Ze zijn zeker niet slecht. Maar ook vind ze binnen het alternatieve genre nogal overhyped.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?
En hoezo is @:Redefine het ermee eens? Ik dacht dat hij wel verstand van muziek had.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
kun je wel even je badjas aandoen?
Ze heeft een map met foto's weggegooid, per ongeluk. Of ik die kon terugtoveren.quote:
Pieter Derks blijkbaar.quote:
De Sugar Hill Gan komt straks pas. Dat gaat pas rap!quote:
Mja een paar van dit soort nummers mogen wel, deze kan ik ook wel goed hebbenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Fijn dat dit soort muziek tegenwoordig alle ruimte krijgt. Heb ik erg gemist in de beginjaren.
Dit is prima binnen het genre inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Fijn dat dit soort muziek tegenwoordig alle ruimte krijgt. Heb ik erg gemist in de beginjaren.
In 1999 was Martin Garrix 3 hèquote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Lullig van jequote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ze heeft een map met foto's weggegooid, per ongeluk. Of ik die kon terugtoveren.
Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |