Beetje eentonig, en het fijne aan pistachenoten vind ik dat je ze niet snel kunt eten, waardoor je sneller merkt dat je vol zit en dus ook stopt met etenquote:
ZO KNAPquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Timothee Chalamet, als ik van één acteur rode vlekken krijg
Ik sinds mijn verjaardag afgelopen augustus niet meer. Al was dat slechts een (ruim) trekje. Daarvoor ook al een jaartje of twee niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
heb al weet ik niet hoe lang geen wiet meer gerookt
ditquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Beetje eentonig, en het fijne aan pistachenoten vind ik dat je ze niet snel kunt eten, waardoor je sneller merkt dat je vol zit en dus ook stopt met eten
Mn nagels gaan er zeer van doen. Of de huid eronderquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Beetje eentonig, en het fijne aan pistachenoten vind ik dat je ze niet snel kunt eten, waardoor je sneller merkt dat je vol zit en dus ook stopt met eten
Vind dit niet echt kut, maar niet heel boeiend.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit schijtnummer hoef ik niet te horen op Pinkpop
Heel vroeg de wekker zetten morgenochtendquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd dat Vampire er eens in komt.
Ik zou de wekker voor morgenochtend vroeg zettenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd dat Vampire er eens in komt.
Hier ook al jaren geledenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
heb al weet ik niet hoe lang geen wiet meer gerookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |