ik ken het ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lennon zingt dit mee en kent dit blijkbaar.
1007quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd dat Vampire er eens in komt.
En pinkpopquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef ShinyStar het volgende:
Ik ken dit meisje totaal niet en toch is ze headliner op Rock Werchter komend jaar.
Nee hoor, gebeurt vanzelfquote:
is dat raar?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit headliner op een ROCK festival?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef ShinyStar het volgende:
Ik ken dit meisje totaal niet en toch is ze headliner op Rock Werchter komend jaar.
Gelukkig nooit echt last van, zelfs als ik net m'n nagels geknipt hebquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:15 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mn nagels gaan er zeer van doen. Of de huid eronder
Mickey Mouse rules the worldquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Evenstar het volgende:
Kan Disney niet stoppen met dit soort meisjes promoten
Grote hit geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Meeste grote festivals hebben amper een sterke identiteit meerquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit headliner op een ROCK festival?
Weekend?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd dat Vampire er eens in komt.
#Rammsteinquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Mickey Mouse rules the world
Verder eens, stop die fabriek
Thunderdome welquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Meeste grote festivals hebben amper een sterke identiteit meer
Ik ben gelukkig hier in het noorden met Sweden Rock Festivalquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
ik trek dit ook beter dan sommige hedendaagse pulpquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
Olivia Rodrigo is nog wel een van de moderne artiesten die nog wel te pruimen is.
veel mensen vinden dat van het liedje hiernaquote:
Werchter is niet echt een rockfestival meer, al heel lang niet meer. En dat is prima.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is al lang geen rock festival meer. Ondanks de naamquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De harde rockbands zijn dan ook steeds meer aan prostaatklachten onderhevig en er komt weinig bij vanuit die hoek die headlinerwaardig zijn. Behalve Nothing But Thievesquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ze maakt ook gewoon poprock/pop-punk, van de nieuwe popartiesten is dit een van de meest logische keuzes voor de nieuwe generatie headlinersquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Slechte opvoeding.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ze dakdekker?quote:
Ja, die mensen hebben op zich ook wel een punt dan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
veel mensen vinden dat van het liedje hierna
Noem het dan Pop Werchterquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Werchter is niet echt een rockfestival meer, al heel lang niet meer. En dat is prima.
Roxy?quote:
Mart Smeets ook tochquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Felagund het volgende:
Dit nummer kan Marcel van Roosmalen wel gebruiken.
nee, gewoon neequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die mensen hebben op zich ook wel een punt dan.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Mickey Mouse rules the world
Verder eens, stop die fabriek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |