ja, zaterdag ofzoquote:Op donderdag 26 december 2024 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
het voelt ook gewoon een beetje als weekend.
Boomsoorten vind ik ook een acceptabel onderwerpquote:Op donderdag 26 december 2024 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar niet te persoonlijk graag. Misschien kunnen we vooraf een onderwerp afspreken zoals treinen.
Ah, zeg dat dan!quote:Op donderdag 26 december 2024 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een soort Whatsapp bericht maar dan net iets anders
Ik had vanochtend wel even error, ja. Voelde als een zondag, klaarmakend voor de kerk, bleek het ineens woensdag te zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
het voelt ook gewoon een beetje als weekend.
Gaat goed allemaal. Gaat goed met de kleine, de vrouw en de zaak.👍🥳quote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker. gaat zijn gangetje en met jou?
Hm. Naaldbomen graag dan. Anders word ik alsnog nerveus.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Boomsoorten vind ik ook een acceptabel onderwerp
zo lang blijven ze niet klein he? Lennon wordt volgende maand alweer 16quote:Op donderdag 26 december 2024 00:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gaat goed allemaal. Gaat goed met de kleine, de vrouw en de zaak.👍🥳
Als we het niet over berken kunnen hebben, hoeft het voor mij niet meerquote:Op donderdag 26 december 2024 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm. Naaldbomen graag dan. Anders word ik alsnog nerveus.
Noobie! Ook nog van de partij! Met jou ook alles goed?!quote:
Geachte,quote:Op donderdag 26 december 2024 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm. Naaldbomen graag dan. Anders word ik alsnog nerveus.
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahhh, brieven..de tijd dat de postbode me nog aan de deur kwam vertellen hoe ik mn penis kon verlengen
Oké, alleen berken kan wel, maar niet langer dan 47 seconden of totdat ik ga hyperventileren.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als we het niet over berken kunnen hebben, hoeft het voor mij niet meer
Mijn oma heette Riet, komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:32 schreef Evenstar het volgende:
Zo, even bende in keuken opgeruimd, en eindelijk biertje gepakt.
Het is deze geworden:[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |