Nee, Chic staat niet in de lijst.quote:
Pitbullquote:
en je was nog wel zo zen geworden in de saunaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef Evenstar het volgende:
Echt luister al bijna hele dag en van Inkel krijgt het voorelkaar om mij binnen vijf minuten op de kast te jagen
Nederland is een...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Chic staat niet in de lijst.
wat een kutland hebben we ookquote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Chic staat niet in de lijst.
Iedereen heeft zijn talenten, he?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef Evenstar het volgende:
Echt luister al bijna hele dag en van Inkel krijgt het voorelkaar om mij binnen vijf minuten op de kast te jagen
Stap op een legoblokje. Iedere dag. Blootsvoets.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Van Inkel ..... sterf (maar dan niet echt, want dat is een doodsverwensing)
Chic land? Freakland?quote:
echt he, kan opnieuw beginnenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
en je was nog wel zo zen geworden in de sauna
Jeuk met te korte armpjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Stap op een legoblokje. Iedere dag. Blootsvoets.
Zal ik invallen?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:20 schreef Sephael het volgende:
Kan iemand die slap excuus voor een dj ontslaan aub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |