SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Cullen heeft behoorlijk pech op wksquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
ALLES ECHT ALLES
![]()
![]()
Alleen de verkeerde winnaar
kun je zo noemen ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cullen heeft behoorlijk pech op wks
pijlquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
Prachtige wedstrijd.
Op de laatste leg na dan.
ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik stond schreeuwend in de woonkamer
Nu al je nieuwe buren te vriend aan het houden?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik stond schreeuwend in de woonkamer
Nee joh, ik woon hier al 2,5 jaar.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
jerry hou je bek HOU JE BEK HOU JE BEEEEEK
fakking idiot
Wij kijken Sky.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
jerry hou je bek HOU JE BEK HOU JE BEEEEEK
fakking idiot
Stukje babysitten. Mag je de buurvrouw dan ook een beurt geven?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee joh, ik woon hier al 2,5 jaar.
En mijn buren hebben een kleine van een jaar oud, dus ik heb nog wel wat krediet op gebied van lawaai
Wie is "wij"? Jij en je imaginaire vriendjes?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij kijken Sky.
Gelijk een interview met de winnaar. Gewoon.
Geen idee, zal het eens voorstellenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje babysitten. Mag je de buurvrouw dan ook een beurt geven?
Waarschijnlijk gaat ze klagen dat ze al tijdje niet lekker is genaaid. Profiteer ervan kameraad!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geen idee, zal het eens voorstellen
Jermaine klapt hem direct in zn nek als Wright populair gaat doenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Benieuwd of hij de traagheid van de Clown kan handelen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is "wij"? Jij en je imaginaire vriendjes?
Ik hoop dat hij op de 10 miktequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:55 schreef Nober het volgende:
Dus je gaat op 54 voor 18 dubbel 18 maar als je dan een 18 gooit ga je voor 6 dubbel 6.
Inclusief de sjieke pannetjes onderin?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Benieuwd hoeveel kg Wattimena is aangekomen. 3 gourmetstellen opgegeten met kerst
Schijn mikken voor de spotter allen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij op de 10 mikte
Gewoon een kwaliteitsverschilletje. Simpel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij kijken Sky.
Leuk die sneer naar die rooie dat je Cullen niet moet onderschatten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij kijken Sky.
Ons aller Flash is een beetje recalcitrant deze avond.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag nu naar bed.
Pdc geeft geen neukquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weer een genotspot. Wel echt jammer dat Humphries de laatste is. Programma was beter omgedraaid.
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op de achtergrond altijd eeuwig hopen dat de tegenstander die dubbel niet raakt.
Vreten is op.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ons aller Flash is een beetje recalcitrant deze avond.
Met Chisnall-Evans, Clayton-Mansell, Smith-Doets en Nijman-Carolissen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
spannendste wedstrijd tot nu toe?
haha ee niet nuquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag nu naar bed.
Toen keek capu nog niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Chisnall-Evans, Clayton-Mansell, Smith-Doets en Nijman-Carolissen.
Leek me altijd al zo ongezondquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef TornadoDK het volgende:
Zal petertje weten dat je kanker krijgt van haarverven?
Maar heb je je vermaakt?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Laten we even niet vergeten dat deze twee krukken BY FAR de meeste dubbels gemist hebben van het hele WK tot nu toe
75record was 59 en ook maar net van vanmiddag,
[ afbeelding ]
misschien ligt het niveau ietsje lager dan voorgaande jarenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Laten we even niet vergeten dat deze twee krukken BY FAR de meeste dubbels gemist hebben van het hele WK tot nu toe
75record was 59 en ook maar net van vanmiddag,
[ afbeelding ]
Vast gevaccineerd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu nog corona hebbenis wel echt retarded hoor.
Schedelkanker?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef TornadoDK het volgende:
Zal petertje weten dat je kanker krijgt van haarverven?
Gewoon een act johquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt ook RSV en Griepquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja!quote:
Tribunegenot.quote:
is gewoon griepquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Schot, dus dubbele handicap.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
RSV is die scheepswrf in Hardinxveld-Giessendam toch?quote:
Die bolle is Jermainequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:07 schreef Nober het volgende:
Beide in blauwe shirt hoe gaan we dit elkaar houden!?
Jij staat nog op de zomer-zomer-zomertijd?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Met als verschil dat het hier drie uur later is dan in het pitoreske Deventer van @:Dr_Flash.
Geboren in Engiequote:
npc,squote:Op vrijdag 27 december 2024 22:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mensen die ooit mondkapjes droegen.
Daar vinden @:PSVCL en ik iets van
quote:Like Alert
27-12-2024 @ 22:07:50
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #66 GENOT"
Hier heb ik probleemwijken plaatje voorquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mensen die ooit mondkapjes droegen.
Daar vinden @:PSVCL en ik iets van
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
quote:
Ik hef op afstand het glas met julliequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:08 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dit is tot heden het meest bizarre en gęnante stukje overheidsinformatie dat ik heb gelezen.
Sith lord godquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:08 schreef Poefbank het volgende:
Jermaine verliest of gaat doodziek de volgende ronde is. [ afbeelding ]
Zou hij dan bitterballen ophoesten?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:08 schreef Poefbank het volgende:
Toch slim gespeeld van WRIGHTquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:08 schreef Poefbank het volgende:
Een hele koe.quote:
quote:
En die schijten een hoop bizarheden uit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:08 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dit is tot heden het meest bizarre en gęnante stukje overheidsinformatie dat ik heb gelezen.
Heldquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:10 schreef Evangelion het volgende:
Ik had gehoopt dat we hiermee de Cullen-doubters konden mentionen, maar het leven is een wrede minnares.
[ afbeelding ]
Dit gaat over Jermaine denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:11 schreef Coco het volgende:
Hoezo, waar de fuck hebben we naar zitten kijken dan? Het is godverdomme toch niet des Ajax wat hier op de mat werd gelegd? Schreuder is gewoon een volslagen debiel met 0 verstand van tactiek. Echt, helemaal niks. Je staat in punten gelijk met een elftal die qua spelbeeld in diepe crisis is, maar met 100 miljoen aan investeringen speel je zelf nauwelijks beter. Schreuder moet gewoon veel meer uit deze ploeg kunnen halen en daar mag je hem kei- en keihard op afrekenen.
Opdonderen., VBL is hier niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:11 schreef Coco het volgende:
Hoezo, waar de fuck hebben we naar zitten kijken dan? Het is godverdomme toch niet des Ajax wat hier op de mat werd gelegd? Schreuder is gewoon een volslagen debiel met 0 verstand van tactiek. Echt, helemaal niks. Je staat in punten gelijk met een elftal die qua spelbeeld in diepe crisis is, maar met 100 miljoen aan investeringen speel je zelf nauwelijks beter. Schreuder moet gewoon veel meer uit deze ploeg kunnen halen en daar mag je hem kei- en keihard op afrekenen.
Moet je kijken Johnnie, geile wijven!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:10 schreef Evangelion het volgende:
Ik had gehoopt dat we hiermee de Cullen-doubters konden mentionen, maar het leven is een wrede minnares.
[ afbeelding ]
Wattimena verliest hier zijn wereldtitel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:08 schreef Poefbank het volgende:
Ga lekker naar voetbal en je Ajax holmaten ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:11 schreef Coco het volgende:
Wat ordinair.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet je kijken Johnnie, geile wijven!
Thuisbezorgd kwam 45 minuten te laatquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Je bent een beetje kribbig vandaag
De Tamado airfryer blijkt troepquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Thuisbezorgd kwam 45 minuten te laat
Wow, hier schrik ik van.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga lekker naar voetbal en je Ajax holmaten ja.
In tegenstelling tot allerlei kneuzen hier, ben ik de liefde zelf. Dat om te beginnen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Je bent een beetje kribbig vandaag
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
Wright gooit met de pijlen waarmee hij wereldkampioen werd.
Ik werp ook nog steeds met dezelfde speer bohh.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
Wright gooit met de pijlen waarmee hij wereldkampioen werd.
Flesh ater?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier, nog een gratis like voor Fleshater @:de_boswachter ook
Iedereen aansteken genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Smerig gehoest. HOU JE HAND VOOR DE MOND SMERIGE HOND.
Dit is niet conform COR.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Smerig gehoest. HOU JE HAND VOOR DE MOND SMERIGE HOND.
Zit al vol in zijn hoofd. Zag je al aan de opkomst van Wattimena.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:12 schreef Zipportal het volgende:
Net doen alsof je corona hebt. MINDGAMES.
Pinda gaat denken.
Waarom zou ik je haten?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier, nog een gratis like voor Fleshater @:de_boswachter ook
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:15 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zit al vol in zijn hoofd. Zag je al aan de opkomst van Wattimena.
Ik heb nu ook contact met mijn driehoek ouwe reus.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
Wright heeft NU contact met DE driehoek
Darts wordt toch in kleine kring gespeeld?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:14 schreef Kopiko het volgende:
We zijn live getuige van een Superspreading event.
Gohan maakt gehakt van Wuhan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:16 schreef Kopiko het volgende:
Wuhan 2019 is een lachertje vergeleken met dit.
Dit is dan ook weer meteen een beetje raar.quote:
Hoezo we zijn toch een familiequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer meteen een beetje raar.
Zeker, heel zon pot genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
Amsterdamse uitjes zo uit het vuistje eten, kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |