muzieknerd!quote:Op donderdag 26 december 2024 09:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb van de laatste jaren sowieso al mn stemlijstjes opgeslagen staan
Ik heb dit jaar op veel platen gestemd waar ik normaal niet op stem dus zijn er ook meer voormalige stemplaten die ik wel goed ken.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Weten jullie echt al je voormalige stemplaten nog?
wel een leuk uurtje voor de memesquote:Op donderdag 26 december 2024 09:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1562 Max Paolo Conte
1561 So Far Away Dire Straits
1560 This Is Not America D. Bowie & P. Metheny Group
1559 Hello Lionel Richie![]()
1558 Anne Herman van Veen
1557 She's The One Robbie Williams
1556 Greatest Love Of All Whitney Houston![]()
1555 Heart Of Glass Blondie![]()
![]()
1554 Save Me Queen![]()
1553 All I Want Kodaline
1552 Live To Tell Madonna![]()
Mwah matig uurtje
Ja. Althans, de meeste wel, omdat het vaak hetzelfde lijstje als de voorgaande jaren was.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Weten jullie echt al je voormalige stemplaten nog?
en Hello Fresh met Jim en een naakte Beauquote:Op donderdag 26 december 2024 09:59 schreef Dagoduck het volgende:
Van de kutschimmelreclames bij het darten naar de meisjesbesnijdenis bij de Top 2000.
Maar Enola Gay was wel een vrouwquote:Op donderdag 26 december 2024 09:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat geen vrouw in dus viel af voor dit jaar.
quote:Oorspronkelijk heette de Enola Gay gewoon “number 82”. Gezagvoerder Tibbets besloot de B-29 waarmee hij op 6 augustus vloog Enola Gay te noemen, naar zijn moeder (wier naam Enola Gay Haggard was voordat ze met zijn vader trouwde)
Ik weet al niet meer precies wat ik dit jaar gestemd heb.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Van een aantal jaar heb ik ze in een kladblok staan, maar geen idee wat ik 20 jaar terug stemde.
Dacht meer aan een leuk uurtje voor douchen en ontbijtquote:Op donderdag 26 december 2024 09:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een leuk uurtje voor de memes
Voor het echte kertsgevoelquote:Op donderdag 26 december 2024 09:59 schreef 4-elements het volgende:
Van atoombommen naar meisjesbesnijdsnis. Gezellig hoor.
Ja, had eerst ook een aantal nummers die in titel vrouw zijn maar die zijn toch afgevallen ten behoeve van nummers gemaakt door vrouwen (of minimaal een vrouw).quote:Op donderdag 26 december 2024 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Enola Gay was wel een vrouw
[..]
girls just wanna have fun is niet geschreven door een vrouw, wist je dat al?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, had eerst ook een aantal nummers die in titel vrouw zijn maar die zijn toch afgevallen ten behoeve van nummers gemaakt door vrouwen (of minimaal een vrouw).
Toch eens die fles laten staan dan.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer precies wat ik dit jaar gestemd heb.
dan mis je ".... In the corner"quote:Op donderdag 26 december 2024 10:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dacht meer aan een leuk uurtje voor douchen en ontbijt
nog niet bekendquote:Op donderdag 26 december 2024 10:01 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn jullie plannen vandaag?
Geen idee, wel gezongen door, dat is genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
girls just wanna have fun is niet geschreven door een vrouw, wist je dat al?
Zonder enige sturing van mijn kant, erewoord, noemen de Pippies hem Bart Anus.quote:
Goede opvoedingquote:Op donderdag 26 december 2024 10:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zonder enige sturing van mijn kant, erewoord, noemen de Pippies hem Bart Anus.
Ik heb besloten niet in te grijpen.
Nuchter worden en dan weer ontnuchteren…quote:Op donderdag 26 december 2024 10:01 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn jullie plannen vandaag?
Het Wilhelmus?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik de enige die dat Max lied niks vind?
En hielp het?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:03 schreef Dagoduck het volgende:
Dat ik puur op vrouwen heb gestemd is natuurlijk ook een kritiek op het jaarlijks zakken van mijn normale stemnummers. Was er wel klaar mee om 'mijn' nummers te zien zakken.
Goed planquote:Op donderdag 26 december 2024 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nuchter worden en dan weer ontnuchteren…
jaquote:Op donderdag 26 december 2024 10:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ohquote:
Origineel van de Pitstop Boys is beterquote:Op donderdag 26 december 2024 10:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Huh, wat?quote:
Cindy deed de kuffer:quote:Op donderdag 26 december 2024 10:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, wel gezongen door, dat is genoeg.
Ja, want mijn stemnummers van dit jaar heb ik minder een band mee dus als ze wat gezakt zijn is het niet erg. En mijn normale stemnummers zijn dit jaar niet mijn stemnummers dus is de band ook iets minder mee dan normaal!quote:
Da's een mooi voorbeeld van omdenken.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, want mijn stemnummers van dit jaar heb ik minder een band mee dus als ze wat gezakt zijn is het niet erg. En mijn normale stemnummers zijn dit jaar niet mijn stemnummers dus is de band ook iets minder mee dan normaal!
WIN WIN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1562 Paolo Conte - Max
1908 Status Quo - In The Army Now
- Tower of Power - Soul With A Capital S
- Tower of Power - Souled Out
- Gibson Brothers - Que Sera Mi Vida(If You Should Go)
- Santana - Oye Como Va
- The Beatles - Paperback Writer
- Eros Ramazzotti - Se Bastasse Una Canzone
- Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore
- Candy Dulfer & Dave Stewart - Lily Was Here
- Eric Clapton - I Shot The Sheriff
Mn pa kan er dit uurt iig weer een afstrepen
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |