quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Poehee, bijna 25 zetels.
[..]
Klopt. En met je gedrein zullen het er nog minder worden.
Waarschijnlijk wat meer dan opperen voor de terugkeer van de doodstraf.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Nee jouw gezeur over woke zou een stemmentrekker zijn
Dit soort onzin is leeg. Ik leg je constant uit dat identiteitspolitiek hier niks mee te maken heeft. Wat er wel mee te maken is dat wij een terreurstaat steunen in hun genocidale moordlust.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De ironie.
De enige reden dat hele volksstammen zich hier met Palestina bezighouden is puur en enkel vanwege identiteitspolitiek.
Daarom neem ik jullie geschreeuw ook niet serieus. Het is ledig, inhoudsloos, ideologie.
Ik baseer me gewoon op alhier geplaatste posts.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dit soort onzin is leeg. Ik leg je constant uit dat identiteitspolitiek hier niks mee te maken heeft. Wat er wel mee te maken is dat wij een terreurstaat steunen in hun genocidale moordlust.
Als jij dan vervolgens weer verzint dat het enkel gaat om identiteitspolitiek omdat dat nou eenmaal jouw stokpaardje en grote boeman is begint nogal te vervelen. Een ander leegheid verwijten terwijl jij niet eens op mensen waarmee je probeert te discussieren ingaat maar enkel jouw framing neerdumpt is wel ironisch, dat zal ik toegeven.
Als het gaat om genocide ja. Je bent voor of tegen. Er is geen grijs gebied. We hebben het hier dan ook wel over moord.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien in het niet wegzetten van politici en partijen als fans van genocide als ze niet doen wat je wil?
Affijn, dus D66 is fan van genocide.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als het gaat om genocide ja. Je bent voor of tegen. Er is geen grijs gebied. We hebben het hier dan ook wel over moord.
Hetzelfde voor de jodenvervolging tijdens de Tweede Wereldoorlog. Je bent daar tegen, elk argument daar tegen maakt je een antisemiet
"No, no no! The lady is not for turning!"quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Had voor beide wel symphatie.
Ben niet links, ben niet rechts maar recht door zee.
Zou kunnen. Jetten is wel eens in Israel geweest en D66 is net zo hard een afsplitsing van de VVD als de PVV alleen met een progressief kleurtjequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Affijn, dus D66 is fan van genocide.
Gratis bier is leuker dan Israël vs de Palestijnen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is in elk geval vooruitgang.
De volgende keer gewoon massaal valse beloftes doen zoals eigen risico afschaffen en elke Nederlander gratis bier en knakworsten en je bent binnen.
Ik denk dat ie vooral bedoelt dat we het hier tot sint juttemis over moeten hebben, zodat de aandacht lekker blijft afgeleid van de dingen die wel belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Zou hij bedoelen met "ons" blanke mensen onder de 40 ?
En wie bedoelt hij dan met niet-ons ?
Ik denk dat hij bedoelt dat de PVV lekker slurpt van het belastinggeld. Nederland is van de PVV.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Die ‘mensen’ lijken me eerder VVD/D66’ers dan PVV’ersquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Die gasten lijken meer uit de Gaza te komen dan uit Nederlandquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
En ze stelen onze vrouwen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die gasten lijken meer uit de Gaza te komen dan uit Nederland
Lekker gewerkt Geert.
Dit kun je ook makkelijk vertalen naar een hele fascistische oneliner. Dat Nederland letterlijk van Geert en de PVV is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Welnee joh, al die organisaties en mensen die jij noemt zijn smerige antisemieten. Israël heeft heeft het volste recht zich te verdedigen. Er is geen sprake van genocide maar van zelfverdediging. Israel gaat tot het gaatje en ik vind dat goed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, want Amnesty, HRW, Oxfam Novib, de halve wereldwijde schare aan genocide-experts, die rapporteren bijna wekelijks wel weer over een nieuwe genocide die ze achter een boom hebben gezien! Goede vondst! Hier gaat het ook elke week weer over een nieuwe genocide die achter een boom gespot is.
Don Ceder is verder een racist omdat hij in al zijn moties en al zijn woorden aangeeft dat Israëlische levens en getuigenissen oneindig veel meer waard zijn dan dat van Palestijnen. Hele nare man verder, geen idee waarom je denkt dat die achter elke boom te zien is.
Verrassende post weer van dom rationeel rechtsquote:Op zondag 29 december 2024 04:29 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Welnee joh, al die organisaties en mensen die jij noemt zijn smerige antisemieten. Israël heeft heeft het volste recht zich te verdedigen. Er is geen sprake van genocide maar van zelfverdediging. Israel gaat tot het gaatje en ik vind dat goed.
Geert vertegenwoordigd mensen die niet werkelijk bestaan maar door AI gegenereerd zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Hilarisch dit. Oekraïne wordt volop gesteund, met wapens, alle middelen die we maar hebben. Oekraïners hebben het recht om hier te werken te verblijven. We sanctioneren de Russen. Ja laten we daar nog sit ins voor organiseren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk geldt dat voor beide kanten. Punt is, die andere kant zie ik hier niet.
Ook niet op straat. Of universiteiten. Of stations.
Overigens, mocht je me kunnen aanwijzen waar discussies over Oekraïne, Syrië en Sudan in drie tellen ontaarden in tirades over RACISME en KOLONIALISME, houd ik me aanbevolen.
Ik blijf die vergelijking met Oekraïne echt heel vreemd vinden.quote:Op zondag 29 december 2024 08:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hilarisch dit. Oekraïne wordt volop gesteund, met wapens, alle middelen die we maar hebben. Oekraïners hebben het recht om hier te werken te verblijven. We sanctioneren de Russen. Ja laten we daar nog sit ins voor organiseren.
Wat doen we precies tegen de oorlogsmisdaden door Israel? En het dan durven te hebben over identiteitspolitiek en zeggen dat je de andere kant niet ziet. Mijn hemel. Oogkleppen.
Baby's, kleine kinderen en andere non-combattanten behoren ook tot de vijanden die vernietigd mogen worden? Het wonen in een gebied waar de staat Israël oorlog voert is voldoende om rechtmatig uitgehongerd en/of doodgeschoten te worden door Israëlische soldaten?quote:Op zondag 29 december 2024 06:59 schreef Bassie48 het volgende:
Enfin, Israël mag van mij doorgaan met het vernietigen van terroristen en vijanden van de staat Israel. Daar is helemaal niks mis mee. Dat zooitje linkse, pro-Palestijnse activisten in Nederland, gesteund door een schandalig incompetente burgemeester van GL, mogen lekker tandenknarsend toekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |