Haha, had t over mijn kleine. Otis wordt in augustus 3 jaar oud.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo lang blijven ze niet klein he? Lennon wordt volgende maand alweer 16
Ook teruggestuurd?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahhh, brieven..de tijd dat de postbode me nog aan de deur kwam vertellen hoe ik mn penis kon verlengen
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma heette Riet, komt wel dichtbij zo.
Daar kan ik wel mee instemmenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, alleen berken kan wel, maar niet langer dan 47 seconden of totdat ik ga hyperventileren.
Ook dat gaat snel!quote:Op donderdag 26 december 2024 00:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haha, had t over mijn kleine. Otis wordt in augustus 3 jaar oud.
Kon ze ook dekken?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma heette Riet, komt wel dichtbij zo.
pik door de brievenbus en de postbode trok m elke dag een centimeter langer?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahhh, brieven..de tijd dat de postbode me nog aan de deur kwam vertellen hoe ik mn penis kon verlengen
Jeg håper at du nytterquote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef Evenstar het volgende:
Zo, even bende in keuken opgeruimd, en eindelijk biertje gepakt.
Het is deze geworden:[ afbeelding ]
Lennon en Otis, dat zijn allebei wel namen die verraden dat jullie muzieknerds zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 00:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lubje25 > UB40quote:Op donderdag 26 december 2024 00:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
owja, ik moet jouw dm ook nog eens beantwoorden.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed. Ik ga me even inlezen over berken om straks ongemakkelijke DM-stiltes te voorkomen.
Ja, de tafel.quote:
Zat al naar treinsoorten te kijkenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed. Ik ga me even inlezen over berken om straks ongemakkelijke DM-stiltes te voorkomen.
fuck ik moet nog een PM beantwoordenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
owja, ik moet jouw dm ook nog eens beantwoorden.
Nou ja dat is nu vrij zinloos. Ik had dát moment zin. Nu niet meerquote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
owja, ik moet jouw dm ook nog eens beantwoorden.
Sleep well alopioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |