Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:27 schreef Strani het volgende:
Begrijp ik nou goed dat we al twee FOK!kers in het café hebben gehad? Sinds wanneer komen FOK!kers vrijwillig hun zolderkamer uit?
huh wie nog meer behalve @Gretzl?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:27 schreef Strani het volgende:
Begrijp ik nou goed dat we al twee FOK!kers in het café hebben gehad? Sinds wanneer komen FOK!kers vrijwillig hun zolderkamer uit?
Als Elvisje nou een nummer genaamd Unread had uitgebrachtquote:Op donderdag 26 december 2024 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Snap wel dat dit daalt, jongeren weten niet wat return to sender is.
Pino durft dat wel, die ging ook een keer naar opnames van een muziekprogramma van Ekdom. Ik zou ook mee maar was ziekquote:Op donderdag 26 december 2024 00:27 schreef Strani het volgende:
Ooit @ArnieAlbertsquote:Op donderdag 26 december 2024 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh wie nog meer behalve @:Gretzl?
Nou ja ik lees Pino hierboven.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh wie nog meer behalve @:Gretzl?
dan had ie niet hoeven klooien met die kutvlieger iddquote:Op donderdag 26 december 2024 00:27 schreef Redefine het volgende:
Als Hazes hiervoor nou met de brief van zijn moeder was geweest, dan had het mooi gepast.
Peace, alles wel? Kom 1 keer per jaar nog even gluren op Fok.☺️quote:
Leave it on blue ticksquote:Op donderdag 26 december 2024 00:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als Elvisje nou een nummer genaamd Unread had uitgebracht
Ook al doodseng, ben wel bereid om vijf minuten te dm'enquote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Straks weer even videobellen voor ons wekelijkse stukje sociaal contact?
Ziek van de zenuwen zeker hèquote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pino durft dat wel, die ging ook een keer naar opnames van een muziekprogramma van Ekdom. Ik zou ook mee maar was ziek
zeker. gaat zijn gangetje en met jou?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Peace, alles wel? Kom 1 keer per jaar nog even gluren op Fok.☺️
a blast from the pastquote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Peace, alles wel? Kom 1 keer per jaar nog even gluren op Fok.☺️
Oké maar niet te persoonlijk graag. Misschien kunnen we vooraf een onderwerp afspreken zoals treinen.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ook al doodseng, ben wel bereid om vijf minuten te dm'en
Wtf is een e-mail?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een email op papier kan ik me herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |