Ze zijn zeker niet slecht. Maar ook vind ze binnen het alternatieve genre nogal overhyped.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?
En hoezo is @:Redefine het ermee eens? Ik dacht dat hij wel verstand van muziek had.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
kun je wel even je badjas aandoen?
Ze heeft een map met foto's weggegooid, per ongeluk. Of ik die kon terugtoveren.quote:
Pieter Derks blijkbaar.quote:
De Sugar Hill Gan komt straks pas. Dat gaat pas rap!quote:
Mja een paar van dit soort nummers mogen wel, deze kan ik ook wel goed hebbenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Fijn dat dit soort muziek tegenwoordig alle ruimte krijgt. Heb ik erg gemist in de beginjaren.
Dit is prima binnen het genre inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Fijn dat dit soort muziek tegenwoordig alle ruimte krijgt. Heb ik erg gemist in de beginjaren.
In 1999 was Martin Garrix 3 hèquote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Lullig van jequote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ze heeft een map met foto's weggegooid, per ongeluk. Of ik die kon terugtoveren.
Nee.
Die is wel errug lekker ja. 5/4e maat is ook goed in dat nummer. Vind dat een ondergewaardeerde plaat van ze.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
Geef mij maar het origineel van Muse
wtf? nee niet dit danquote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is prima binnen het genre inderdaad.
Lennon zit luid mee te neuriënquote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja een paar van dit soort nummers mogen wel, deze kan ik ook wel goed hebben
In 2003 hadden Svenson en Gielen natuurlijk in de lijst gemoeten!quote:Op woensdag 25 december 2024 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
In 1999 was Martin Garrix 3 hè
Ik heb een paar van zijn eerdere shows gezien en ben geen groot fan van hem. Maar zal wel prima zijn.quote:
Ik zou zijn naam laten wijzigenquote:
Ja ik kijk in principe al jaren niet omdat ik me anders te veel erger.quote:
Helaas maar een toevallige passant in de Top 2000quote:
Toen dit uitkwam was het best wel een lekkere banger, jaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:17 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Och, 1 of 2 keer was het trucje van Martin Garrix best leuk. Dit staat ook best prima op deze plek
Dat is toch lekker? Doe ik morgen weer met de familie. mensen uitlachen in het café. Lekker sneuquote:Op woensdag 25 december 2024 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik kijk in principe al jaren niet omdat ik me anders te veel erger.
Jup. Hier wel nog eens te luisteren, pijnlijke vergissingquote:Op woensdag 25 december 2024 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh het was Haan en niet Roelfs.
Er was een FOK!ker met deze afbeelding als UI.quote:
Hij neuriet steeds meer meequote:
Baslijn is wel Chic inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2024 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
Blijft een heerlijke baslijn deze
VAN INKEL GODVER
Ik haal mijn negativiteit eruit door hier lekker te klagenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is toch lekker? Doe ik morgen weer met de familie. mensen uitlachen in het café. Lekker sneu
Heb deze gebast in een van mn vorige bands een keertjequote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik haal mijn negativiteit eruit door hier lekker te klagen
Nee, Chic staat niet in de lijst.quote:
Pitbullquote:
en je was nog wel zo zen geworden in de saunaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef Evenstar het volgende:
Echt luister al bijna hele dag en van Inkel krijgt het voorelkaar om mij binnen vijf minuten op de kast te jagen
Nederland is een...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Chic staat niet in de lijst.
wat een kutland hebben we ookquote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Chic staat niet in de lijst.
Iedereen heeft zijn talenten, he?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef Evenstar het volgende:
Echt luister al bijna hele dag en van Inkel krijgt het voorelkaar om mij binnen vijf minuten op de kast te jagen
Stap op een legoblokje. Iedere dag. Blootsvoets.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Van Inkel ..... sterf (maar dan niet echt, want dat is een doodsverwensing)
Chic land? Freakland?quote:
echt he, kan opnieuw beginnenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
en je was nog wel zo zen geworden in de sauna
Jeuk met te korte armpjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Stap op een legoblokje. Iedere dag. Blootsvoets.
Zal ik invallen?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:20 schreef Sephael het volgende:
Kan iemand die slap excuus voor een dj ontslaan aub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |