Spreek uit: hekjemetoquote:Op donderdag 26 december 2024 00:14 schreef Redefine het volgende:
Hans zou nu een #metoo aan zijn broek hebben.
Vroeger kon dat verhaal nog iets simpeler gemaakt worden jaquote:Op donderdag 26 december 2024 00:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
is het louter voor hetero's dan?
Ik had eens een ex en die meurde op een dag zo erg naar vis tussen haar benen dat er nauwelijks naast te slapen was. Maar probeer dát maar eens op een tactische manier te zeggenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
zeker! Gisteren leerde ik dat ze op vrouwen valt, dus heeft ze vast geen problemen met de visgeur.
Dankzij Belle Helene zouden de jongens van Doe Maar stuk voor stuk gecancelt zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:14 schreef Redefine het volgende:
Hans zou nu een #metoo aan zijn broek hebben.
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Als je Annabel anno 2024 naar het station zou brengen zou ze er 3 dagen later nog staan met dank aan de NS
Altijd nog sneller dan met de bussen van Qbuzz.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Als je Annabel anno 2024 naar het station zou brengen zou ze er 3 dagen later nog staan met dank aan de NS
Arie Koomen:quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Arie Koomen heeft dit nummer wel een beetje verpest
Tevens bij andere samenstellingen, weten we sindskort.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat doet men als een man en een vrouw heel erg van elkaar houden.
hier gaat iets misquote:
Was dat de dag dat je een vegetariër werd?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had eens een ex en die meurde op een dag zo erg naar vis tussen haar benen dat er nauwelijks naast te slapen was. Maar probeer dát maar eens op een tactische manier te zeggen
Ja dat ook. Maar dat die haar ziet, uit zijn auto stapt en haar beetpakt... En dat als zij een paar dagen naar Parijs wil, hij gewoon meegaat. En voor Annabel was het een one night stand...quote:Op donderdag 26 december 2024 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dankzij Belle Helene zouden de jongens van Doe Maar stuk voor stuk gecancelt zijn.
Mwah, Lily Phillips houdt echt niet heel erg van die 100 mannen die ze op een dag deed.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat doet men als een man en een vrouw heel erg van elkaar houden.
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor zzzzzz
Tot morgen allen
Nee, de avond dat ik haar de deur weesquote:Op donderdag 26 december 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was dat de dag dat je een vegetariër werd?
Groetjes Rachelquote:
Succesquote:Op donderdag 26 december 2024 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor zzzzzz
Tot morgen allen
Dat weet je niet hè?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, Lily Phillips houdt echt niet heel erg van die 100 mannen die ze op een dag deed.
Fly like a G6?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zit een beetje tussen G5 en I7 in
slapsequote:Op donderdag 26 december 2024 00:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga maar eens onder de wol.
Tot morgen
Gecremeerde kroketquote:
Daar durf ik mijn pik wel voor in het vuur te steken.quote:
Je krijgt ook niet de indruk dat die erg van zichzelf houdt als je jezelf zoiets aandoetquote:Op donderdag 26 december 2024 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, Lily Phillips houdt echt niet heel erg van die 100 mannen die ze op een dag deed.
wel meer ookquote:Op donderdag 26 december 2024 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze griet heeft een strot.
Bekijk deze YouTube-video
Annabel heeft niets te willen, had ze zich maar moeten gedragen als een damequote:Op donderdag 26 december 2024 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar dat die haar ziet, uit zijn auto stapt en haar beetpakt... En dat als zij een paar dagen naar Parijs wil, hij gewoon meegaat. En voor Annabel was het een one night stand...
Welke griet? Ik zie alleen maar pluspunten.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze griet heeft een strot.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |