Haha, had t over mijn kleine. Otis wordt in augustus 3 jaar oud.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo lang blijven ze niet klein he? Lennon wordt volgende maand alweer 16
Ook teruggestuurd?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahhh, brieven..de tijd dat de postbode me nog aan de deur kwam vertellen hoe ik mn penis kon verlengen
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma heette Riet, komt wel dichtbij zo.
Daar kan ik wel mee instemmenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, alleen berken kan wel, maar niet langer dan 47 seconden of totdat ik ga hyperventileren.
Ook dat gaat snel!quote:Op donderdag 26 december 2024 00:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haha, had t over mijn kleine. Otis wordt in augustus 3 jaar oud.
Kon ze ook dekken?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma heette Riet, komt wel dichtbij zo.
pik door de brievenbus en de postbode trok m elke dag een centimeter langer?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahhh, brieven..de tijd dat de postbode me nog aan de deur kwam vertellen hoe ik mn penis kon verlengen
Jeg håper at du nytterquote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef Evenstar het volgende:
Zo, even bende in keuken opgeruimd, en eindelijk biertje gepakt.
Het is deze geworden:[ afbeelding ]
Lennon en Otis, dat zijn allebei wel namen die verraden dat jullie muzieknerds zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 00:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lubje25 > UB40quote:Op donderdag 26 december 2024 00:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
owja, ik moet jouw dm ook nog eens beantwoorden.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed. Ik ga me even inlezen over berken om straks ongemakkelijke DM-stiltes te voorkomen.
Ja, de tafel.quote:
Zat al naar treinsoorten te kijkenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed. Ik ga me even inlezen over berken om straks ongemakkelijke DM-stiltes te voorkomen.
fuck ik moet nog een PM beantwoordenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
owja, ik moet jouw dm ook nog eens beantwoorden.
Nou ja dat is nu vrij zinloos. Ik had dát moment zin. Nu niet meerquote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
owja, ik moet jouw dm ook nog eens beantwoorden.
Sleep well alopioquote:
Tijdje geleden naar toe geweest. UB40 met Ali Cambell. Wat een ellende was t. Die hoef ik niet meer te zien/horen persequote:
Even Tot Hier legendesquote:Op donderdag 26 december 2024 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fantastisch vervolg op Annabel
Bekijk deze YouTube-video
Ik at? Zuiplap!quote:
Ik dacht eerst dat jij die video hier deeldequote:
Wij hebben hem nog met Astro gezien. dat is al best lang geleden, maar dat was nog prima.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Tijdje geleden naar toe geweest. UB40 met Ali Cambell. Wat een ellende was t. Die hoef ik niet meer te zien/horen perse
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit in de lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Nee, Oma Duck is eigenlijk de moeder van Woerd Duck (de vader van Donald Duck), Woerd was samen met Hortensia Duck, de zus van Dagobert.quote:
Sleep well n00bquote:Op donderdag 26 december 2024 00:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan mezelf niet liken, dus ik zwaai mezelf uit
trusten, n00bie
Vind ik leuk! Veel reclame en kan niet liken nu ik geen abonnement heb denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lennon en Otis, dat zijn allebei wel namen die verraden dat jullie muzieknerds zijn
te ingewikkeld voor 0:40 plus veel rumquote:Op donderdag 26 december 2024 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Oma Duck is eigenlijk de moeder van Woerd Duck (de vader van Donald Duck), Woerd was samen met Hortensia Duck, de zus van Dagobert.
Ik vind het denk ik zijn allerergste...quote:Op donderdag 26 december 2024 00:39 schreef TheVulture het volgende:
Leuke Bruno Mars
Sowieso was dit live enorm sterk op Pinkpop een paar jaar geleden
Welterusten!quote:Op donderdag 26 december 2024 00:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan mezelf niet liken, dus ik zwaai mezelf uit
trusten, n00bie
Ben dit jaar wel vergeten om de ETH-analyse met zakkers/stijgers te delenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij die video hier deelde
kan en wil ik niet ontkennenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lennon en Otis, dat zijn allebei wel namen die verraden dat jullie muzieknerds zijn
Just The Way You Are kan ik echt heel slecht hebben van hem, persoonlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 00:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik zijn allerergste...
Heeft iemand ze ooit beide in dezelfde plek gezien? Zet me wel aan het denken nu.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft altijd eng hoe erg de stem van Davina Michelle op die van Sia lijkt
video niet beschikbaarquote:Op donderdag 26 december 2024 00:42 schreef Gretzl het volgende:
UNSTOPPABLE today (hij niet)
Bekijk deze YouTube-video
Dat mens moet alleen buiten het zingen gewoon niks zeggen. Zelden zo’n nietszeggend persoon gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft altijd eng hoe erg de stem van Davina Michelle op die van Sia lijkt
Snap ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te ingewikkeld voor 0:40 plus veel rum
Ik was deze lore net even aan het opfrissen en toen postte je alquote:Op donderdag 26 december 2024 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Oma Duck is eigenlijk de moeder van Woerd Duck (de vader van Donald Duck), Woerd was samen met Hortensia Duck, de zus van Dagobert.
je bent niet de enige.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze een beetje mwah, eerlijk gezegd. Nooit eerder gehoord deze.
Nu wel. Walk on afgelopen week op het WK dartsquote:
Kwaliteit boven kwantiteit!quote:Op donderdag 26 december 2024 00:44 schreef Koen66 het volgende:
hoe lopen we qua topics? behoorlijk achter heb ik het gevoel
denk niet dat we ooit weer een record gaan halen. en daar heb ik vrede mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:44 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig niet, te vermoeiend.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk niet dat we ooit weer een record gaan halen. en daar heb ik vrede mee.
Ben daar eigenlijk wel blij meequote:Op donderdag 26 december 2024 00:44 schreef Koen66 het volgende:
precies. we zijn te oud aan het worden voor die onzinquote:
age is just a numberquote:Op donderdag 26 december 2024 00:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. we zijn te oud aan het worden voor die onzin
is dat tradioneel de hardste dag?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is zowaar bijna bij te houden!
Al zal dat de 27e wel anders worden.
Weet ik niet, maar Kerst is logischerwijs wel rustiger dan de dagen erna.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat tradioneel de hardste dag?
TMIquote:Op donderdag 26 december 2024 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat tradioneel de hardste dag?
Vorig jaar zaten we nu op 61 topics, maar toen hadden we wel al 16 topics meer volgepost voor start van de Top 2000. Dus we lopen zeg maar 4 topics achter.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:44 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind het wel prima zo eigenlijk. Net was ze gewoon lekker aan het dansen en verder niet teveel poespas, gewoon lekker draaien.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:46 schreef ok01 het volgende:
Vind het vaak vermoeiend als er veel interactie is het met de rest van het cafe, maar bij Desiree lijkt het net alsof ze gewoon in de normale studio zit
oh dat valt nog wel meequote:Op donderdag 26 december 2024 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we nu op 61 topics, maar toen hadden we wel al 16 topics meer volgepost voor start van de Top 2000. Dus we lopen zeg maar 4 topics achter.
Oh dat valt eigenlijk wel mee, voor mijn gevoel liepen wij al 20 achter ofzo, gisteren ging echt traag.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we nu op 61 topics, maar toen hadden we wel al 16 topics meer volgepost voor start van de Top 2000. Dus we lopen zeg maar 4 topics achter.
Extra 500 vertekent wel wat lijkt me.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
true truequote:Op donderdag 26 december 2024 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Kerst is logischerwijs wel rustiger dan de dagen erna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |