Of Mad Worldquote:Op donderdag 26 december 2024 09:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje zoals bij Pumped Up Kicks.
Normaal doen Nizzie, dit is gewoon een topplaatquote:Op donderdag 26 december 2024 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie hier waarom je muzieksmaak bekritiseerd wordt.
Dag mevrouw die ik niet herkenquote:
quote:
Ik had een typfout zie ik. "Ik geniet meer" moest het zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 09:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik had een typfout zie ik. "Ik geniet meer" moest het zijn.
ja. en hij zegt VOORMALIG stemplaat. Dus hij stemt er niet meer op!!quote:Op donderdag 26 december 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal doen Nizzie, dit is gewoon een topplaat
Weten jullie echt al je voormalige stemplaten nog?quote:Op donderdag 26 december 2024 09:54 schreef Dagoduck het volgende:
Voormalig stemplaat
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Voor mij is het ook een voormalig stemplaatquote:Op donderdag 26 december 2024 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. en hij zegt VOORMALIG stemplaat. Dus hij stemt er niet meer op!!
quote:1562 Max Paolo Conte
1561 So Far Away Dire Straits
1560 This Is Not America D. Bowie & P. Metheny Group
1559 Hello Lionel Richie
1558 Anne Herman van Veen
1557 She's The One Robbie Williams
1556 Greatest Love Of All Whitney Houston
1555 Heart Of Glass Blondie
1554 Save Me Queen
1553 All I Want Kodaline
1552 Live To Tell Madonna
Zat geen vrouw in dus viel af voor dit jaar.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. en hij zegt VOORMALIG stemplaat. Dus hij stemt er niet meer op!!
Van een aantal jaar heb ik ze in een kladblok staan, maar geen idee wat ik 20 jaar terug stemde.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Weten jullie echt al je voormalige stemplaten nog?
Voor mij is dit er zo eentje die ook jaar op het wel/niet randje staat, dus het ene jaar wel en het andere nietquote:Op donderdag 26 december 2024 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Heb van de laatste jaren sowieso al mn stemlijstjes opgeslagen staanquote:Op donderdag 26 december 2024 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |