mee met het waaien, misschien aan de kust wat harder.
Ze hebben ook maatregelen getroffen om herhaling te voorkomen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze steken het vandaag al aan omdat het morgen echt hard gaat waaien,
hoop voor die bewoners dat het idd meevalt.
Ze gaan zelfs niet zwemmen woensdagquote:Op maandag 30 december 2024 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben ook maatregelen getroffen om herhaling te voorkomen.
Ik hou het ook liever bij een warm bad.quote:Op maandag 30 december 2024 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan zelfs niet zwemmen woensdag
https://www.ad.nl/binnenl(...)harde-wind~a21384e8/
Watjesquote:Op maandag 30 december 2024 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan zelfs niet zwemmen woensdag
https://www.ad.nl/binnenl(...)harde-wind~a21384e8/
Ja !!quote:Op maandag 30 december 2024 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal bij jou passen
Gefeliciteerd!quote:
Ik gisteren een paar mee naar mijn ouders genomen.. Die zonder rozijnen waren klef en niet goed gebakken..quote:Op maandag 30 december 2024 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik was net na mijn werk nog even naar de winkels hier en heb alvast 2 oliebollen meegenomen om te testen voor morgen
Je kan ook beter nu gaan dan morgen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik was net na mijn werk nog even naar de winkels hier en heb alvast 2 oliebollen meegenomen om te testen voor morgen
Ik hoop dat het droog is terwijl je in de rij staat.quote:Op maandag 30 december 2024 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga morgen oliebollen halenEn ook appelbeignets en Berliner bollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |